Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi väitetään että nainen haluaa itseään isomman miehen

Vierailija
24.06.2023 |

koska haluaa tuntea itsensä pieneksi? Entä millaiseksi hän sitten tuntee itsensä pienempien ja sirompien naisten seurassa?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ole naisen vika, jos vain pitkät miehet ihastuvat?

Ja kaverinsa voi valita, ei ole pakko hengata sirompien kanssa jos haluaa tuntea itsensä pieneksi.

Vierailija
22/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä miehellä tulee olla kaikki isompaa kuin naisella paitsi tis sit.

Suurimmat DD-kupit ovat keski-ikäisillä miehillä. 

Nuorten miesten lihoessa heilläkin on toivoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mutta itse miehenä en halua itseäni muhkumpaa lyyliä lykkiä

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T45kg

Vierailija
24/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua. Minusta kiinnostuvat yleensä suunnilleen kokoiseni miehet eikä se haittaa, koska en itsekään kiinnostu kovin kookkaista miehistä. Kunhan on vähän skrodempi, se riittää, ei tarvi olla edes pidempi. Kauniit kasvot pitää kuitenkin olla.

Vierailija
25/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua. Minusta kiinnostuvat yleensä suunnilleen kokoiseni miehet eikä se haittaa, koska en itsekään kiinnostu kovin kookkaista miehistä. Kunhan on vähän skrodempi, se riittää, ei tarvi olla edes pidempi. Kauniit kasvot pitää kuitenkin olla.

Voi olla sua lyhyempi.

Vierailija
26/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sua lyhyempi.

Niin, ei haittaa jos on vähän lyhyempi. 

Vierailija
27/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sua lyhyempi.

Tai paljonkin.

Vierailija
28/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sua lyhyempi.

Tai paljonkin.

Max 20cm, muuten niska jumittuu.

Vierailija
29/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hakee miehestä turvaa että ei tarvitse kärsiä seurauksia omien puheiden ja riidan haastamisen takia

Vierailija
30/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sua lyhyempi.

Tai paljonkin.

No se haittaa, jos silminnähden lyhyempi. En kiinnostu enää silloin.

Vierailija
31/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelevat noin. Mun mies on mua lyhyempi.

Vierailija
32/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä määrä puppuviestejä. Nainen haluaa vahvan miehen jonka kokee turvalliseksi. Tämä tulee biologiasta, kun nainen on raskaana tai hoitaa pieniä lapsia niin pitää olla kunnon turvamies ettei käy mitään koska lapset ovat hengenvaarassa jos ne jättää edes valvomatta tunniksi.

Vierailija
33/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas selkesi tämäkin juttu että naiset haluavat miehen joka on heitä pienempi ja lyhyempi. Se on ilmeisesti luonnollista.

Vierailija
34/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas selkesi tämäkin juttu että naiset haluavat miehen joka on heitä pienempi ja lyhyempi. Se on ilmeisesti luonnollista.

Pikkumiehen voi ottaa syliin. Sitä voi paijata hoitaa kuin vauvaa.

Vierailija
35/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut mua pidempi mies. Minkäs sille voi että mies on lyhyempi.

Vierailija
36/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu olla naista 10-15 kg kevyempi.

Vierailija
37/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kiinnostava kysymys että miksi väitetään näin. Luultavasti väittäjällä on hyvin stereotyyppinen kuva ihmisistä ja parisuhteista. Ehkä hänellä ei juurikaan ole kokemusta parisuhteista, ja hän voi olla hyvin nuori. Väittäjä saattaa pyöritellä päässään kaikenlaisia mies- ja nais-juttuja, kunnes hänellä on pää aivan pyörällä eikä hän enää edes tiedä mitä haluaa tietää.

Väittäjän kannattaisi hetkeksi päästää irti kaikista väitteistä ja relata. Maailma pyörii ilman väitteitäkin.

Vierailija
38/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha oli liian arkaluontoista tekstiä joillekin kun on valehdeltu siitä naisesta vaikka mitä. Yhyy se pitää psykoloida vaikka kyseessä on ollut ihan sairas ,llkakamöanja ja rikoksilla ja psykollintia tarvitsisivat lähinnä valheiden levittelijät. Monett asiat on esitetty täysin vääristeltyinä, joko niin että tulisi pahennusta naista kohtaan tai hänet estetään jonain itsetuntonsa menettäneenä raukkana. Ainoa raukkamaisuuson että hänen ulkonäköään on jopa sabotoitu tahalleen rikoksilla. Oksettavaa. Ei se mitään. tulen vielä kirjoittamaan kaikesta, hyvin yksityiskohtaisesti. Mikään valhe ei jää käsittelemättä. H haa ne jotka ovat äittäneet erästä naista katkaraksi muille itse pistäneet, lokakampanjan katkeruudessaan.

Vierailija
39/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/69 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä mä tunnen itseni monien naisten seurassa aika massiiviseksi, vaikken lihava olekaan. Mun naispuoliset ystävät on jostain syystä aika pieniä.

Joskus se häiritsee, joskus ei.