Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt halutaan mustamaalata Elvis

Vierailija
25.06.2023 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009626657.html

Jättäisivät edes nämä kuolleet rauhaan

Kommentit (365)

Vierailija
21/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minua aina huvittaa kun nämä ihmisten uskonkohteet ja puolijumalat tipahtaa jalustoiltaan.

Ja aina löytyy seuraava puolijumala jolle löytyy uskojia.

Sama. Uskomatonta miten jotkut fanittavat näitä miehiä ihan sokeasti. Elvis, Johnny Depp, Trump, Halla-Aho ja monet muut, kaikille löytyy hysteerinen jumaloiva lauma faneja ja uskollisia palvojia.

Vierailija
22/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama melkeinpä mitä yksityiselämässään teki, musiikkinsa oli ja on silti ikimuistoista.

Olen sitä koulukuntaa joka erottaa itse taiteen siitä taiteentekijästä. Eli en jätä Elviksen musaa vaikken valintojaan muussa elämässä niin arvostaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan tässä taas olivat vain viattomia passiivisia uhreja?

"naiset"

Vierailija
24/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 14-vuotiaat tytöt olivat uhreja. Mutta en huomannut, että ainakaan tuohon lehtijuttuun nostetut naiset olisivat uhriutuneet. Kertoivat vain, millainen mies Elvis oli.

Vierailija
25/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän naiset unelmoi katsellessaan ja kuunnellessaan näitä Elviksiä.

Vierailija
26/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 14-vuotiaat tytöt olivat uhreja. Mutta en huomannut, että ainakaan tuohon lehtijuttuun nostetut naiset olisivat uhriutuneet. Kertoivat vain, millainen mies Elvis oli.

Eihän tuohon aikaan uhriuduttu.

Vierailija
27/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanseloidaan Elvis! Kauan saikin olla rauhassa.

Vierailija
28/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän naiset unelmoi katsellessaan ja kuunnellessaan näitä Elviksiä.

Mistäs miehet unelmoi kuunnellessaan musiikkia?

Vierailija
29/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuohon aikaan uhriuduttu.

Eivätkä minusta erityisesti uhriudu nytkään.

Vierailija
30/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minua aina huvittaa kun nämä ihmisten uskonkohteet ja puolijumalat tipahtaa jalustoiltaan.

Sama. Uskomatonta miten jotkut fanittavat näitä miehiä ihan sokeasti. Elvis, Johnny Depp, Trump, Halla-Aho ja monet muut, kaikille löytyy hysteerinen jumaloiva lauma faneja ja uskollisia palvojia.

Depp? Tuskin monikaan häntä pyhimyksenä pitää, mutta jokainen jolla on yhtään järkeä päässä ja psykologista silmää, oli hänen puolellaan taannoisessa oikeussalifarssissa.

Vierailija
31/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama melkeinpä mitä yksityiselämässään teki, musiikkinsa oli ja on silti ikimuistoista.

Olen sitä koulukuntaa joka erottaa itse taiteen siitä taiteentekijästä. Eli en jätä Elviksen musaa vaikken valintojaan muussa elämässä niin arvostaisikaan.

Elvis ei tehnyt ainuttakaan biisiä. Hän kertoi ettei osaisi edes aloittaa. Hänen nimi merkittiin sanoittajana tms. joihinkin biiseihin, mutta oikeasti hän vain lauloi. Ei osannut säveltää, sanoittaa eikä sovittaa.

Vierailija
32/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi en ole mikään Elviksen musiikin ihailija. Liian imelää minun makuuni.

Vierailija
33/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elviksen ja Deppin osalta ymmärrän.

Vierailija
34/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Depp? Tuskin monikaan häntä pyhimyksenä pitää, mutta jokainen jolla on yhtään järkeä päässä ja psykologista silmää, oli hänen puolellaan taannoisessa oikeussalifarssissa.

No mikäs se oli

Vierailija
35/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elviksen ja Deppin osalta ymmärrän.

Epävakaita, aggressiivisis päihdeongelmaisia miehiä. Voihan heitä ihaillakin, mutta kai sen toisenkin puolen voi tunnistaa?

Vierailija
36/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Elvis ole mihinkään tipahtanut.

Vierailija
37/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviksen viehtymys nuoriin tyttöihin on käyty läpi useissa elämänkerroissa, tässä ei ole mitään uutta. Ainoa vähän järkevämpi suhde taisi olla Linda Thompson. Sekin oli liian äiti-lapsi suhde. Memphisin mafian jäsenet ovat paljastaneet, ettei Elvis viimeisinä vuosina pystynyt juuri mihinkään mömmöjen käytön takia.

Vierailija
38/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 vuotias.. ei stana.

Jep. Ja tästä pitäisi sitten vaieta?

Espanjassa on seksin suojaikäraja on tänäkin päivänä 13 vuotta, joissakin maissa 12, siis vuonna 2023.

Miksette tästä pidä meteliä? Lapsia n* ssitaan ihan surutta.

Vierailija
39/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 vuotias.. ei stana.

Täytyy muistaa että paljon merkittävämpi kuuluisuus profeetta Muhis porasi 9-vuotiasta.

Vierailija
40/365 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä, että kuolleista ei saisi puhua "pahaa." Ja miksi oletetaan ettei se mitä kerrotaan, olisi totta.

Juu, kateellisia, katkeria, rahanahneita ja julkisuudenhinoisia ihmisiäkin on. Mutta en usko että yleensä on savua ilman tulta, jos jostakusta monen ihmisen toimesta kerrotaan negatiivisia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän