Citymaasturin omistaja, tunnistatko itsesi
Kommentit (9)
Semmosta se on. Kun toisilla on varaa ja toisilla ei.
Ensinnäkin, kaikki eivät halua autoa ollenkaa, vaikka olisi varaa ostaa.
Toiset haluavat auton, mutta mieluusti sellaisen, minkä pitäminen tulee mahdollisimman edulliseksi ja on mahdollisimman ekologista.
Ja kolmanneksi, monet ajavat autolla, mihin heillä ei oikeasti ole edes varaa (liian isot kk-erät taloudellisen tilanteen huomioonottaen).
Että silleen. Kuulutko itse kenties niihin, joilla on "varaa" ostaa citymaasturi ja lainaa siitä 30 000€?
Semmosta se on. Kun toisilla on varaa ja toisilla ei.
kateellisten puhetta tuo on, ei siitä pääse mihinkään. Se on eri asia, että on oikeasti niin ympäristöystävällinen, että ei halua autoa lainkaan, mutta niitä ihmisiä on promille näistä maastureiden kauhistelijoista. Suurin osa on niitä, jotka kuolaavat kieli pitkällä, ja lottovoiton saatuaan ensimmäiseksi marssisivat auto-ostoksille, mutta ennen sitä lottovoittoa parempi haukkua, ettei tule liian paha mieli... Sama koskee matkustelua, ja näitä "ylisuurten omakotitalojen" kauhistelijoita.
maailman rahat. Katsos, meitä tyylikkäitäkin ihmisiä on olemassa.
kateellisten puhetta tuo on, ei siitä pääse mihinkään. Se on eri asia, että on oikeasti niin ympäristöystävällinen, että ei halua autoa lainkaan, mutta niitä ihmisiä on promille näistä maastureiden kauhistelijoista. Suurin osa on niitä, jotka kuolaavat kieli pitkällä, ja lottovoiton saatuaan ensimmäiseksi marssisivat auto-ostoksille, mutta ennen sitä lottovoittoa parempi haukkua, ettei tule liian paha mieli... Sama koskee matkustelua, ja näitä "ylisuurten omakotitalojen" kauhistelijoita.
Auto nyt on kuitenkin varsin vähäpätöinen menoerä esim. asuntoon nähden.
Mutta tiedän, että eräs tuttuni, joka asuu keskustassa vuokrakaksiossa ja ajaa 40k€:n autolla, luulee muiden kadehtivan, jos nämä hiemankin ihmettelevät ko. auton hankintaa.
"Olin aina arka ja epävarma ihmisten kanssa - siihen asti kunnes ostin kaupungin suurimman auton. Ilman autoa mä olisin nolla. -Suski"
kateellisten puhetta tuo on, ei siitä pääse mihinkään.
En valitettavasti... mun kauhea citymaasturi kuluttaa samanverran kuin joku iso perhefarkku, ett revi siitä.