No nyt halutaan mustamaalata Elvis
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009626657.html
Jättäisivät edes nämä kuolleet rauhaan
Kommentit (365)
Ihan sama melkeinpä mitä yksityiselämässään teki, musiikkinsa oli ja on silti ikimuistoista.
Olen sitä koulukuntaa joka erottaa itse taiteen siitä taiteentekijästä. Eli en jätä Elviksen musaa vaikken valintojaan muussa elämässä niin arvostaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tässä taas olivat vain viattomia passiivisia uhreja?
"naiset"
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 14-vuotiaat tytöt olivat uhreja. Mutta en huomannut, että ainakaan tuohon lehtijuttuun nostetut naiset olisivat uhriutuneet. Kertoivat vain, millainen mies Elvis oli.
Siitähän naiset unelmoi katsellessaan ja kuunnellessaan näitä Elviksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 14-vuotiaat tytöt olivat uhreja. Mutta en huomannut, että ainakaan tuohon lehtijuttuun nostetut naiset olisivat uhriutuneet. Kertoivat vain, millainen mies Elvis oli.
Eihän tuohon aikaan uhriuduttu.
Kanseloidaan Elvis! Kauan saikin olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän naiset unelmoi katsellessaan ja kuunnellessaan näitä Elviksiä.
Mistäs miehet unelmoi kuunnellessaan musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuohon aikaan uhriuduttu.
Eivätkä minusta erityisesti uhriudu nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minua aina huvittaa kun nämä ihmisten uskonkohteet ja puolijumalat tipahtaa jalustoiltaan.
Ja aina löytyy seuraava puolijumala jolle löytyy uskojia.Sama. Uskomatonta miten jotkut fanittavat näitä miehiä ihan sokeasti. Elvis, Johnny Depp, Trump, Halla-Aho ja monet muut, kaikille löytyy hysteerinen jumaloiva lauma faneja ja uskollisia palvojia.
Depp? Tuskin monikaan häntä pyhimyksenä pitää, mutta jokainen jolla on yhtään järkeä päässä ja psykologista silmää, oli hänen puolellaan taannoisessa oikeussalifarssissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama melkeinpä mitä yksityiselämässään teki, musiikkinsa oli ja on silti ikimuistoista.
Olen sitä koulukuntaa joka erottaa itse taiteen siitä taiteentekijästä. Eli en jätä Elviksen musaa vaikken valintojaan muussa elämässä niin arvostaisikaan.
Elvis ei tehnyt ainuttakaan biisiä. Hän kertoi ettei osaisi edes aloittaa. Hänen nimi merkittiin sanoittajana tms. joihinkin biiseihin, mutta oikeasti hän vain lauloi. Ei osannut säveltää, sanoittaa eikä sovittaa.
No onneksi en ole mikään Elviksen musiikin ihailija. Liian imelää minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minua aina huvittaa kun nämä ihmisten uskonkohteet ja puolijumalat tipahtaa jalustoiltaan.
Ja aina löytyy seuraava puolijumala jolle löytyy uskojia.Sama. Uskomatonta miten jotkut fanittavat näitä miehiä ihan sokeasti. Elvis, Johnny Depp, Trump, Halla-Aho ja monet muut, kaikille löytyy hysteerinen jumaloiva lauma faneja ja uskollisia palvojia.
Elviksen ja Deppin osalta ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Depp? Tuskin monikaan häntä pyhimyksenä pitää, mutta jokainen jolla on yhtään järkeä päässä ja psykologista silmää, oli hänen puolellaan taannoisessa oikeussalifarssissa.
No mikäs se oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviksen ja Deppin osalta ymmärrän.
Epävakaita, aggressiivisis päihdeongelmaisia miehiä. Voihan heitä ihaillakin, mutta kai sen toisenkin puolen voi tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja aina löytyy seuraava puolijumala jolle löytyy uskojia.
Ei Elvis ole mihinkään tipahtanut.
Elviksen viehtymys nuoriin tyttöihin on käyty läpi useissa elämänkerroissa, tässä ei ole mitään uutta. Ainoa vähän järkevämpi suhde taisi olla Linda Thompson. Sekin oli liian äiti-lapsi suhde. Memphisin mafian jäsenet ovat paljastaneet, ettei Elvis viimeisinä vuosina pystynyt juuri mihinkään mömmöjen käytön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 vuotias.. ei stana.
Jep. Ja tästä pitäisi sitten vaieta?
Espanjassa on seksin suojaikäraja on tänäkin päivänä 13 vuotta, joissakin maissa 12, siis vuonna 2023.
Miksette tästä pidä meteliä? Lapsia n* ssitaan ihan surutta.
Vierailija kirjoitti:
14 vuotias.. ei stana.
Täytyy muistaa että paljon merkittävämpi kuuluisuus profeetta Muhis porasi 9-vuotiasta.
En ymmärrä tätä, että kuolleista ei saisi puhua "pahaa." Ja miksi oletetaan ettei se mitä kerrotaan, olisi totta.
Juu, kateellisia, katkeria, rahanahneita ja julkisuudenhinoisia ihmisiäkin on. Mutta en usko että yleensä on savua ilman tulta, jos jostakusta monen ihmisen toimesta kerrotaan negatiivisia asioita.
Sama. Uskomatonta miten jotkut fanittavat näitä miehiä ihan sokeasti. Elvis, Johnny Depp, Trump, Halla-Aho ja monet muut, kaikille löytyy hysteerinen jumaloiva lauma faneja ja uskollisia palvojia.