Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
10081/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa jostain syystä masentunut ilmapiiri. Kuinka voisin auttaa asiaa? Saisiko ehkä hyvä ruoka mammojen,suupielet ylöspäin?

Se on toi painostava ilma.

Jassoo. Sedällä olis ilmalämpöpumppu kotosalla, jolla voitaisiin viilentää meidän vahvat rakkauden tunteet normaaleiksi.

Ehkä viileämmässä on helpompi olla jos ei ole hyvä olo muuten.

Mitäs tuo tarkotti?

Siis mitä tarkoitat? Oliko asiani epäselvästi muotoiltu?

Se on toi painostava ilma. Edelleen. Ilmalämpöpumppu kelpaisi. Elä noista huutelijoista, kunnei nekään sinusta. 😎

Niin mut se on eri asia kuin jos on huono tai paha olo muuten. Viileys helpottaa. Energia vaikuttaa, tutkittua tietoa sekä olettaisin jokaisen varsinkin aikuisen tiedostavan tämän.

Vierailija
10082/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs kaipaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10083/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäs kaipaa?

Naista, joka on nopea liikkeissään.

Vierailija
10084/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketäs kaipaa?

Miten ilmenee?

Vierailija
10085/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kummallinen ajatus mieleeni, voisitko vielä mennä naimisiin? Vai onko ehdoton nounou?

Menisin ensimmäistä kertaa.

Vierailija
10086/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin edelleenkin kuulla, kun soitat 🎶

Onneksi et kuule enää kenenkään soittoa. 🎶

Mä elättelen vieläkin toiveita 🎶 heikolta näyttää kieltämättä, kun ei voi vastata viesteihin

Vierailija
10087/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisillä ei ole mitään odotuksia mun suhteen. Jos on joskus ollutkin, niin ei niitä ole kyllä ollut enää piiiitkään aikaan. Itse toki haluaisin löytää kumppanin, muuttaa yhteen, mennä naimisiin ym. Jos sellaista ei löydy, otan sen mitä on kulloinkin tarjolla. Joillain käy hyvä tuuri ja sattuvat saamaan tyydyttävän rakkaus- ja seksisuhteen jo nuorena ja se kestää. Muut joutuvat sitten tyydyttämään läheisyyden-, rakkauden- ja seksintarpeensa pienistä murusista silloin tällöin, sieltä täältä. Se on paljon vaikeampi ja raskaampi tie. Heikot ihmiset päästetään vähemmällä, vahvimmille annetaan raskaampi osa.

Tässä on paljon totuutta mutta asennoitumisongelmasi estää sinua nauttimasta sinkkuelämästä. Käytännössä jos kumppania ei löydy, pärjäät yksin, nautit elämästä ja keräilet kokemuksia ja vaikkapa niitä murusiakin. Älä rakas uhriudu. Olen varmasti aiemminkin kirjoittanut sinun kanssasi täällä, tunnut tutulta. Pystyn ymmärtämään sinua, usko pois. Elän itsekin sinkkuna elämää juuri siitä syystä että en löydä arvostavaa kumppania, minulle sopivaa. Unohda muiden odotukset, sinun elämäsi on sinun hallussasi. Toivon ettet ota neuvojani ja tukeani liian vakavasti. Mukavaa iltaa!

10088/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko kysely? Joku tämäntyyppistä huuteli yks päivä (lähimmän kirjan eka ja vika lause?) ja mua kiinnostaisi nähdä vastauksia.

Mikä on lähimmän fyysisen kirjan sivun 36 ensimmäinen kokonainen virke? Saa paljastaa kirjan nimenkin jos haluaa.

Minulla: " Shelduck Tadorna tadorna - A resident on most British coasts where there are mudflats or sand dunes, it often nests in rabbit burrows, stone walls or bushes some kilometres inland."

Vierailija
10089/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli kummallinen ajatus mieleeni, voisitko vielä mennä naimisiin? Vai onko ehdoton nounou?

Jos et koskaan kulje ohitse hipelöimättä, niin voin harkita.

