Ninni Kola, 31, jätti alkoholin ja viettää nyt elämänsä mukavimmat juhannukset
Kommentit (54)
Kunhan vielä vanhenee 10 vuotta niin huomaa että herää krapulassa vaikka ei ole pisaraakaan alkoholia ottanut vuosiin
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ollut alkoholisti. Meille normaaleille alkoholi silloin tällöin tekee kaikesta kivempaa.
Ei sitä tarvitse olla alkoholisti lopettaakseen sen käytön, tuo on täysin jonkun dokun juttu hsukkua toisen alkoholittomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi ottaa muutamaa lasillista? Ei aina tarvi olla perseet olalla
No suurin osa ei osaa ottaa vain paria lasillista vaan tinttaavat kännin. Toisekseen sitä muiden ördäämistä ei jaksa katsoa siinä seitinohuessa yhtään sen paremmin kuin selvinpäinkään eli vaihtoehdot on joko vetää itsensäkin känniääliöksi tai olla selvinpäin yksin.
Etenkään nuorena harvempi valitsee yksinäisyyttä vaan ennemmin vetää ne lärvit vaikka ei maistuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee nyt 3v ilman alkoa ja päivääkään en vaihtaisi. Ei päänsärkyä ei krapulaa. Aamuihin mukava herätä.
Sama täällä, tänään on tasan kolme vuotta edellisestä alkoholiannoksesta ja ei tee edes mieli. Mieheni lopetti alkoholin juomisensa jo aikaisemmin. Emme juoneet alkoholia sitä ennenkään paljoa, joten se oli helppo päätös ja paluuta vanhaan ei enää ole. Meillä on kolme aikuista lasta ja he eivöt ole maistaneetkaan alkoholia muiten kuin jossain simassa ja mummon tarjoamissa liköörikonvehdeissa.
Olemme nyt mökillä ja täällä on kahdeksan aikuista, eikä yksikään ole juonut yhtään alkoholia. Mukavaa on ollut, olemme pelailleet krokettia, mölkkyä ja korttia, saunoneet, syöneet hyvin, seurustelleet ja ottaneet rennosti.
Hienoa ja elämä hyvää ilman alkoholia. Elämältä saa paljon enemmän kun alkoholia ei ota.
faarao kirjoitti:
nä'yttää lespolta ja tatuoinnit on niin turn off, ja tuo mies on homo
:D Yksinäiset palstadokut triggeröitymässä, kuinka yllättävää
Vierailija kirjoitti:
Näytti kyllä todella hauskalta. Kuka oli kuollu? Anteeks, epäkypsää kiusata niitä jotka ei juo.
Kreisibailaatko ja tanssitko sinä (edes kännissä jos tarvitset ne rohkaisujuomasi) kun joku ylen toimittaja tulee mökillesi videohaastattelemaan? Vai mikä siis on käsityksesi hauskanpidosta, millä tavalla se näkyisi ulospäin että nautit olostasi?
En ole koskaan ymmärtänyt tuota, että olisi paineita juoda alkoholia koska kaikki muutkin juovat. Itse olen koko ikäni kasvanut alkoholismien parissa. Vanhempani ovat alkoholisteja ja isäni on myös väkivaltainen. Teininä koulukaverit yrittivät saada minua heidän mukaansa viikonloppuna aina heille ryyppäämään, kun se on niin "coolia". Vanhempani ovat myös tarjonneet minulle alkoholia jo alaikäisenä, mutta minua ei ole koskaan kiinnostanut itseni myrkyttäminen alkoholilla, ja ihmiset jotka juovat alkoholia ovat todella inhottavaa ja rasittavaa seuraa, vaikka muuta väittäisivätki.
N.21
Elämä muuttui keveämmäksi ja mutkattomammaksi, kun lopetin juomisen ja huomasin, että tuttavapiirini kanssa ei ollut mahdollista viihtyä selvinpäin. Kumppanikin jäi samalla, koska hän ei osannut rentoutua ja viettää mukavaa aikaa ilman alkoholia ja muuttui vihamieliseksi, kun en juonut. Alkurepäisy pois pitkäaikaisista tuttavuuksista ja ajanviettotavoista oli tietysti raju, mutta ehdottomasti sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Näytti kyllä todella hauskalta. Kuka oli kuollu? Anteeks, epäkypsää kiusata niitä jotka ei juo.
Thihihi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kunhan vielä vanhenee 10 vuotta niin huomaa että herää krapulassa vaikka ei ole pisaraakaan alkoholia ottanut vuosiin
?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tuota, että olisi paineita juoda alkoholia koska kaikki muutkin juovat. Itse olen koko ikäni kasvanut alkoholismien parissa. Vanhempani ovat alkoholisteja ja isäni on myös väkivaltainen. Teininä koulukaverit yrittivät saada minua heidän mukaansa viikonloppuna aina heille ryyppäämään, kun se on niin "coolia". Vanhempani ovat myös tarjonneet minulle alkoholia jo alaikäisenä, mutta minua ei ole koskaan kiinnostanut itseni myrkyttäminen alkoholilla, ja ihmiset jotka juovat alkoholia ovat todella inhottavaa ja rasittavaa seuraa, vaikka muuta väittäisivätki.
N.21
Olet vieläkin liki teini, mutta on ihan hyvä, että alkoholi ei ole se juttu.
Sinuna en kuitenkaan alkaisi ylimieliseksi muiden juomisen suhteen enkä todellakaan lapsekkaasti haukkuisi alkoholia juovia "inhottaviksi tai rasittavaksi seuralaisiksi". Vaikka oletkin ehkä nähnyt ja kokenut alkoholin haittapuolet lapsena, niin voit yrittää päästä tuosta katkeruudestasi, kun kerran aikuinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Menee sekin selvinpäin olemisen hyöty mitä kehui ja se paska olo jatkuu koko päivän. Ymmärsitkö nyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän on ottanut tuommoisia töherryksiä käsiinsä?.
Hyvä ettei juo, koska selvänäkin tekee noin tyhmiä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilo alkoholin kanssa on teeskentelyä.
Ilo ilman alkoholia on teeskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee nyt 3v ilman alkoa ja päivääkään en vaihtaisi. Ei päänsärkyä ei krapulaa. Aamuihin mukava herätä.
Itsekin ollut pitkään ilman ja tosiaan kiva kun aamulla ei ole krapulaa ja pääsee urheilemaan. Toisaalta elämä on aivan hlvetin tylsää ja kaikki kivat muistot liittyvät dokaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän on ottanut tuommoisia töherryksiä käsiinsä?.
Voimaantunut. No samalla tietysti teki palveluksen miehille ja osaavat kiertää kaukaa.
40 vuotta Keski-Euroopassa asuneena voin sanoa. Että suomalaisilla on täysin kieroitunut asenne alkoholiin. Vieläkin kehutaan sillä, kuinka kännissä olin ja oksensin sänkyyn tms .
Mitään ei ole muuttunut alkoholin suhteen, kun jätin Suomen. Vahinko.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ollut alkoholisti. Meille normaaleille alkoholi silloin tällöin tekee kaikesta kivempaa.
Joskus aiemmin otin jonkun verran alkoholia korkeintaan kerran viikossa, noin 10 vuoteen en ole ottanut yhtään. En ollut alkoholisti silloin enkä ole vieläkään. Kaikki lopettaneet eivät ole alkoholisteja. Löytyy kyllä paremman makuisia juomiakin esimerkiksi ihan Vichy .
Onnittelut fiksusta päätöksestä.