Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kesäaamu, kun tästä terassilta katson avautuvaa maisemaa. Vain sinä puutut.
Tämmösen viestin kun saisi kaivatulta
Se olisi varmasti suurenmoista. Itsehän en tuollaisesta kostuisi tippaakaan mutta me olemmekin erilaisia.
Millaisesta itse kostuisit? Eri
Jaa-a. Se riippuu täysin siitä millä tuulella olen milloinkin. Onko sinulla hyväkin tilannetaju?
Kyl kyl, mut en alkaisi temppuilla arvaamattomien tuuliviirien ympärillä.
Se on varmasti hyvä. Osaat ihanasti suojella itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
No mutta huomenta ymmyrkäiseni! Kenen suupielet painuvat vieläkin alaspäin? Kenen ratakset kaipaisivat voitelua? Onko huolia, murheita?
On.
Yllätys! Yllätys!Toivon kaikille iloisia yllätyksiä!
Kaivatulleni tietysti
eniten. 🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kesäaamu, kun tästä terassilta katson avautuvaa maisemaa. Vain sinä puutut.
Se olisi varmasti suurenmoista. Itsehän en tuollaisesta kostuisi tippaakaan mutta me olemmekin erilaisia.
Jaa-a. Se riippuu täysin siitä millä tuulella olen milloinkin. Onko sinulla hyväkin tilannetaju?
Mitä jos kahdella ihan eri tuulet, samalla hetkellä, riittääkö ymmärrys. Tällaisista huoli. Toisaalta voihan sulla olla hyvä tilannetaju. En siitä kyllä tiedä
Totta. Ei muuten välttämättä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Saisinpa taas kuulla ihanaa ääntäsi. Voisit ainakin äänittää minulle henkilökohtaisen äänitteen kuunneltavaksi. Helliä suudelmia ja silittelyjä sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
millainen ääni hänellä sitten on?
Sivusta vähän hymyilen. 🌞🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta huomenta ymmyrkäiseni! Kenen suupielet painuvat vieläkin alaspäin? Kenen ratakset kaipaisivat voitelua? Onko huolia, murheita?
On.
Voi hyvät hyssykät. Kyllä ne siitä. Nautihan nyt ihana, kesä ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kahdella ihan eri tuulet, samalla hetkellä, riittääkö ymmärrys. Tällaisista huoli. Toisaalta voihan sulla olla hyvä tilannetaju. En siitä kyllä tiedä
Jos tää tarkoittaa esimerkiksi sitä, että joku hakee omalla huonolla tuulellaan oikeutusta sille, että voi esim. vttuilla kaikille, niin ei riitä ymmärrys, ei.
En jaksa keskenkasvuisia, ja teen sen sitten kyllä ihan tiettäväksi.
Rakkaita terveisiä kaikille aamun tohottajille! Showertime <3 Make Peace & Love Please <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut taas koko päivän.
KalleKalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?
Laita hyvä ehdotus, niin laitan sille peukkua jos osuu.
KalleOlisiko M tai L?
Oliko peukutus sulta Kalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut taas koko päivän.
KalleKalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?
Laita hyvä ehdotus, niin laitan sille peukkua jos osuu.
KalleOlisiko M tai L?
Oliko peukutus sulta Kalle?
Mitä hyödyt tuosta utelusta? Ehdota suoraan kaikki kirjaimet, kyllä se joku niistä on.
Miksi asia sinua niin kovasti kiinnostaa? Ei ollut nuo alkukirjaimet niin asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vähän on ikävä sua 💕
Kiitos. Hyvää huomenta ja mukavasti sujuvaa päivää 💕 Lämpöisiä halauksia ja suukkosia sinulle, koko päivän tarpeisiin. (siis paljon) 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘 jne.........
No niin. Käänsit jälleen keskustelun henkilökohtaisesta yleiseksi. Se riittää nyt mulle. Sattumaa se ei ole. Sitä mä en jaksa enää. Jos ei kerran kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Liian monta kertaa tää on nyt kääntynyt näin. Sä odottelet mua töihin mä odottelen sua elämääni, siinä on se ero. Sitä mä vetäydyn nyt hiljasuuteen miettimään.
Vierailija kirjoitti:
🌾💖
😘 T.Heini
...ja hetken tie oli kevyt kaksin kulkea.. Käsi kädessä vuosia sitten. Tuleekohan ikinä vastaavaa eteen 😢
Vierailija kirjoitti:
Nukuttaa vaan. Lääkkeet vie voimat ja ei jaksa istumista enempää. Tulispa kaivattu tekemään ruokaa. Ja on huolia ja murheita, koska tämä tuntuu jäävän krooniseksi olotilaksi. Tosin ei oikein jaksa kaivatakaan. Uloskaan ei voi mennä, kun ei jaksa häätää hyttysiä. Keinuun taas on pesinyt jotain kovasti purevia lentämättömiä hyönteisiä puusta niin ei senkään vuoksi voi mennä edes siihen istumaan. Ehkä menen päiväunille. Vastahan heräsin.
Nähtiinkö me eilen? En ole varma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Saisinpa taas kuulla ihanaa ääntäsi. Voisit ainakin äänittää minulle henkilökohtaisen äänitteen kuunneltavaksi. Helliä suudelmia ja silittelyjä sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
millainen ääni hänellä sitten on?
Sivusta vähän hymyilen. 🌞🤗
Mikä sua hymyilyttää? Sivusta vähän mietin
Me ei nähty ainakaan, valitettavasti..
Ja vastaus?