Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Jos kaivattu ja minä mentäisiin naimisiin, kiivettäisiin eräällä mäennyppylälle ja sanottaisiin siellä tahdon. Metsäkirkko.
Ihmiset jotka haluaa viettää kanssani aikaa on tietenkin valittavissa, eihän ketkään muut olekaan. Ihan riippumatta siitä onko kyse platonisesta vai romanttisesta ihmissuhteesta.
Meillä on platonisromanttinen kaipaussuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pahinta mitä voi seurata siitä, että laitat hänelle viestin?
Laittelemme useinkin viestejä asialinjalla, ei niissä mitään pahaa tapahdu.
Mutta jos tässä nyt jotakin tunnepitoista tunnustusta meinataan, niin pahin skenaario olisi, että saisi vastakaikua ja hän haluaisi edetä jotenkin, koska itse en halua mitään sellaista. Haluan pitää asiat just tasan kuten ne nyt ovat. Eli joutuisin antamaan hänelle pakit ja hän luultavasti loukkaantuisi. Eipä olis paljon järkeä siis mitään mennä viestimään.
Hän ei halua asialinjaakaan. Paitsi pakollisissa työasioissa.
Koska pidetään häät metsäkirkossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ja minä mentäisiin naimisiin, kiivettäisiin eräällä mäennyppylälle ja sanottaisiin siellä tahdon. Metsäkirkko.
No sitten se ei ainakaan ole se arboretumissa sijaitseva. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Iltasoitto
Iltavesper?
Nådendal?
Vierailija kirjoitti:
Oispa meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska pidetään häät metsäkirkossa?
Neuvoteltavissa. Koska sulle sopii? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittelemme useinkin viestejä asialinjalla, ei niissä mitään pahaa tapahdu.
Mutta jos tässä nyt jotakin tunnepitoista tunnustusta meinataan, niin pahin skenaario olisi, että saisi vastakaikua ja hän haluaisi edetä jotenkin, koska itse en halua mitään sellaista. Haluan pitää asiat just tasan kuten ne nyt ovat. Eli joutuisin antamaan hänelle pakit ja hän luultavasti loukkaantuisi. Eipä olis paljon järkeä siis mitään mennä viestimään.
Hän ei halua asialinjaakaan. Paitsi pakollisissa työasioissa.
Asialinjalla tarkoitin tässä nimenomaan työasioita.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin epikurolais-eroottisen suhteen ihastukseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen puoliso loukkaantuu.
Lähetin kesällä nimpparionnittelut varatulle ihastukselle. En usko että puoliso sai tietää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteys. Asialinjalla pysyttelen.
En ikinä halua tuottaa pahaa mieltä ihastukseni puolisolle.
Ihastukseni tietää sen.
Minulla on hyvä sydän.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia kaikille tasapuolisesti.
Kiitos samoin, kun on nukkumaan menon aika. Eilen kauniiden unien toivotus toi itselleni hyvän unen kaipaamastani ja oli kiva herätä viikkoon ja viettää lomapäivää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasoitto
Iltavesper?
Nådendal?
Sopusoinnussa ja samassa sävellajissa. Sivusta.
Tämänpäiväisten huonojen uutisten vastapainoksi lohdutin itseäni kissanpennulla. Vihdoinkin löytyi mieleinen, olen jo marraskuusta asti etsinyt sopivaa. Kaksi viikkoa pitää malttaa vielä, että saan hakea sen kotiin. Ihanaa. Mieliala +200%
Meillä ei ole sitä asialinjaakaan käytössä enää. No se oli kyllä oma syy, mutta on todella vaikea olla asiallinen hänelle, kun joka solu huutaa, aivotoiminta lakkaa ja alkaa haaveilemaan ties mitä typeriä juttuja 💔 sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin epikurolais-eroottisen suhteen ihastukseni kanssa.
Kuulostaa hyvältä. Miten epikurolaisuus ilmenisi?
T. Filosofi
Vitsivitsi, älkää nyt heti alapeukuttako. Toisaalta, jos siellä ois ollutkin kaivattu ja nähnyt jonkun mun oloisen, ihan mukava ajatus.