Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Onko vanha jäämässä taakse? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pahoitin mieleni. Aikanaan irl ja nyt vielä täällä. Tuttu tunne. Alan olla varsinainen mielensä pahoittaja. Kiva.
No toivottavasti pahoitit sen oikeasta syystä, etkä ainakaan siksi, että olisit tulkinnut satunnaisen ohikulkijan satunnaisia ajatuksia itseesi liittyviksi.
No, näinhän siinä ehkä kävi.
Oon aika impulsiivinen, minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kysely
🔼 Rakastan kaivattuani.
🔽 En sentään, tykkään kyllä.
Välitän kaivatustani joten rakastan. Pidän kaivatustani joten taidan rakastaa häntä sillä rakastan sitä mistä välitän ja jos välitän niin rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tosis. Ei ollut sulle.
Sävelsin ja maalasin hänestä, nyt masentaa. Elämässä ei ole mieltä eikä puolta, kun hän puuttuu. Se jonka kanssa olen, on minulle täysin väärä, mutta siteet on liian syvät. Hän, jota kaipaan, katosi. Ei taida välittää. Elämässä ei siten ole enää mitään mieltä. Ilman rakkautta elämällä ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pahoitin mieleni. Aikanaan irl ja nyt vielä täällä. Tuttu tunne. Alan olla varsinainen mielensä pahoittaja. Kiva.
Mielensäpahoittaja on yhdyssana. Kivannäköistä tulkintaa. Kivan näköistä tulkintaa. Kumpi oli sinusta parempi tulkinta?
Vierailija kirjoitti:
Onko?
Vierailija kirjoitti:
Sävelsin ja maalasin hänestä, nyt masentaa. Elämässä ei ole mieltä eikä puolta, kun hän puuttuu. Se jonka kanssa olen, on minulle täysin väärä, mutta siteet on liian syvät. Hän, jota kaipaan, katosi. Ei taida välittää. Elämässä ei siten ole enää mitään mieltä. Ilman rakkautta elämällä ei ole mitään merkitystä.
No voi voi. Harmin paikka. Kuinkas sinä sillä tavalla harhautit itseäsi?
Kuka lie sen sanoikaan? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti pahoitit sen oikeasta syystä, etkä ainakaan siksi, että olisit tulkinnut satunnaisen ohikulkijan satunnaisia ajatuksia itseesi liittyviksi.
No, näinhän siinä ehkä kävi.
Oon aika impulsiivinen, minäkin.
😔 arvelin, et ollaan samanlaisia, mut en silti täältä mitään omisi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Usko jo!!!!
Kuka mitä
Oon todella surullinen 😔 oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Oon todella surullinen 😔 oikeasti.
Mistä
Viisaita sanoja.