Miksi väitetään että nainen haluaa itseään isomman miehen
koska haluaa tuntea itsensä pieneksi? Entä millaiseksi hän sitten tuntee itsensä pienempien ja sirompien naisten seurassa?
Kommentit (69)
tuli vaa mieleen kirjoitti:
Lyhyt mies ja paksu lompakko vai pitkä mies ja köyhä? Entäpä lyhyt mies ja 19 cm kalu vai pitkä mies ja 13 cm kalu?
Tuli vaan mieleen, että yleensä ihminen on ihastunut joko yhteen ihmiseen tai sitten ei yhteenkään ihmiseen. En tunnista tosimaailmasta kuvaamaasi kökköä, kömpelöä ihmisten mittailutilannetta, jossa kahta ihmistä vertailtaisiin. Sitä ihastuu johonkin - tai kuten useimmiten, ei ihastu vaan ihmiset on vain neutraaleja ihmisiä.
Itse keskimittaisena 178cm miehenä pidän yleisesti eniten viehättävinä 165-180cm pituisia naisia. Olen deittaillut joskus alle 160cm pituisten naisten kanssa myös, mutta hieman pidemmät naiset on enemmän yleensä makuuni. Olen urheilullinen ja vahva ruumiinrakenteeltani, niin odotan myös kumppaniltani hänen pitävän huolta omista linjoistaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä halua tuntea itseäni pienemmäksi. Minua ärsyttää jos mies on minua pidempi.
Sama.
Mielellään jotain 174-180 miehelle pituutta.
N 175 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liian pitkää, menee niskat jumiin.
ei
Kuinka monen niskat?
No kaikkien lyhyempien.
Ja myös sen pidemmän. Kokoajan saa katsoa alas. Ryhti heikkenee, miehestä tulee kuin virkkuukoukku.
Itse haluan karvaisen talibanin reisieni väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liian pitkää, menee niskat jumiin.
ei
Kuinka monen niskat?
No kaikkien lyhyempien.
:D
Mulla oli sama toive kuin aiemmalla kommentoijalla! Löysin haluamani eli hoikan, vaalean, kauniskasvoisen, itseni pituisen pitkätukan. Yhdessä on oltu jo 12 vuotta.
Siksi väitetään että isossa mittakaavassa asia on niin. Tietysti on yksittäisiä pareja joissa nainen jopa kookkaampi, mutta ovat harvinaisuuksia. Asian voi tarkistaa helposti. Menet kahvilaan ikkunapaikalle, ja katselet kadulla kulkevia ihmisiä Teet tukkimiehen kirjanpidolla rätingin kuinka monta paria on sellaisia joissa mies on pidempi, ja kuinka monta tasapituista, ja kuinka monta jossa nainen pidempi. Mitä useampi merkintä, sen kattavampi otanta. Väitän että tulos on aika selkeä.
Tuskin tätä väittämää mistään tiedejulkaisu The Lancetista löytyy. Väittämä perustuu katukuvanäkymään, missä se useinmiten pitääkin paikkansa. Useimmissa lajeissa koiras on kookkaampi, ohjaako sitten osalla ihmisnaaraidenkin parin valintaa sama vaistoperimä ja aivojen ydinjatkos? Mene ja tiedä, mutta ei sillä ole suurtakaan merkitystä elinkustannusten hinnannousulle, ukkispuuskien inmaantuvuusennusteelle tai tieverkoston korjaustarpeelle, joten antaa olla. Saa orientoitua ihan rauhassa pitkään tai pätkään, tai vaikka Pekkaan tai Pätkään.