Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Pyhtäälle
Minultakin Pyhtäälle kivalle Sallalle kaverilliset terkut. Vai pohjoisessa mökilläkö hän lienee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin, että ensin hymähdit ja peukutit. Sitten vaihdoit alapeukkuun. Tykkäät kummiski vakkka et halua myöntää.
Ei kun hymähdin ja jätin kokonaan reagoimatta.
Minulla on sinua ikävä nainen. T. Nainen
Lempeä katse ja siniset silmät ajatuksissani.💘
Vieläkin väsyttää, mut tuli antamaan kaivatulleni päivänsuukon ja halauksen pienen ikävän höystämänä, ennen kuin nukahdan uudelleen. Herätäthän mut hyvänyön toivotuksiin?!
Kivaa sunnuntai päivän jatkoa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nauttineet kesästänne? 🥑
Kyllä. Ja loma on vielä edessä. Kaipaamaani en oo nähnyt, ajatuksissani kulkee mukana.
Entäpä itse? Hyvää kesää! 😊
Ihana pieni vaaleahiuksinen nainen 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahasjaahas. Toinen ketju on vaihteeksi kiinni.
Johtuu siitä, kun joku linkitti sinne seksistä kertovan jutun. Ahdasmielinen, seksikielteinen ja suvaitsematon fundisuskovainenikineitsytvanhapiikamoderaattori kilahti ja löi heti ketjun lukkoon. 🤣
Ihmisten tulisi hieman vahvistua. Aina on jollakin jokin ongelma. Tällä tavalla ongelmat eivät ratkea. Täysin turhaa työtä, ajan sekä varojen tuhlaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaiaamun taikaa, hyvää huomenta, kaivattu mielessä[/quote
Huomenta 💛 Olet ollut hereillä aikaisin 🌞 Itse asiassa minäkin, mutta nukahdin onneksi uudelleen. Nyt kahvilla, täytyy käydä vielä kaupassa.
Täytyy katsoa vaatteet ja käydä pesulla vielä. 😊 Käydäänkö ulkoilemassa? Otanko tuulipuvun mukaan? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, kun joku linkitti sinne seksistä kertovan jutun. Ahdasmielinen, seksikielteinen ja suvaitsematon fundisuskovainenikineitsytvanhapiikamoderaattori kilahti ja löi heti ketjun lukkoon. 🤣
Eroottiset terveiset ketjussa on kovin hiljaista. Kävin hiljattain katsomassa, niin ei mitään uutta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroottiset terveiset ketjussa on kovin hiljaista. Kävin hiljattain katsomassa, niin ei mitään uutta. Sivusta
Ehkä ihmiset eivät ajattele erotiikan olevan muusta elämästä irrallinen osa-alue. Minun terveiseni kaivatulle ainakin sisältävät aina pinnan alta uhkuvan eroottisen latauksen vaikka sanoisin vain "hyvää päivää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaiaamun taikaa, hyvää huomenta, kaivattu mielessä[/quote
Huomenta 💛 Olet ollut hereillä aikaisin 🌞 Itse asiassa minäkin, mutta nukahdin onneksi uudelleen. Nyt kahvilla, täytyy käydä vielä kaupassa.
Täytyy katsoa vaatteet ja käydä pesulla vielä. 😊 Käydäänkö ulkoilemassa? Otanko tuulipuvun mukaan? 😊
Olenko vielä tervetullut? 😕
Oletko kotona ja onko siellä muita? 😕
Tässähän kiinnostuu jo muutkin, missä hän lienee.
Anteeksi tämä uteliaisuus, sivusta varmasti.
En tule jos en saa vastausta 😰
Eikö sinulla ole suoraa linjaa hänelle, kun kuitenkin tapailette?
Se sama sivusta
Kyllä näin, että ensin hymähdit ja peukutit. Sitten vaihdoit alapeukkuun. Tykkäät kummiski vakkka et halua myöntää.