Minä en ainakaan kulkisi, jos vielä jonkun kanssa kimppaan menisin. Siihen se ehkä kaatuisikin: nainen kyllästyisi siihen, että haluaisin häntä koko ajan.

sivu

Ei se sopivan naisen kanssa kaatuisi.

Vierailija
10090/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketäs kaipaa?

Miten ilmenee?

Nopeutensa ja ahkerana hääräämisenä.

Vierailija
10091/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakko, kun olisin pistänyt sut neulomaan?

Vierailija
10092/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-kukaan kirjoitti:

Kelpaisiko kysely? Joku tämäntyyppistä huuteli yks päivä (lähimmän kirjan eka ja vika lause?) ja mua kiinnostaisi nähdä vastauksia.

Mikä on lähimmän fyysisen kirjan sivun 36 ensimmäinen kokonainen virke? Saa paljastaa kirjan nimenkin jos haluaa.

Minulla: " Shelduck Tadorna tadorna - A resident on most British coasts where there are mudflats or sand dunes, it often nests in rabbit burrows, stone walls or bushes some kilometres inland."

Robert Galbraith, Silkkiäistoukka. Voi herra Tatle, tiedämme toki että te ette puhu sivu suun.

Sanan että edessä ei ole kirjassa pilkkua. 

Vierailija
10093/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halataan kun nähdään🤗🤗🤗

Halausta odotellessa rakas ystäväni.

Odotan🤗

Vielä pienen pieni tunniste🤭

Uskon kyllä että tunnistat muutenkin.

Jepp. Ainakin toivon tietäväni😚

Milloin me nähdään?

22.9.

Ruskaretki rakkaan ystäväni kanssa.

Vierailija
10094/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketäs kaipaa?

Miten ilmenee?

Nopeutensa ja ahkerana hääräämisenä.

Mä oon.

Vierailija
10095/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei-kukaan kirjoitti:

Robert Galbraith, Silkkiäistoukka. Voi herra Tatle, tiedämme toki että te ette puhu sivu suun.

Sanan että edessä ei ole kirjassa pilkkua. 

Ei kun lähin onkin: Sienet tutuiksi. Nurmiherkkusieni.

Vierailija
10096/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakko, kun olisin pistänyt sut neulomaan?

Yläasteella piti neuloa villasukat, sai päättää missä koossa. Neuloin sitten vauvalle sopivat, vähän hitaasti suju nimittäin, mutta ihan täydelliset tuli.😄 oon antanu ne eteenpäinkin jo

Vierailija
10097/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitä aluetta moisionkoskessa johon rakennettiin joitain vuosia sitten jäänpidätysrakenteita.

Mulla on muistikuvia lapsuudesta kyseisestä paikasta.. Toki on aikuisiälläkin koettuja muistoja. Lähinnä kesäajoilta kaikki muistot.

Kun siihen rakennettiin jäänpidätysrakenteet niin alue muuttui aika radikaalisti. Mutta hyvä niin. Olisipa kiva olla siellä just vaikka nyt. Dipata varpaat sinne jorpakkoon.... Istuskella kivellä. Tai penkillä... Niitäkin kun sinne raahattu joskus jonkun toimesta. Kuunnella lintujen juttelua. Semmoista sentimentaalista tajunnanvirtaa..

Onko sinulla jokin psyykkeen sairaus ja tämä tajunnanvirrallasi muiden häiritseminen itseterapiointiasi jolla pakotat samalla meidät muut osallisiksi? Vai mikä tässä on idea?

Tuossa ei ollut mitään itseterapiointia.

Koska se ei ole tietyn ihmisen tajunnanvirtaa? Niinpä. 👍

Vierailija
10098/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hyvä raikas lämmin sää, makoilen veden rajassa lämmintä rantakalliota vasten

Ethän vaan o yksin?

Omituinen kysymys, toihan kuulostaa täydelliseltä paikalta nauttia nimenomaan omassa rauhassa. Olis hirveää jos joku pölpöttäis omaa asiaansa vieressä. Eri

Vierailija
10099/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle

Vierailija
10100/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko mielelläsi kirnupiimää?

-Hyvin paljon mahdollista, varsinkin suojasäällä

Ketju on lukittu.