Ninni Kola, 31, jätti alkoholin ja viettää nyt elämänsä mukavimmat juhannukset
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan vielä vanhenee 10 vuotta niin huomaa että herää krapulassa vaikka ei ole pisaraakaan alkoholia ottanut vuosiin
?
Menee sekin selvinpäin olemisen hyöty mitä kehui ja se paska olo jatkuu koko päivän. Ymmärsitkö nyt?
En. En todellakaan ymmärrä. Ikää itselläni 42v.
Joo, voi olla alkoholin jättänyt, mutta muut nykymuotipäihteet maistuvat.
Näistähän media ei halua kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan alkoholia ottaa ilman päänsärkyä ja krapulaakin. Ainakin mä olen pystynyt.
Just näin, en ymmärrä tätä kaikki tai ei mitään polarisaatiota. Ihan hyvin menee tämäkin juhannus siten, että maltillisesti ottaa päivällä ja lopettaa juomisen kokonaan iltaan mennessä. Kiva päivä eikä mitään darraa seuraavana aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Ninni Kola? Onko nimi enne?
Kola Olli voisi olla just sopiva tolle leimatulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee nyt 3v ilman alkoa ja päivääkään en vaihtaisi. Ei päänsärkyä ei krapulaa. Aamuihin mukava herätä.
Itsekin ollut pitkään ilman ja tosiaan kiva kun aamulla ei ole krapulaa ja pääsee urheilemaan. Toisaalta elämä on aivan hlvetin tylsää ja kaikki kivat muistot liittyvät dokaamiseen.
Oikeasti? Eikö elämässäsi ole ollut selvänä koskaan mitään kivaa? Onpas outoa. Etkö harrasta mitään sellaista, mistä todella nautit? Eikö sinulla ole hyviä ystäviä, joiden kanssa on mukava olla? Lapsia?
En ole siis juonut alkoholia kolmeen vuoteen ja en enää oikein edes usko miten viitsin olla jonkun juoman takia hihittelevä ja typerä, nukkua huonosti ja käydä koko ajan kusella sen takia, että joi, vaikka ei ollut edes jano.
Tähänkö on tultu, että pääsee uutissivustolle mikäli viettää Suomessa juhannuksen selvinpäin? Näinkö harvinaista tämä tosiaan on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee nyt 3v ilman alkoa ja päivääkään en vaihtaisi. Ei päänsärkyä ei krapulaa. Aamuihin mukava herätä.
Itsekin ollut pitkään ilman ja tosiaan kiva kun aamulla ei ole krapulaa ja pääsee urheilemaan. Toisaalta elämä on aivan hlvetin tylsää ja kaikki kivat muistot liittyvät dokaamiseen.
Oikeasti? Eikö elämässäsi ole ollut selvänä koskaan mitään kivaa? Onpas outoa. Etkö harrasta mitään sellaista, mistä todella nautit? Eikö sinulla ole hyviä ystäviä, joiden kanssa on mukava olla? Lapsia?
En ole siis juonut alkoholia kolmeen vuoteen ja en enää oikein edes usko miten viitsin olla jonkun juoman takia hihittelevä ja typerä, nukkua huonosti ja käydä koko ajan kusella sen takia, että joi, vaikka ei ollut edes jano.
Vedäs otsapantaa vielä vähän kireämmälle, olet edelleen liian liberaali.
Vierailija kirjoitti:
40 vuotta Keski-Euroopassa asuneena voin sanoa. Että suomalaisilla on täysin kieroitunut asenne alkoholiin. Vieläkin kehutaan sillä, kuinka kännissä olin ja oksensin sänkyyn tms .
Mitään ei ole muuttunut alkoholin suhteen, kun jätin Suomen. Vahinko.
Ehkä joku kehuu moisia asioita, mutta suurin osa ei kehu ja nykypäivänä nuoretkaan eivät alkoholia juo niin paljon kuin vaikka 35 vuotta sitten.
En oikeasti jaksa tuollaista tylsää hassua yleistämistä ja jonkun Keski-Euroopan juomakulttuurin kehumista niin kuin se olisi jotenkin ylihienoa, että he juovat viinaa joka päivä. Eivätkä he muuten juo. Yritähän siis rauhoittua ja pysyä lestissäsi mummu. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedäs otsapantaa vielä vähän kireämmälle, olet edelleen liian liberaali.
Kolahtiko? Olen pahoillani. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan alkoholia ottaa ilman päänsärkyä ja krapulaakin. Ainakin mä olen pystynyt.
Just näin, en ymmärrä tätä kaikki tai ei mitään polarisaatiota. Ihan hyvin menee tämäkin juhannus siten, että maltillisesti ottaa päivällä ja lopettaa juomisen kokonaan iltaan mennessä. Kiva päivä eikä mitään darraa seuraavana aamuna.
Päiväkännit on parhaat.875
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun elämässä ole oikein muuta kuin työ ja urheilu. Ystävät hankkivat perheen ja heillä on aikaa nähdä ehkä pari kertaa vuodessa. Silloinkin muistellaan mitä kaikkea hauskaa kännissä ollaan tehty. Välillä katson kateellisena terasseilla istuvia ryypiskelijöitä, joilla on jatkuvasti kaikkea sosiaalista menoa. Ehkä elän heitä pidempään ja ehkä minulla on terveitä vuosia enemmän, mutta onko tylsä ja pitkä elämä kaiken tavoittelun arvoista?
No, itse olin n.vuoden ilman alkoholia. Eipä taivas auennut, tai tullut mitenkään upea ja mahtava fiilis. Päinvastoin, musta elämästä tuli tylsempää, ilottomampaa ja ankeampaa. Itsestäni tuli tylsä ja aikaansaamaton, huono ystävä ja vaimo. Olen jälleen ottanut, en samalla tavalla kuin aiemmin, mutta kuitenkin. Ja kyllä mä mieluummin elän elämäni lyhyemmin ja hauskemmin, kuin tylsääkin tylsempänä ameebana satavuotiaaksi. Me oomme kaikki erilaisia, se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. Ei kivitetä toisiamme. Elellään sovussa, hiprakassa tai selvin päin 😊