Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Draamailut on takana. Hyvä näin. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikeissasi rehellinen?
Aina.
Minä olen myös näissä aikeissani ja tunteissani aito ja rehellinen 🥰
No mä myönnän, että ihan pikkusen valehtelin, koska aikaisempi reaktio oli vähän huono. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää täs?
No ei. Kaikki vaan ihmettelee jonninjoutavuuksia? Tee jotakin.
Olen ujo. En saa sanottua mitään fiksua ja hauskaa.
Joo mä ihastuin suhun, mutta alusta asti oon tiennyt ettei siitä mitään tuu. Että ole huoleti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet paras, 👩🏻🏫
Millä kirjaimella ope alkaa? P?
T
Tiina?
👍 🖤🤍
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy. Kakista ulos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä ihastuin suhun, mutta alusta asti oon tiennyt ettei siitä mitään tuu. Että ole huoleti vaan.
Joo näin mäkin luulin, mut muutin mieltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää täs?
Multakaan ei enää irtoo.
Missä vaiheessa annoit mitään? Et missään. Turhake.
Vierailija kirjoitti:
Huh, olin meinaa jo tosi huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Puhutsä musta? Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, olin meinaa jo tosi huolissani.
Se huomas
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ihmisissä on ujoutta joka tulee esiin joissain tilanteissa. Ei sitä pidä hävetä eikä antaa olla esteenä, silloin menettää paljon. 😟 Olen itsekin ujo, mutta koitan antaa sen olla vaikuttamatta liikaa. Ajattelen, että täytyy vain uskaltaa mennä haastaviin tilanteisiin. Niistä voi kuitenkin seurata jotain hyvää tai ainakin saa kokemusta tai oppii uutta. 👍
Heli, ihanin kaikista. En enää jaksa toivoa. Meitä ei tule. Hyvää yötä kuitenkin, kaunotar. Ehkäpä ensi elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää täs?
Multakaan ei enää irtoo.
Missä vaiheessa annoit mitään? Et missään. Turhake.
Tänäänkin annoin monta naurua, no lähinnä ittelleni, mut kuka laskee. Aidankin jätin maalaamatta teidän takia. Teidän hyväksi. Mitäs sanot siihen, homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy. Kakista ulos vaan.
Ei kulje kun kolisee aivan tyhjää. Älä tuhlaa voimavarojasi darling. Mennään oluelle, mä tarjoon.
Vierailija kirjoitti:
Voin hoitaa puhumisen siihen asti, ettei ujous vaivaa enää niin pahasti. Oltaisiin voitu käydä siellä kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ihmisissä on ujoutta joka tulee esiin joissain tilanteissa. Ei sitä pidä hävetä eikä antaa olla esteenä, silloin menettää paljon. 😟 Olen itsekin ujo, mutta koitan antaa sen olla vaikuttamatta liikaa. Ajattelen, että täytyy vain uskaltaa mennä haastaviin tilanteisiin. Niistä voi kuitenkin seurata jotain hyvää tai ainakin saa kokemusta tai oppii uutta. 👍
Ollaan myös sovittu ettei alussa tarvitse puhua edes paljon, koska siitä tulee paineita. Jutellaan sitten hieman myöhemmin kun se tuntuu luonnolliselta. 👍
Kiitti!