Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

About 160g proteiinia tälle päivälle

Vierailija
01.07.2026 |

Ihan hyvä satsi, meinasin vielä vääntää munakkaan mutta jätän aamulle. Painan 80 kg ja kädet palaa treenistä. Munakas lähinnä sen takia että on nälkä, mutta paastotaan sinne about 8 asti aamulla kunnes alkaa taas uusi rumba. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla tehää kunnon munakas 

Vierailija
2/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes raavas kehonrakentaja vaadi murto-osaa tuosta proteiinista. Hyvin on propaganda ainakin uponnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa lihakset, tosin oon aika leanissa kunnossa. Ruoansulatus imee ja toimii hyvin, tuntuu että kaikki palaa samantien kun jotain laittaa suusta alas. 

Vierailija
4/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä tiedolla tekee? 

Vierailija
5/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kasvaa lihakset, tosin oon aika leanissa kunnossa. Ruoansulatus imee ja toimii hyvin, tuntuu että kaikki palaa samantien kun jotain laittaa suusta alas. 

Mullakin palaa samantien kaikki, minkä laittaa suuhun; jointit, spliffit, zilut...

Vierailija
6/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten poikain/miesten ja keski-ikäisten miesten lihavuuden merkittävä syy on liika proteiini.

Vierailija
7/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko edes laskea ?

Vierailija
8/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön vielä iltapalaksi 8 proteiinivanukasta. Tilasin päivällä kolme kertaa mäkkäristä aterian eikä siinä ollut tarpeeksi proteiinia. Painan 160kg ja yritän saada itseni timmiksi. 

Vierailija
9/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna lihaa

Vierailija
10/10 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin palaa samantien kaikki, minkä laittaa suuhun; jointit, spliffit, zilut...

Nauroin makeasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän