Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/laehetae-terveisesi-kaipaamalles…
Tuolla voidaan jatkaa klo 23 jälkeen.
Kiitos 💗 Haluaisin myös yksäreissä. Sopiiko huomenna alkuillasta? Pitää herätä aamulla, en voi kukkua yötä 😟
Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut koskaan hänelle että olet ihastunut toiseen?
Naisen käyttäytymisestä irl huomaa, että jotain on varmasti kuullut ja/tai nähnyt.
En ole kertonut, autuaan tietämätön mitä päässä taannoin liikkunut.
Jos noi menee 2+:lle, ni mennäänkö me demiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/laehetae-terveisesi-kaipaamalles…
Tuolla voidaan jatkaa klo 23 jälkeen.
Mäki tuun laehaetaettaan teidän kanssa!
Mä en
Myönnän. Ihastuin mielikuvaan sinusta. Olen yrittänyt pitää siitä kiinni, vaikka olen nähnyt, ettei se mielikuva vastaa sitä mitä olet. Hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin uudestaan, ja taas sitä mentiin.
Näinhän siinä taas kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montahan kertaa oltais käyty jo kahvilla tai mitä tahansa, jos olisit aikoinaan pyytänyt..
Voidaan käydä heinäkuussa 👍
Jutellaan ensin yksäreissä ja käydään sitten kahvilla 😊
Taidan pitää täältä taukoa. Tämä kaipaaminen pyörittää liikaa omaa päätä ja se ei tee hyvää. Selkeästi oma kaivattu ei täällä ole ja tilanne ei helpotu. Ja vaikka olisikin ei me uskallettaisi varmasti edetä minnekään enkä oikeasti uskaltaisi/haluaisi.
Hyvää yötä kaipaajat.
Onnea rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki ovat? Juuri kun päätinkin istua vielä alas keskustelemaan kanssanne. Miten saada yhteys kadonneisiin ihmisiin?
Selvitä yhteystietonsa ja ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montahan kertaa oltais käyty jo kahvilla tai mitä tahansa, jos olisit aikoinaan pyytänyt..
Me oltais ehditty jo kasvattaa kouluikäiset lapset jos hän olisi pyytänyt... toisen kerran.
Tiettekö, ne on kunnollisia miehiä, jos pyytää kahville ja saa suorat pakit, eikä ulise asiasta toistamiseen. Jos siinä vaiheessa ei halukkaasta naisesta ole tekemään asian eteen mitään, niin saa syyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinneklassikko:
Milloin ihastuit häneen?
Tätä on vähän vaikea määrittää, monestakin syystä. Mutta sanotaan nyt vaikka että kevään 2019 aikana. Ei ollut mitään yhtä tiettyä hetkeä. Se tapahtui pikkuhiljaa ajan myötä. Jossain vaiheessa vaan havahduin ajattelevani häntä usein.
Ihastutko naiseen vai mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Myönnän. Ihastuin mielikuvaan sinusta. Olen yrittänyt pitää siitä kiinni, vaikka olen nähnyt, ettei se mielikuva vastaa sitä mitä olet. Hölmöä.
Tämä ei ole minulle. Olen parempi kuin mielikuvat. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Taidan pitää täältä taukoa. Tämä kaipaaminen pyörittää liikaa omaa päätä ja se ei tee hyvää. Selkeästi oma kaivattu ei täällä ole ja tilanne ei helpotu. Ja vaikka olisikin ei me uskallettaisi varmasti edetä minnekään enkä oikeasti uskaltaisi/haluaisi.
Hyvää yötä kaipaajat.
Onnea rakkauteen.
Kiitos, kaikkea hyvää sinulle ja kaivatullesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia myös sulle. 💕
Pitkät lämpöiset halaukset, suukkosia unohtamatta. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos kulta 💕
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaipaajat.
Onnea rakkauteen.
Lienet oikeassa omasta tilanteestasi ja arviosi kuulostaa realistiselta. Itsellä sama sikäli, että tilanne ei helpotu. Itse kyllä uskaltaisin edetä nopeastikin, mutta mahdotontahan se yksin on.
Sivusta
On erikoista, että tunteet eivät ole osoittaneet laantumisen merkkejä missään vaiheessa tämän kolmen ja puolen vuoden aikana. Päinvastoin. Ja sittenkö pitäisi päästää irti...
Mä haluan että kerrot kaikille että olen sun. Älä piilota mua.