Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Tiedostan, että minulla on tietynlaista tunnekäyttäytymiskaavaa. Hieman epärealistista, mutta ei niin pahasti kuin joillain. Olen oikeassa parisuhteessani yksinäinen. Olen osa tiimiä, mutta olenko osa parisuhdetta, en tiedä.
Jos ei ole koskaan ollut kiinnostunut edes käymään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan että kerrot kaikille että olen sun. Älä piilota mua.
Ei voi toista omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montahan kertaa oltais käyty jo kahvilla tai mitä tahansa, jos olisit aikoinaan pyytänyt..
Me oltais ehditty jo kasvattaa kouluikäiset lapset jos hän olisi pyytänyt... toisen kerran.
Tiettekö, ne on kunnollisia miehiä, jos pyytää kahville ja saa suorat pakit, eikä ulise asiasta toistamiseen. Jos siinä vaiheessa ei halukkaasta naisesta ole tekemään asian eteen mitään, niin saa syyttää itseään.
Meistä ei kumpikaan ole missään vaiheessa antanut pakkeja toiselle. Eipä vain saatu homma käyntiin.
Mä rakastan sua. Ihan hulluna ja kaikilla aisteilla. Haluan sun kanssa arjen ja juhlan ja tulevaisuuden. Onko pakko koko ajan lennellä ympäri maailmaa ja jättää mut kaipaamaan?
Hyvää yötä te kaikki, kaipauksen kivistä taakkaa korkealle vuorelle päivästä päivään Sisyfoksen tavoin vierittävät. Jumalalliselta rangaistukseltahan tämä yksipuolinen taakka tuntuu. Ja se toinen jatkaa elämäänsä autuaan tietämättömänä toisen tuskista. Ehkä kerran kaikki saa selityksensä ja subliimin merkityksen vaikka sitä ei vielä kykene näkemäänkään.
Vierailija kirjoitti:
On erikoista, että tunteet eivät ole osoittaneet laantumisen merkkejä missään vaiheessa tämän kolmen ja puolen vuoden aikana. Päinvastoin. Ja sittenkö pitäisi päästää irti...
Varatulle varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos noi menee 2+:lle, ni mennäänkö me demiin?
Kissin tsätti kävisi. Ps. Saa laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan että kerrot kaikille että olen sun. Älä piilota mua.
En halua että kerrotaan nimeä, se ei kuulu varsinkaan ex-kumppanille. Pitää olla yksityisyyttä.
Mielenkiintoista pohdintaa. Itse ajattelen, että minulta on kadonnut keskusteluyhteys kumppaniin. En tiedä miten se kävi ja missä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän. Ihastuin mielikuvaan sinusta. Olen yrittänyt pitää siitä kiinni, vaikka olen nähnyt, ettei se mielikuva vastaa sitä mitä olet. Hölmöä.
Tämä ei ole minulle. Olen parempi kuin mielikuvat. Sivusta
Hän on huonompi. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Tätä on vähän vaikea määrittää, monestakin syystä. Mutta sanotaan nyt vaikka että kevään 2019 aikana. Ei ollut mitään yhtä tiettyä hetkeä. Se tapahtui pikkuhiljaa ajan myötä. Jossain vaiheessa vaan havahduin ajattelevani häntä usein.
Ihastutko naiseen vai mieheen?
Naiseen.
Hyvää yötä Sinulle kollega 😚
En ole koskaan pyytänyt miestä treffeille. Enkä pyydä.
Jos homma ei lähde luontevasti käyntiin, niin ei varmaan vaan ole sopiva tyyppi.
Olen huomannut, että jos oikeasti synkkaa, niin se yhteys vaan syntyy ja lähtee kehittymään ilman ponnisteluja.
Senkin olen huomannut, että jos jonkun kanssa EI synny ja joutuu miettimään voiko laittaa viestiä ja mitä vois laittaa jne., niin ei kannata - ei synkkaa.
Siis tietysti niissä tapauksissa joissa yhteys on olemassa tai olisi helposti olemassa.
Kirjoittaisitpa sinäkin joskus mulle tänne. En vieläkään esim. tiedä milloin eksyit tänne. Milloin tykästyit minuun. Mitä teit sille eräälle kirjeelle. Kai olet tuhonnut sen valokuvaamatta tai skannaamatta sitä.
Eikä ole edes eka kerta.