Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Sisuskalut koetuksella, tuli nimittäin sellasta kahvia. Semmoista kuin sinä kaivattuni. Meidän tarttis tavata
Tuhtia tavaraa siis. Niin pitäisi. Missä vieläkin luimit?
Huomenta! Merinäköalassa ajelin kohti vapaaehtoistöitä. Pari tuntia niitä - tuskinpa tulee mitään yleisöryntäystä - ja sitten jäätelölle meren rantaan. Sää näyttää loistavalta. Niin varmasti myös sä, siellä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kesäaamu, kun tästä terassilta katson avautuvaa maisemaa. Vain sinä puutut.
Tämmösen viestin kun saisi kaivatulta
Se olisi varmasti suurenmoista. Itsehän en tuollaisesta kostuisi tippaakaan mutta me olemmekin erilaisia.
Niin ja sen kun oppii ja hyväksyy niin tie on auki
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla vai
Päätä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisuskalut koetuksella, tuli nimittäin sellasta kahvia. Semmoista kuin sinä kaivattuni. Meidän tarttis tavata
Kotona vielä, kesäpäivän vietto toki kutsuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta huomenta ymmyrkäiseni! Kenen suupielet painuvat vieläkin alaspäin? Kenen ratakset kaipaisivat voitelua? Onko huolia, murheita?
Huoli on miten kohdata kaivattu. Ensi viikolla
Huolissaan oleminen on tervettä. Kyllä se siitä, asioilla on tapana järjestyä!
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta ei huoleta ollenkaan
Ei huolen häivää, päivä on huoleton. Tai sitten ei ole. 🐒
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Merinäköalassa ajelin kohti vapaaehtoistöitä. Pari tuntia niitä - tuskinpa tulee mitään yleisöryntäystä - ja sitten jäätelölle meren rantaan. Sää näyttää loistavalta. Niin varmasti myös sä, siellä jossain.
Ja aivan varmasti! Ihanaa päivää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kesäaamu, kun tästä terassilta katson avautuvaa maisemaa. Vain sinä puutut.
Se olisi varmasti suurenmoista. Itsehän en tuollaisesta kostuisi tippaakaan mutta me olemmekin erilaisia.
Niin ja sen kun oppii ja hyväksyy niin tie on auki
Juuri näin, hyvä asenne! Kyllä se vielä siitä!
Kaipaan yhtä purjehtijamiestä. Varmaan parhaillaan jossain merillä purjeveneellään. Suukkoja hänelle ja turvallisia purjehduksia! 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta huomenta ymmyrkäiseni! Kenen suupielet painuvat vieläkin alaspäin? Kenen ratakset kaipaisivat voitelua? Onko huolia, murheita?
Mikä siinä huolestuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona vielä, kesäpäivän vietto toki kutsuu
Arvatenkin. Siksi et siis ollutkaan vielä täällä. Ihanaa kesäpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta itse kostuisit? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Se riippuu täysin siitä millä tuulella olen milloinkin. Onko sinulla hyväkin tilannetaju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Se riippuu täysin siitä millä tuulella olen milloinkin. Onko sinulla hyväkin tilannetaju?
Kyl kyl, mut en alkaisi temppuilla arvaamattomien tuuliviirien ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä huolestuttaa?
Hyvä kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut taas koko päivän.
KalleKalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?
Laita hyvä ehdotus, niin laitan sille peukkua jos osuu.
Kalle
Olisiko M tai L?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kahdella ihan eri tuulet, samalla hetkellä, riittääkö ymmärrys. Tällaisista huoli. Toisaalta voihan sulla olla hyvä tilannetaju. En siitä kyllä tiedä
Ja toisaalta ei huoleta ollenkaan