Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä molemmilla sanat eivät vastanneet sitä miten käyttäydyttiin toistemme seurassa. Siitä väärinkäsitykset.
Kumpi omalta osaltasi on totta?
Käytös. Entä sulla?
En koe niiden olleen ristiriidassa? Oon sanonut ihastuneeni ja rakastuneeni sinuun. Kuvittelen sen näkyvän myös käytöksessä.
No sitten et ole hän
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan sinä edes hengissä enää...
Toistaiseksi. Sen verran sydäntilanteita (ei kaipauksesta johtuvia vaan oikeita, että saa nähdä milloin on viimeinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos laulaisit biisin kaivatullesi se olisi...
Selailin hieman päivän aikana tulleita viestejä ja siellä oli tällainen hassu 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sitä mietti onkohan joku poika ihastunut, kun katsoo niin pitkään. Nyt vanhempana ei tule tuollainen mieleenkään. Miettii vaan, että se toinen tuijottaa ja katsoo hyi helvetti mikä lehmä. Niin vaan se todellisuus iskee silmille.
Tuskin nyt sentään hyihytellen katsovat :D Mutta tietysti muita ihmisiä katsotaan monista syistä, esim. jollain tavalla kiinnostava ulkonäkö, ei ole varma onko se joku tuttu ja katsoo siksi pidempään jne.
Minä olen huomannut, että jos olen kauniin kaverin seurassa ja joku ihan viehättävä mies katselee pidempään silmiin, niin alkaa jotenkin hävettään ja katson äkkiä pois ja sanon sille mielessäni, että katso tuota toista äläkä minua. :D Vahingossa siis tulee tuo ajatus ja reaktio, yksin ollessa ei tule vaan saatan katsella takaisinkin.
Kyllä vain. Painan yli 100kg enemmän kuin tuolloin nuorena. Huom! Enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihastuksesi on viimeksi lähettänyt sinulle viestin?
Ei ikinä ole lähettänyt, tuskin on numeroani huomannut ottaa itselleen talteen. Salattu numero. Kerran on muuten puhelimessa puhuttu. Sattuneista syistä muistan miehen numeron ulkoa. Vika numero 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta taidat tietää, missä ongelma.
No vastauksesta päätellen minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kauniista naisista, enkä mahda sille mitään.
Hyvänen aika, kukapa ei! Ja minä taas komeista miehistä mutta kukapa ei?
Tiedän kaiken naisten tykkäämisistä!
Paitsi mun. Tsemppiä.
Puhui naisista, ei sinusta. Sivusta
Minun kaivatulla ei taida montaa vuotta mennä, että 100kg rikkoutuu, vaikka on alle 160cm. Sen siitä saa kun possuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta taidat tietää, missä ongelma.
Missä ongelma? Kerro. Sivu
Nuoruuden rakkaus eroaa myöhemmistä rakkauksista aika pahalla tavalla: vanhempana rakastuneena tiedät, että jos päästät irti, et näe sitä henkilöä enää koskaan. Nuorena haluaa vielä luottaa siihen, että näkee, usein turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua täällä, vain siellä jossakin. Ehkä paikassa P.
Täällä ainakin yksi, joka on paikassa P. Kenen sinä arvelet siellä olevan?
Samettisilmän. 😊
Muistan, että palstalla väännettiin joskus siitä, minkä väriset ovat "samettisilmät". Toisten mielestä tummat, toisten mielestä kirkkaan siniset. En muista, tuliko siitä konsensusta. Omat silmäni lienevät harmahtavan sinertävät. En kyllä muista, että kukaan olisi mua ikinä samettisilmäksi kutsunut, joten kaipailet varmaan jotain toista henkilöä, joka on paikassa P.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivatulla ei taida montaa vuotta mennä, että 100kg rikkoutuu, vaikka on alle 160cm. Sen siitä saa kun possuilee.
Isot on mukavia. Muista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole väärinkäsityksiä kenenkään kanssa
Iteki ymmärrän kaiken aina vaan oikein
Itse kysyn ja kommunikoin niin ei tarvitse kuvitella ymmärtävänsä, ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä osaa onneksi kommunikoida toimivasti niin ei synny nuita väärinkäsitystilanteita (ainakaan viittä minuuttia kauemmin kestäviä)
Vierailija kirjoitti:
20052 kirjoitti:
Oiko joku 70- luvulla syntynyt?
Juu, täällä yksi. Ei tosin ole käytännössä mitään muistikuvia seitkytluvusta, mutta syntymävuosikymmen ehti kuitenkin osua siihen. Kiitti funkista!
Oleppa hyvä. Kiva gruuvailla välillä.
Tosin lapsena taisin kuunnella noihin aikoihin Lounatuulen laulua.
Rauhoittukaa nyt mammat. kesää on vielä jäljellä. kattokaa vaikka joku hyvä netflix elokuva.
Ehkä liikaa sinua Kun ei tästä mitään etenemistä kuitenkaan tapahdu. Sinisilmä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua täällä, vain siellä jossakin. Ehkä paikassa P.
Täällä ainakin yksi, joka on paikassa P. Kenen sinä arvelet siellä olevan?
Samettisilmän. 😊
Muistan, että palstalla väännettiin joskus siitä, minkä väriset ovat "samettisilmät". Toisten mielestä tummat, toisten mielestä kirkkaan siniset. En muista, tuliko siitä konsensusta. Omat silmäni lienevät harmahtavan sinertävät. En kyllä muista, että kukaan olisi mua ikinä samettisilmäksi kutsunut, joten kaipailet varmaan jotain toista henkilöä, joka on paikassa P.
Kaipaan miestä, enkä ole häntä koskaan tosiaankaan kutsunut tuolla nimellä paitsi tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä liikaa sinua Kun ei tästä mitään etenemistä kuitenkaan tapahdu. Sinisilmä miehelle.
Tekisit asialle jotain, niin ei tarvitsisi pähkäillä.
Laatutakuu? Jollekin toiselle ne sun elinpiirin ihmiset saattaa olla pahinta seuraa ikinä. Kukas sinut on laadun takeeksi määritellyt?