Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osallistut talkoisiin?

Vierailija
25.06.2023 |

Älä vain löysäile ja notku palstalla, nyt on aika laittaa Suomi kuntoon.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihatalkoissa syön makkaraa.

Vierailija
22/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nihkeästi löytyy näköjään talkoohenkeä, itsekkyys on nykyajan vitsaus, huoh.

Kun ne jotka vaati talkoita eivät itse osallistu niin miksi muiden pitäisi osallistua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämällä eläkkeelle.

Vierailija
24/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan pienistä tuloistani pirusti veroa, samoin pienestä talostani.

Vierailija
25/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kokoomusta äänestävä pariskunta. Meidän osuus talkoissa on noin 120.000 euroa vuosittain maksettuja veroja, joten oman osuutemme olemme tehneet ja tullaan tekemään.

Vierailija
26/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihatalkoissa syön makkaraa.

Kai se on sentään vegenakki?

Vierailija
27/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysymällä poissa talkoista. 

Vierailija
28/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistun talkoisiin transuilemalla.

Vierailija
29/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kokoomusta äänestävä pariskunta. Meidän osuus talkoissa on noin 120.000 euroa vuosittain maksettuja veroja, joten oman osuutemme olemme tehneet ja tullaan tekemään.

Jos on noin suuret tulot, niin pystyy hyvin maksamaan 30.000 - 40.000 euroa vuodessa enemmän, elintason siitä suuremmin kärsimättä. Tuon verran teillä varmasti jää sijoitettavaksi vuosittain.

Vierailija
30/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän nihkeästi löytyy näköjään talkoohenkeä, itsekkyys on nykyajan vitsaus, huoh.

Kun ne jotka vaati talkoita eivät itse osallistu niin miksi muiden pitäisi osallistua? 

Tämä hallitus ei johda omalla esimerkillä, kuten hyvä "esimies" aina tekee.

Vierailija
31/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin suuret tulot, niin pystyy hyvin maksamaan 30.000 - 40.000 euroa vuodessa enemmän, elintason siitä suuremmin kärsimättä. Tuon verran teillä varmasti jää sijoitettavaksi vuosittain.

Joku vassari kommunisti taas näköjään äänessä. Nostetaan hyvätuloisten verot 70%, niin me saadaan makoilla sohvalla, järjetöntä.

Vierailija
32/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamalla puolet tuloistani veroja.

Vierailija
33/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin.... miten sen sanoisin.... surullista että pariskunta joka tienaa noin hyvin, kuluttaa aikaansa vauvapalstalla juhannuksena. Mutta tokihan sinä olet trolli. Itse keksisin hurjan paljon parempaa tekemistä noilla tuloilla.

Vierailija
34/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyn syömässä makkaran ja juomassa oluen.

Vierailija
35/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vassari kommunisti taas näköjään äänessä. Nostetaan hyvätuloisten verot 70%, niin me saadaan makoilla sohvalla, järjetöntä.

Kyllä se aika monelle on PAKKO maata sohvalla, mieluummin menisi ja tekisi kaikenlaista.

eri.

Vierailija
36/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassareiden lopullinen tavoite on kai 100% tulovero, koska miksi pysähtyä 70 tai edes 90 prosenttiin?

Vierailija
37/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin.... miten sen sanoisin.... surullista että pariskunta joka tienaa noin hyvin, kuluttaa aikaansa vauvapalstalla juhannuksena. Mutta tokihan sinä olet trolli. Itse keksisin hurjan paljon parempaa tekemistä noilla tuloilla.

Miksi suhtaudut halveksivasti nettipalstalla viihtymiseen, se on tekemistä siinä missä mikä tahansa muu harraste tai virike.

Vierailija
38/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kivasti veroa, ostan palveluja, panostan kotimaiseen, kierrätän eli rehellistä sekaroskaa ei juurikaan tule.

Olen vuosia vaihtanut työpanostani kirppistavaraan. Nämä on kulkeutunut kirppikselle ja osuuteni myynnistä on jäänyt sinne, eli saldollani on ostettu jotain kirppikseltä.

Viime vuonna tammi-heinäkuussa meille tuli joka kk iso pakettiautollinen tavaraa. Perkasin tavarat läpi ja myyntikelpoiset saatiin ohikulkevien autojen mukana kirppikselle.

Omistaja sanoi viime vuonna n puolet myynnistä tuli minun toimittamilla tavaroilla 6 kk jaksolla.

Tämä kaikki oli ylimääräistä ja olisi joskus mennyt kenties vaan roskiin.

Tavaroiden lahjoittaja on kohta eläkkeellä oleva pariskunta, jotka aikovat myydä omakotitalonsa ja muuttaa pienempään. Heillä on paljon ystäviä, jotka ovat samassa tilanteessa. Omakotitalo täynnä.

Myös olen talvisin laittanut lunta sulamaan jääkaappiin ja olen käyttänyt veden vessan vedossa. Samoinrännien alla on saavit. Laskin säästin vuodessa n 10 000 l puhdasta juomavettä näin.

Vierailija
39/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan kivasti veroa, ostan palveluja, panostan kotimaiseen, kierrätän eli rehellistä sekaroskaa ei juurikaan tule.

Olen vuosia vaihtanut työpanostani kirppistavaraan. Nämä on kulkeutunut kirppikselle ja osuuteni myynnistä on jäänyt sinne, eli saldollani on ostettu jotain kirppikseltä.

Viime vuonna tammi-heinäkuussa meille tuli joka kk iso pakettiautollinen tavaraa. Perkasin tavarat läpi ja myyntikelpoiset saatiin ohikulkevien autojen mukana kirppikselle.

Omistaja sanoi viime vuonna n puolet myynnistä tuli minun toimittamilla tavaroilla 6 kk jaksolla.

Tämä kaikki oli ylimääräistä ja olisi joskus mennyt kenties vaan roskiin.

Tavaroiden lahjoittaja on kohta eläkkeellä oleva pariskunta, jotka aikovat myydä omakotitalonsa ja muuttaa pienempään. Heillä on paljon ystäviä, jotka ovat samassa tilanteessa. Omakotitalo täynnä.

Myös olen talvisin laittanut lunta sulamaan jääkaappiin ja olen käyttänyt veden vessan vedossa. Samoinrännien alla on saavit. Laskin säästin vuodessa n 10 000 l puhdasta juomavettä näin.

No tuohan on mahtavaa!

Vierailija
40/42 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan vuorollani talonyhtiön yhteisten alueen nurmikon. Siinä on mun talkoot tänä vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi