Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi väitetään että nainen haluaa itseään isomman miehen

Vierailija
24.06.2023 |

koska haluaa tuntea itsensä pieneksi? Entä millaiseksi hän sitten tuntee itsensä pienempien ja sirompien naisten seurassa?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyestä miehestä ei ole naiselle mitään vastusta. Siksi me on tottelevaisia.

Vierailija
42/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Jaa - luulo ei ole tiedon väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat n. 13cm lyhyempiä keskimäärin, kuin miehet. Muutakin voi tietystysti haluta.

Olen 164cm pitkä ja lyhyt mies valehteli olevansa 179cm. Luuleeko miehet oikeasti, että pituuden voi valehdella?

Oikeasti mies oli 171cm..

Mistä tiedät sentilleen miehen pituuden, vai oliko terveyskeskuksessa treffit?

Vierailija
44/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat n. 13cm lyhyempiä keskimäärin, kuin miehet. Muutakin voi tietystysti haluta.

Olen 164cm pitkä ja lyhyt mies valehteli olevansa 179cm. Luuleeko miehet oikeasti, että pituuden voi valehdella?

Oikeasti mies oli 171cm..

Naiset taas valehtelee painonsa. Kuvissa nainen näyttää solakalta, mutta sitten deiteille ilmestyy 30 kiloa painavampi versio

Vierailija
45/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm nainen, ja miehen tulee olla n.180cm tai yli. Mielellään urheilullinen, ei kuitenkaan maratoonatyyppimen vartalo.

Vierailija
46/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm nainen, ja miehen tulee olla n.180cm tai yli. Mielellään urheilullinen, ei kuitenkaan maratoonatyyppimen vartalo.

Olet väärässä, lue palstaa. Naiset haluavat miehen joka on heitä lyhyempi ja pienempi.

Vierailija
47/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suurikokoinen voi pitää hoikista miehistä. Ihan terveydellisistä syistäkin fiksua. Mies taas ei välttämättä ole kovin aktiivinen naisrintamalla ja on onnellinen, että nainen löytyi ja saa lapsiakin.

Vierailija
48/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen halua tuntea itseään välttämättä pieneksi. Mutta minimies tuntuu pojalta amatsonille? Vaikka kyseessä on aikuinen mies. Ehkei kaikilla noin. 

Vierailija
49/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lyhyet miehet on naurettavia

Vierailija
51/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin myöntää että tykkään pitkistä miehistä. Ihan niinkuin moni mieskin tykkää siroista naisista. Mutta ei siitä kukaan täällä koskaan uli se. Olen itse siro ja hoikka ja kuullut niin monesti kun miehet ihastelee. Nykyinen mies taas on pitkä, en ole edes ihan olkapäähän asti. Ja tykkään kyllä. Eikä ole niskat kipeät sen takia, miksi olisi. Kuka oikeasti aina seisaaltaan pussailee. Meillä sitä harrastetaan sohvalla tai sängyssä. Tai mies voi nostaa syliinsä. Halaaminen on just parasta kun toinen on oikeasti isompi. Ja tunnen kyllä itseni pieneksi ihan muutenkin, siitä ei ole kyse. Eikä vaikuta mitenkään vaikka jotkut on minuakin lyhyempiä. Itse en haluaisi. 160cm on just hyvä, lyhyempänä olisi jo enemmän hankaluuksia. Mies on lähes 2m, aiemmat miehet on olleet lyhyempiä, 170-180. Mutta ei ne jutut siihen kaatunut. Tietenkään.

Vierailija
52/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluu 150 cm miehen aina ja iankaikkisesti!!

Vierailija
53/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä halua tuntea itseäni pienemmäksi. Minua ärsyttää jos mies on minua pidempi.

Siellä ollaan omaksuttu jo moderni naisrooli joka on ottaa miehen paikka yhteiskunnassa! Hyvä!

Vierailija
54/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan hoikan ja kauniskasvoisen vaalean miehen. Siniset tai vihreät silmät. 

Miehen pituudella ei ole mitään merkitystä. 

Epätoivoinen etsintä jatkuu. 

N

Kauniskasvoisia miehiä on todella vähän, ja niistä vähistä pretty boy tyypeistä on todella kova kilpailu naisten välillä.

Tuo että edellytät sekä kauniita kasvoja että tiettyä silmien väriä on kyllä sangen idioottimaista: kannattaisi ainakin nyt unohtaa tuo silmänväri -vaatimus, jos nätit kasvot on must.

Vierailija
55/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tunnen itseni jättiläiseksi niiden taskuvenusten rinnalla joista miehet niin kovasti tykkää, joten en halua olla myös oman mieheni rinnalla kuin jättiläinen. Pitää edes joku illuusio olla että olen naisellinen mieheni silmissä. 

Jos mies on 170cm, niin kannattaa ottaa nainen joka on vaikka 155-160cm, ihan samalla tavalla minä tykkään kun itse olen 172cm että mieheni on 188cm. Ex oli 182cm.

Vierailija
56/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää olla minua pidempi, painaa minua enemmän, ja olla ihan oikeasti fyysisesti vahva.

Vierailija
57/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan hoikan ja kauniskasvoisen vaalean miehen. Siniset tai vihreät silmät. 

Miehen pituudella ei ole mitään merkitystä. 

Epätoivoinen etsintä jatkuu. 

N

Kauniskasvoisia miehiä on todella vähän, ja niistä vähistä pretty boy tyypeistä on todella kova kilpailu naisten välillä.

Tuo että edellytät sekä kauniita kasvoja että tiettyä silmien väriä on kyllä sangen idioottimaista: kannattaisi ainakin nyt unohtaa tuo silmänväri -vaatimus, jos nätit kasvot on must.

Väitän että tämä on jopa suosituin miestyyppi, riippumatta pituudesta. Edes sellainen 185-190cm lihaksikas ja maskuliinisella tavalla komea urheilijatyyppi ei ole yhtä suosittu.

Vierailija
58/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt väittävät kaikenlaista muista ihmisistä.

Tämä pikkujuttu esimerkkinä. Monet naiset pitävät pitkistä, tummista miehistä eniten. Eräs nainen kuitenkin piti eniten vaaleahkoista/ristiverisistä pitkistä, rotevista miehistä. Erään tummia fanittavan naisen mukaan tämä johtuisi siitä, että "tuo nainen itse haluaisi olla vaalea". Eli hänen logiikkansa mukaan tummista miehistä pidetään luonnostaan, koska hänellä on siitä oma kokemuksensa, mutta muiden kokemuksiin pitää sekoittaa vääristeleviä sepityselementtejä, koska ne ovat muiden kokemuksia ja ilmeisesti epäsallittuja ja oman kokemuksen pitäisi ilmeisesti olla joku universaali "totuus".

Luontaisia mieltymyksiä on kuitenkin tunnetusti erilaisia. Ja myös oman ulkomuodon suhteen on näin. Kauan sitten teini-ikäisenä jostain syystä ihailin joitakin androgyynin oloisia hyvin pitkiä, hoikkia huippumalleja. Ehkä ihailin, miten vaatteet sopivat heille, tai sitten kuvittelin heidän oloiset ihmiset jotenkin vahvoiksi ja riippumattomiksi - olinhan vain teini-ikäinen. Niihin aikoihin olisin halunnut olla paljon pidempi kuin olen 🙈🙊 Onneksi teini-ikä on ohimenevä häiriö ja sittemmin on vain hyvä, että on ihan oman kokoisensa tyytyväinen keskimittainen. Koskaan en ole halunnut olla lyhyempi kuin olen.

Vierailija
59/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä halua tuntea itseäni pienemmäksi. Minua ärsyttää jos mies on minua pidempi.

Sama täällä. 

Vierailija
60/69 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitkä nainen, enkä valitse miehiä pituuden perusteella. Pakko kuitenkin myöntää, että ison miehen halaukset tuntuvat parhailta.