Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä ei ole luotu elämään yksin, ilman tukea ja turvaa. Ei tuosta vaan tule mitään.
Korjasin hieman.
Hieman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahasjaahas. Toinen ketju on vaihteeksi kiinni.
Johtuu siitä, kun joku linkitti sinne seksistä kertovan jutun. Ahdasmielinen, seksikielteinen ja suvaitsematon fundisuskovainenikineitsytvanhapiikamoderaattori kilahti ja löi heti ketjun lukkoon. 🤣
Eroottiset terveiset ketjussa on kovin hiljaista. Kävin hiljattain katsomassa, niin ei mitään uutta. Sivusta
Ehkä ihmiset eivät ajattele erotiikan olevan muusta elämästä irrallinen osa-alue. Minun terveiseni kaivatulle ainakin sisältävät aina pinnan alta uhkuvan eroottisen latauksen vaikka sanoisin vain "hyvää päivää".
Joo itsellä myös, vaikka paljon jää kirjoittamatta. Kirjoitin joskus toisella tavalla, mutta en enää. Ja siksikin, kun ei nähdä irl. Käyn sitten toisinaan muissa ketjuissa. Sivusta sama edell.
En minäkään häntä enää näe. Siksi täällä. En hirveästi täällä muita ketjuja seuraa tai niihin kommentoi. Joskus toki uutta ketjua etsiessä tulee selailtua enemmänkin ja vilkaistua muihinkin ketjuihin, jos jokin kiinnostava otsikko herättää kiinnostuksen.
Ok. Tsemppiä sinulle kaipaamiseen! En itsekään tuskin kirjoittaisi, jos esim. nähtäisi säännöllisesti. Oli ihanaa aikoinaan löytää (suljetut) ketjut ja lukea ihania kirjoituksia ja kirjoitella itse. Jäin koukkuun ja toisinaan tulee voimakkaita tunteita kaipaamaani kohtaan edelleen, kuten mainitset "hyvää päivää" sisältää eroottisen latauksen... Olen saanut paljon apua täältä. Ja onhan tämä hauskaakin.
Kiitos. Tsemppausta aina tarvitaan. Samoin itsellesi voimia ja hyvää päivän ja kesän jatkoa. 😊
En aio rakastaa enää ketään tässä ketjussa enkä muutenkaan ennkuin on sen aika joskus jos on.ps. oon silti ihana
Olen läski ja vanha ja ruma keksikää lisää!!!!!
Vierailija kirjoitti:
En aio rakastaa enää ketään tässä ketjussa enkä muutenkaan ennkuin on sen aika joskus jos on.ps. oon silti ihana
Pps! En oo mikää
Koitan olla 17 aikaan siellä. Jos ei näy puolen tunnin päästä tuosta, niin tule ulos vastaan 😁 Onko sininen talo?
Vierailija kirjoitti:
Koitan olla 17 aikaan siellä. Jos ei näy puolen tunnin päästä tuosta, niin tule ulos vastaan 😁 Onko sininen talo?
Jos kainostuttaa, ei haittaa.... 🤍 Jännittävä ilta 🤍
Vastaa vielä onko sininen. En kehtaa kurkkia postilaatikoita...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainakaan mulla kenelle eka vastasit.
Oletko varma tapaamisesta vai haluatko perua?
Sitten kun olen siellä, tule pihalle vastaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun olen siellä, tule pihalle vastaan 👍
Kiitos ylänuolesta 💛
Vierailija kirjoitti:
Tylsää tylsää tylsää
Mitä toivoisit, tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää tylsää tylsää
Ota ulkoilukampeet esille. Lähden kohta pyöräillen... Ilmoitan vielä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää tylsää tylsää
Masentunut ja väsähtänyt fiilis joten ei oikein saa itsestään nyt irti mitään. Viihdyttäisittekö täällä jos on porukkaa paikalla? Istun flegmaattisena sohvalla. 😏
Etsin sinua väkijoukosta, vaikka tiesin, että näkeminen on hyvin epätodennäköistä. Jälkikasvua näin, joten läheltä piti.
Missähän sinä rakas olet? Mitä sinulle kuuluu nyt?
Vaatteet on nyt katsottu, otan myös ulkoilukampeet, syön jotain jne, sitten olen valmis. Kestää vielä hetki. 👍 Minulla menee pyörällä varmaan puoli tuntia.