Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Tylsää on se, ettei ole ihastuksen kanssa kommunikointiyhteyttä. Ei saa laittaa hänelle vihjailevia pikkutuhmia viestejä, kehuja, kannustuksia, kiitoksia, rohkaisuja.
Niinpä 😔 ja vaikka oltais tekemisissä niin ei silti saa laittaa sellaisia 💔 sivusta.
Selvitellään kaikki. Otetaan vaatteet pois ja aletaan selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää on se, ettei ole ihastuksen kanssa kommunikointiyhteyttä. Ei saa laittaa hänelle vihjailevia pikkutuhmia viestejä, kehuja, kannustuksia, kiitoksia, rohkaisuja.
Just tämä!😿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä 😔 ja vaikka oltais tekemisissä niin ei silti saa laittaa sellaisia 💔 sivusta.
Takaa huutelen: saa laittaa vain työviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitäpä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Typerä minä. Miksi aina menen mukaan mielikuvitukseni haihatteluihin. Todellisuus merkitsee.
Samaa mieltä.
T.kaivattus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselta sivulta huutelen mukana: mulle sais laittaa, mutta kun kukaan ei laita.......
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pahinta mitä voi seurata siitä, että laitat hänelle viestin?
Hänen puoliso loukkaantuu.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks täällä eilen alapeukuteltiin kun kirjoitin etten etsi ketään vaan katson mitä elämässä tapahtuu, sillä olen oppinut ettei etsimällä löydy ja turha ees ettiä. Toisekseen en pidä itseäni niin upeana naisena, että lähtisin etsimällä etsimään eli katson ketkä lähestyy minua ja viihtyy seurassani tai jotenkin haluaa minua, ja valitsen sitten niistä jos joku tuntuu sellaiselta jota haluan myös.
Elämässä on se hauska puoli, että aina ne ei ole valittavissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks täällä eilen alapeukuteltiin kun kirjoitin etten etsi ketään vaan katson mitä elämässä tapahtuu, sillä olen oppinut ettei etsimällä löydy ja turha ees ettiä. Toisekseen en pidä itseäni niin upeana naisena, että lähtisin etsimällä etsimään eli katson ketkä lähestyy minua ja viihtyy seurassani tai jotenkin haluaa minua, ja valitsen sitten niistä jos joku tuntuu sellaiselta jota haluan myös.
Epäkiinnostavaa. Raapusta päiväkirjaas.
Vierailija kirjoitti:
Typerä minä. Miksi aina menen mukaan mielikuvitukseni haihatteluihin. Todellisuus merkitsee.
Mielikuvitus ei oikeastaan ole haihattelua vaan voimakas luomisen väline.
Hyviä unia kaikille tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit sen pahimman eli pidit mua tyhmänä, varmaan luulit etten huomaa, älä odota enää mitään
No en kyllä ole pitänyt ihastustani tyhmänä. Tai onhan se vähän tyhmää, ettei hän ymmärrä, että oltaisiin just sopivat toisillemme
Joo, mekään ei selkeesti ymmärretä toisiamme. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Laittelemme useinkin viestejä asialinjalla, ei niissä mitään pahaa tapahdu.
Mutta jos tässä nyt jotakin tunnepitoista tunnustusta meinataan, niin pahin skenaario olisi, että saisi vastakaikua ja hän haluaisi edetä jotenkin, koska itse en halua mitään sellaista. Haluan pitää asiat just tasan kuten ne nyt ovat. Eli joutuisin antamaan hänelle pakit ja hän luultavasti loukkaantuisi. Eipä olis paljon järkeä siis mitään mennä viestimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on se hauska puoli, että aina ne ei ole valittavissa.
Siis mitkä? Ihmiset jotka haluaa viettää kanssani aikaa? :D
Kuka keksi rakkauden ja kuka toi minulle sen? Vapaa 🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannushäät 2024
😍
Sivureaktio
Ongelmani on, että haluaisin lomailla.