Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppisten deittailu

Vierailija
02.04.2025 |

Oletteko löytäneet lähes viisikymppisenä eronneena naisena uutta suhdetta? Onko toivoa löytää siis kunnon mies, joka haluaa normaalin parisuhteen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali parisuhde ei kiinnosta, mutta kolme vakipanoa on minun juttuni. Ehkä sitten myöhemmässä elämäasä jotakin muuta. 

Vierailija
2/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja asioita pohtii miehetkin. Deittipalstoilla on omituisia naisia ja livenä kaikki hyvät naiset ovat varattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pariutuu tuon ikäisenä, joten mitä ilmeisimmin kyllä.

Vierailija
4/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää  oon 52ven oo ap ollut nyt 2 v suhteessa jossa mies ei haluu sitoutua.on aika vaikeeta kun en oikein 30v avioliiton jälkeen ymmärrä et nykysin tapaillaan.vai onko se yleistä vaan vain mulle sattunut juttu et mies ei haluu kun tapailla .

Vierailija
5/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis vähän huonoja kokemuksia Tinderistä. Yksi kiva mies löytyi pariksi vuodeksi eron jälkeen, mitta tapailu kaatui yhteisen ajan puutteeseen. Nyt ei huvita mennä Tinderiin takaisin varsinkin kuin ylipainoa on vähän. Tässä iässä laihduttaminen on hankalaa.

Vierailija
6/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää  oon 52ven oo ap ollut nyt 2 v suhteessa jossa mies ei haluu sitoutua.on aika vaikeeta kun en oikein 30v avioliiton jälkeen ymmärrä et nykysin tapaillaan.vai onko se yleistä vaan vain mulle sattunut juttu et mies ei haluu kun tapailla .

Mulla tasan sama kokemus. Oon ap

Vierailija
7/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit sitten sen sian kun kehotettiin. Kanna seuraukset itse.

Vierailija
8/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Sinisilmäisyys karisi, ja se oli kiitos&hei, jos mies etsi vaan säätöä. Kilteimmän oloiset oli pahimpia. En edes kehtaa sanoa, kuinka monta vuotta kesti löytää oikeasti kunnollinen, parisuhdetta haluava mies. Ikäeroa yli 10 vuotta. Ei erota ikinä, mikäli se on minusta kiinni. Treffipalstat sai vihaamaan suurinta osaa miehistä. Parisuhde ei mene koskaan muodista. Pitää vaan äkkiä heittää hevon kuuseen kaikki venkoilijat.

Vierailija
9/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en  ihan vielä 50+ vuotias mutta tätä menoa olen silloin ihan yhtä sinkku kuin nyt. Olen mies. Jos saisin mahd- edetä parisuhteeseen jota toivosiin ja haluaisin niin itsekin etenisin mieluummin rauhallisempaan tahtiin kuin kovin vauhdikkaasti. Esim yksi orastava suhde päättyi siihen, että naisella oli vimmattu halu, että olisimme muuttaneet asumaan ja elämään saman katon alle. - Itse taas en tällaista osannut ta halunnut toteuttaa alle vuosi sen jälkeen kun olimme ensimmäisen kerran tavanneet. Ja ei en vieritä tässä syyksi sitä, että naisella oli 18 vuotias lapsi, joka asui välillä viikonloppuja äidillään.

Vierailija
10/31 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en  ihan vielä 50+ vuotias mutta tätä menoa olen silloin ihan yhtä sinkku kuin nyt. Olen mies. Jos saisin mahd- edetä parisuhteeseen jota toivosiin ja haluaisin niin itsekin etenisin mieluummin rauhallisempaan tahtiin kuin kovin vauhdikkaasti. Esim yksi orastava suhde päättyi siihen, että naisella oli vimmattu halu, että olisimme muuttaneet asumaan ja elämään saman katon alle. - Itse taas en tällaista osannut ta halunnut toteuttaa alle vuosi sen jälkeen kun olimme ensimmäisen kerran tavanneet. Ja ei en vieritä tässä syyksi sit

Mikä on riittävä tutustumisaika? Eikö parissa vuodessa pitäisi tietää jo haluaako muuttaa saman katon alle? Kuulostat vähän sitoutumiskammoiselta tai sitten nainen ei vain ollut sulle se oikea.

Vierailija
11/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja asioita pohtii miehetkin. Deittipalstoilla on omituisia naisia ja livenä kaikki hyvät naiset ovat varattuja.

Minkälainen on omituinen nainen? Miehissä ainakin on sosiaalisesti estyneitä. Selvinpäin kahvilla istuessa eivät saa sanaa suustaan.

Vierailija
12/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni kun olin 51v.

Vierailija
13/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama vähän alle 50v naisen kanssa, jolla vuoroviikoin teinit kotona. Näinä lapsiviikkoina ei halua edes tavata minua. Se, että on omat kodit on minulle OK, mutta välillä tämä tuntuu kuin olisi salarakas varatulle.

Vierailija
14/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha. Ei miehiä kiinnosta vanhat naiset.

Vierailija
15/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ilmaisissa on ainakin samat naiset kaikkialla ja osa on ollut jo vuosia. Toisilla on profiileitakin enemmän kuin yksi jopa samalla sivulla

Vierailija
16/31 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa kahden aikuisen sitoutunut parisuhde, jossa molemmilla on omat kodit.

EI kiinnosta yhteisasuminen - aviolittot, perheet ja yhteiset kodit on koettu jo moneen kertaan ja vievät enemmän kuin tuovat positiivista elämään.

M51

Vierailija
17/31 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissäkin vastauksissa haisee naisten pakonomainen raivo "suhteen etenemiselle" siitä parhaasta ajasta kohti kaaren epämiellyttävämpiä kohtia.

Ei ei ei.

Vierailija
18/31 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä seksiä tekee mieli vanhanakin.

M.53

Vierailija
19/31 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissäkin vastauksissa haisee naisten pakonomainen raivo "suhteen etenemiselle" siitä parhaasta ajasta kohti kaaren epämiellyttävämpiä kohtia.

Ei ei ei.

Mitä sä höpötät? Ei mun viestissä ainakaan.

Vierailija
20/31 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on omituinen nainen? Miehissä ainakin on sosiaalisesti estyneitä. Selvinpäin kahvilla istuessa eivät saa sanaa suustaan.

Mun kohtaamat naiset deittiäpeissä.

Laittavat ensinnitse tykkäyksen ja häviävät kuin tuhka tuuleen. Eivät osaa vastata yksinkertaiseen tervehdysviestiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä