Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
3981/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeimpia hetkiä kaipaamisessa on olleet ne kun toinen tuntee kovaa halua tavata.

Niinpä, olo on todella riutunut ja voimaton 😟

Voi harmin paikka. Jollakin toisella ei välttämättä ole just samaan aikaan.

Vierailija
3982/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä tyytyväinen, etten menny parikymppisenä naimisiin ja hankkinut lapsia, yhdessä asiassa edes löyty viisautta. Tai no, naimisiinmeno nyt ei välttämättä ois paha juttu ollut jos ois oikea tyyppi kyseessä mutta joka tapauksessa.

Minä menin kaksvitosena umpirakastuneena naimisiin ihmisen kanssa, joka on aina tuntunut kaikin puolin todelliselta onnenpotkulta. Taitaa olla aika tsägässään nämä asiat.

Ei ole tsägästä kyse kun valitsee ensin kenen kanssa ryhtyy. 

Viisaalla ja huolellisella valitsemisella voi vaikuttaa tiettyyn rajaan saakka, mutta ei toisesta ihmisestä lopulta koskaan voi täysin tietää. Mitkä on kehityskulut ym. Itselleni oli jo nuorena tärkeä juttu että toinen arvostaa ja kohtelee hyvin ja se oli hyvä lähtökohta. Mutta kyllä siinä onnellisen parisuhteen löytymisessä oli tsägääkin paljon mukana. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että tämä järjestyy vielä. Oletko tekemässä jotain asioiden edistämiseksi? 

Kaikki tapahtuu ajallaan. Jos on tapahtuakseen.

Millaisella aikataululla? 😇

Vuosi on aina hyvä lähtökohta. 👍

Ei käy, olen odottanut jo todella kauan kärsivällisesti. En voi jatkaa näin vuosia tai vuosikymmeniä. Etkö itse ole sittenkään valmis? 

Vierailija
3984/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että tämä järjestyy vielä. Oletko tekemässä jotain asioiden edistämiseksi? 

Eräälle ihmiselle. Niin kauan kuin ajattelet ja haaveilet muista , muusta, niin en.

Ok.

Vierailija
3985/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräälle ihmiselle. Niin kauan kuin ajattelet ja haaveilet muista , muusta, niin en.

Tiedät ettei ole muita, ei ole ollut vuosiin. Oikeastaan ei koskaan.

Tää on kyllä sitten totta. 👍

Vierailija
3986/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tapahtuu ajallaan. Jos on tapahtuakseen.

Millaisella aikataululla? 😇

Vuosi on aina hyvä lähtökohta. 👍

Ei käy, olen odottanut jo todella kauan kärsivällisesti. En voi jatkaa näin vuosia tai vuosikymmeniä. Etkö itse ole sittenkään valmis? 

Käy päivystuksessä kertomassa tästä rakkaustarinasta. Auttaa ihan varmasti. Netissä roikkuminen pahentaa oloa ja pettymystä.

Eri

Vierailija
3987/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aio tehdä mitään?

Vierailija
3988/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haaveile muista. En tiedä mitä muu hänen sanomanaan voisi tarkoittaa. Ehkä siinä voi olla syy epäröintiini.

Vierailija
3989/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et aio tehdä mitään?

Tee sitten asioille jotain ripeästi 🤗

Vierailija
3990/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💗💗💗💗💗

Vierailija
3991/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa mikä on esteenä? Olet kuitenkin tekemässä asioiden eteen jotain pian?

Vierailija
3992/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, lähetin sulle viilentävän rankkasateen. Huomenta ja herätys. 🤗😘

Vierailija
3993/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💗💗💗💗💗

Lähetä minulle tänään ja joka päivä voimahalaus ajatuksissa. Tarvitsen niitä nyt enemmän kuin aiemmin. 

Vierailija
3994/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko tehdä toiseen paikkaan tunnukset, esim. omilla alkukirjaimilla ja jutella yksäreissä? 

Joo voitas teeässän kanssa tehdä noin. Tosin ei sinne kaksplussalle ole tarpeen mennä, kun yhteystiedot on tiedossa, joten voitais viestiä suoraankin.

Vierailija
3995/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haaveile muista. En tiedä mitä muu hänen sanomanaan voisi tarkoittaa. Ehkä siinä voi olla syy epäröintiini.

Oletko joskus pelleillyt tai perseillyt, tai onkohan kaivatullasi aiempia huonoja kokemuksia, miksi hän miettii tuollaisia? sivusta

Vierailija
3996/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä tyytyväinen, etten menny parikymppisenä naimisiin ja hankkinut lapsia, yhdessä asiassa edes löyty viisautta. Tai no, naimisiinmeno nyt ei välttämättä ois paha juttu ollut jos ois oikea tyyppi kyseessä mutta joka tapauksessa.

Minä menin kaksvitosena umpirakastuneena naimisiin ihmisen kanssa, joka on aina tuntunut kaikin puolin todelliselta onnenpotkulta. Taitaa olla aika tsägässään nämä asiat.

Ja oot täällä? Ei nyt ihan putkeen menny sanoisin

Kultapieni, tämä on kerrottu sinulle täällä monta kertaa aikaisemminkin, mutta koska et vaikuta kaikkein oppivaisimmalta lapselta, niin todettakoon jälleen kerran: myös parisuhteessa olevat ihmiset käyttävät nettiä ja lukevat keskustelupalstoja :) sivusta

Näinkö on? ;) umpirakastunut parisuhteessa ja notkuminen kaipausketjussa ei nyt ihan vaan kuulosta uskottavalta yhtälöltä

Kukaan ei ole 20 vuotta umpirakastunut. Rakastaa voi kyllä, mutta se on erilaista.

Pystyn hyvin kuvittelemaan olevani 50v umpirakastunut

Vierailija
3997/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultapieni, tämä on kerrottu sinulle täällä monta kertaa aikaisemminkin, mutta koska et vaikuta kaikkein oppivaisimmalta lapselta, niin todettakoon jälleen kerran: myös parisuhteessa olevat ihmiset käyttävät nettiä ja lukevat keskustelupalstoja :) sivusta

Näinkö on? ;) umpirakastunut parisuhteessa ja notkuminen kaipausketjussa ei nyt ihan vaan kuulosta uskottavalta yhtälöltä

Taidat yksinkertaisesti olla vain yksinkertainen?

Yksinkertainen on kaunista

Vierailija
3998/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💗💗💗💗💗

Lähetä minulle tänään ja joka päivä voimahalaus ajatuksissa. Tarvitsen niitä nyt enemmän kuin aiemmin. [/quote

Ja lupaa että saat asioita eteenpäin nopeasti. Ei jaksa odottaa enää kauan. Olen todella voimaton, melkein kuollut, ei näin voi oikeasti elää.

Vierailija
3999/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole 20 vuotta umpirakastunut. Rakastaa voi kyllä, mutta se on erilaista.

Pystyn hyvin kuvittelemaan olevani 50v umpirakastunut

Juu, tuoreessa suhteessa toki. Minäkin. Mutta vuosikymmenten saatossa rakastuminen tasaantuu ja muuttuu onnellisessa suhteessa syväksi rakastamiseksi. Silloin aikaa, kiinnostusta ja voimavaroja riittää myös muuhun toimintaan kuin partnerin silmiin katsomiseen. Ja sanoisin, että hyvä niin.

Vierailija
4000/12534 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täältä suosta pääsee nyt pois kun tajuaa että tuo yks täyttää tämän palstan omilla lätinöillään. Ei kiinnosta enää seurata tätä. 90 % viesteistä tulee kihis-tosis- tyypiltä

Ketju on lukittu.