Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Hyvää yötä pikku sekoboltsille. No ei vaan ihanalle! Kinda loved u. -naiselta-
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä sunshine💕
Hyvää yötä!
Aurinkoa huomiseen, kiitos!
( hymy)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinä Luojan luoma. Hyräile jotain kaunista kansanlaulua siellä missä olet. Ehkä kuulen sen täällä. 😎😊
Rati riti ralla..
Hyvää yötä halein suukoin kaunottarelle mieheltä 30 km ja kuntarajain takaa, kauniita unia.
Surullista mutta tottakai todellista elämänpuhdistustehtävä on.
Vierailija kirjoitti:
Taidettiin seota molemmat?
Minä ainakin.😅
Vierailija kirjoitti:
Taidettiin seota molemmat?
Susta en tiedä 🎶💚
Vierailija kirjoitti:
Parrakas mies, jokohan olet lomalla?🔥
Kannattaa ensin varmistaa, että käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa nukkua edes yhden yön sun vieressä, tuntematon. Olet tehnyt minut levottomaksi.
Ei kannata aivan ventovieraan viereen samantien mennä nukkumaan.
Joistakin ihmisistä saa vaan juuri oikeanlaisen tunteen ja uskaltaa luottaa häneen saman tien. Voihan sitä väärässäkin olla.
Tuo voi riippua vähän myös siitä millainen on itse ja millainen miesmaku :D
Joskus tuli puheeksi kaverin kanssa kun hän on usein korostanut tuota, että miehen täytyy saada aikaiseksi turvallinen olo jne. ja minulle taas ei tule edes mieleen moinen, mutta onko se ihme kun ensinnäkin minä olen paljon voimakkaampi ja reaktiivisempi kuin hän ja pärjään kyllä jos tulee joku tilanne, ja hänen maku on sellainen pelottavan näköiset isokokoiset kaksmetriset karvaset kreikkalaiset julmurit, kun taas minun maku on sellaiset lempeän näköiset suht itseni kokoiset hoikat miehet :F
Niin ihmekös se, ettei ole tullut mietittyä tuollaisia tai kaipaa turvallista oloa. En koskaan lähtisi pelottavan näköisen matkaan, sellaisten kun hän.
Eri
Sua, pájaro. 💘🤗 Vastustamaton vetovoima.
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Jaahas, taas yksi perjantai kun mä kaipaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Saknar dig
Saknar dig också, min vän 😚
M####i, taas ekana mielessä herätessä. Sinut yritän unohtaa, en voi. Katkeraa, kun ei saa suurinta lahjaa päällä maan omistaa. Helmeilevä, suloinen, kaunis. Ikävöin.
Muruseni. Ikävöin sinua edelleen. Hyvää yötä ja kauniita unia.