Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tyytyväinen, etten menny parikymppisenä naimisiin ja hankkinut lapsia, yhdessä asiassa edes löyty viisautta. Tai no, naimisiinmeno nyt ei välttämättä ois paha juttu ollut jos ois oikea tyyppi kyseessä mutta joka tapauksessa.
Minä menin kaksvitosena umpirakastuneena naimisiin ihmisen kanssa, joka on aina tuntunut kaikin puolin todelliselta onnenpotkulta. Taitaa olla aika tsägässään nämä asiat.
Ei ole tsägästä kyse kun valitsee ensin kenen kanssa ryhtyy.
Viisaalla ja huolellisella valitsemisella voi vaikuttaa tiettyyn rajaan saakka, mutta ei toisesta ihmisestä lopulta koskaan voi täysin tietää. Mitkä on kehityskulut ym. Itselleni oli jo nuorena tärkeä juttu että toinen arvostaa ja kohtelee hyvin ja se oli hyvä lähtökohta. Mutta kyllä siinä onnellisen parisuhteen löytymisessä oli tsägääkin paljon mukana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tämä järjestyy vielä. Oletko tekemässä jotain asioiden edistämiseksi?
Kaikki tapahtuu ajallaan. Jos on tapahtuakseen.
Millaisella aikataululla? 😇
Vuosi on aina hyvä lähtökohta. 👍
Ei käy, olen odottanut jo todella kauan kärsivällisesti. En voi jatkaa näin vuosia tai vuosikymmeniä. Etkö itse ole sittenkään valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tämä järjestyy vielä. Oletko tekemässä jotain asioiden edistämiseksi?
Eräälle ihmiselle. Niin kauan kuin ajattelet ja haaveilet muista , muusta, niin en.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle ihmiselle. Niin kauan kuin ajattelet ja haaveilet muista , muusta, niin en.
Tiedät ettei ole muita, ei ole ollut vuosiin. Oikeastaan ei koskaan.
Tää on kyllä sitten totta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tapahtuu ajallaan. Jos on tapahtuakseen.
Millaisella aikataululla? 😇
Vuosi on aina hyvä lähtökohta. 👍
Ei käy, olen odottanut jo todella kauan kärsivällisesti. En voi jatkaa näin vuosia tai vuosikymmeniä. Etkö itse ole sittenkään valmis?
Käy päivystuksessä kertomassa tästä rakkaustarinasta. Auttaa ihan varmasti. Netissä roikkuminen pahentaa oloa ja pettymystä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haaveile muista. En tiedä mitä muu hänen sanomanaan voisi tarkoittaa. Ehkä siinä voi olla syy epäröintiini.
Vierailija kirjoitti:
Et aio tehdä mitään?
Tee sitten asioille jotain ripeästi 🤗
Voitko kertoa mikä on esteenä? Olet kuitenkin tekemässä asioiden eteen jotain pian?
Kulta, lähetin sulle viilentävän rankkasateen. Huomenta ja herätys. 🤗😘
Vierailija kirjoitti:
💗💗💗💗💗
Lähetä minulle tänään ja joka päivä voimahalaus ajatuksissa. Tarvitsen niitä nyt enemmän kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tehdä toiseen paikkaan tunnukset, esim. omilla alkukirjaimilla ja jutella yksäreissä?
Joo voitas teeässän kanssa tehdä noin. Tosin ei sinne kaksplussalle ole tarpeen mennä, kun yhteystiedot on tiedossa, joten voitais viestiä suoraankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haaveile muista. En tiedä mitä muu hänen sanomanaan voisi tarkoittaa. Ehkä siinä voi olla syy epäröintiini.
Oletko joskus pelleillyt tai perseillyt, tai onkohan kaivatullasi aiempia huonoja kokemuksia, miksi hän miettii tuollaisia? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tyytyväinen, etten menny parikymppisenä naimisiin ja hankkinut lapsia, yhdessä asiassa edes löyty viisautta. Tai no, naimisiinmeno nyt ei välttämättä ois paha juttu ollut jos ois oikea tyyppi kyseessä mutta joka tapauksessa.
Minä menin kaksvitosena umpirakastuneena naimisiin ihmisen kanssa, joka on aina tuntunut kaikin puolin todelliselta onnenpotkulta. Taitaa olla aika tsägässään nämä asiat.
Ja oot täällä? Ei nyt ihan putkeen menny sanoisin
Kultapieni, tämä on kerrottu sinulle täällä monta kertaa aikaisemminkin, mutta koska et vaikuta kaikkein oppivaisimmalta lapselta, niin todettakoon jälleen kerran: myös parisuhteessa olevat ihmiset käyttävät nettiä ja lukevat keskustelupalstoja :) sivusta
Näinkö on? ;) umpirakastunut parisuhteessa ja notkuminen kaipausketjussa ei nyt ihan vaan kuulosta uskottavalta yhtälöltä
Kukaan ei ole 20 vuotta umpirakastunut. Rakastaa voi kyllä, mutta se on erilaista.
Pystyn hyvin kuvittelemaan olevani 50v umpirakastunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultapieni, tämä on kerrottu sinulle täällä monta kertaa aikaisemminkin, mutta koska et vaikuta kaikkein oppivaisimmalta lapselta, niin todettakoon jälleen kerran: myös parisuhteessa olevat ihmiset käyttävät nettiä ja lukevat keskustelupalstoja :) sivusta
Näinkö on? ;) umpirakastunut parisuhteessa ja notkuminen kaipausketjussa ei nyt ihan vaan kuulosta uskottavalta yhtälöltä
Taidat yksinkertaisesti olla vain yksinkertainen?
Yksinkertainen on kaunista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💗💗💗💗💗
Lähetä minulle tänään ja joka päivä voimahalaus ajatuksissa. Tarvitsen niitä nyt enemmän kuin aiemmin. [/quote
Ja lupaa että saat asioita eteenpäin nopeasti. Ei jaksa odottaa enää kauan. Olen todella voimaton, melkein kuollut, ei näin voi oikeasti elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole 20 vuotta umpirakastunut. Rakastaa voi kyllä, mutta se on erilaista.
Pystyn hyvin kuvittelemaan olevani 50v umpirakastunut
Juu, tuoreessa suhteessa toki. Minäkin. Mutta vuosikymmenten saatossa rakastuminen tasaantuu ja muuttuu onnellisessa suhteessa syväksi rakastamiseksi. Silloin aikaa, kiinnostusta ja voimavaroja riittää myös muuhun toimintaan kuin partnerin silmiin katsomiseen. Ja sanoisin, että hyvä niin.
Ehkä täältä suosta pääsee nyt pois kun tajuaa että tuo yks täyttää tämän palstan omilla lätinöillään. Ei kiinnosta enää seurata tätä. 90 % viesteistä tulee kihis-tosis- tyypiltä
Voi harmin paikka. Jollakin toisella ei välttämättä ole just samaan aikaan.