Millä tavalla nuoret miehet yrittää iskeä tätejä?
Jos nyt ei oteta mitään seuranhakupalstoja lukuun, niin missä ja miten nämä nuoret miehet yrittää iskeä itseään 20-30v vanhempia naisia? Tällaisesta täällä paljon puhutaan, mutta omalla kohdalla tai tutuille tällaista ei ole tapahtunut. Onko tottakaan nuorten miesten kiinnostus huomattavasti vanhempiin naisiin?
Kommentit (28)
Minulle töissä eräs nuori mies vihjailevasti puhui puumista. En tiedä sitten, mitä tarkoitti enkä alkanut kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle töissä eräs nuori mies vihjailevasti puhui puumista. En tiedä sitten, mitä tarkoitti enkä alkanut kysellä.
Tiesit kyllä kun kommentoit tähän ketjuun.
Noin isolla ikäerolla en tule varmaan koskaan menemään mutta 5-15 vuotta menee. Olen itse 47v eikä omanikäisistä miehistä 99,9% miellytä silmää millään tavoin. Haluan että miehellä on hiukset, solakka kroppa ja kivat kasvot. Saa olla pitkä muttei pakko.
Jos ehdoton alaraja olisi seksin osalta, niin varmaan 30. Esim. 25 olisi liian matala.
Niin ja ihan Tinderistä ja äpeistä. T. 5
Töräyttää möreällä äänellä: lähekkös beibe munkaa vaahtokylpyyn?
No ne tulee tuonne hoivalle ja sitten alkaa armoton läpänheitto ja silmäniskeminen.
Välillä viheltävät kimeästi ohi kulkevalle rollaattorille.
Ihan hullua.
Sekä livenä että deittiohjelmistoista. Preferenssini on n. 27-35v:t, voi jokusen vuoden joustaa suuntaansa oikean miehen kohdalla.
Olen vähän päälle 50 ja todella ronkeli eli ihan kuka tahansa ei tuosta haarukasta kelpaa. Pitää olla todella komea että vaivaudun tutustumaan, ja ottamaan selvää haluaako pidemmän fwb suhteen (yhden yön juttuja en harrasta).
Vierailija kirjoitti:
Töräyttää möreällä äänellä: lähekkös beibe munkaa vaahtokylpyyn?
Laittaa ison sikarin palamaan ja sonoo: hieroisitkos hartioita?
Vierailija kirjoitti:
Noin isolla ikäerolla en tule varmaan koskaan menemään mutta 5-15 vuotta menee. Olen itse 47v eikä omanikäisistä miehistä 99,9% miellytä silmää millään tavoin. Haluan että miehellä on hiukset, solakka kroppa ja kivat kasvot. Saa olla pitkä muttei pakko.
Jos ehdoton alaraja olisi seksin osalta, niin varmaan 30. Esim. 25 olisi liian matala.
No jos tulisi Vin Diesel iskemään niin ei kelpaisi kun on kalju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe häntä vetäväksi. Oli komea kasvoiltaan vielä 35-40 vuotiaaksi saakka. Saanut myös huomattavasti elopainoa ja rasvaa nuoruusvuosistaan.
Cityn kautta tulee viestiä jopa 18-vuotiailta vaikka olen yli 50 v. Tinderissä likettävät noin 30 v.
Hämärässä baarissa ovat yrittäneet kun viina on sumentanut näön ja arvostelukyvyn. Ja ehkä luulevat että olen varma poka. Ihan helvetin kiusallista, olen poistunut aina paikalta nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huono käyttää näitä ysärin miestähtiä esimerkkeinä kun he ovat jo kaikki 60-70v patuja.
Ei kukaan Alain Deloniinkaan enää fyysistä halua kokenut tämän viimeisimpinä vuosina vaikka tämä olikin 25-35-vuotiaana erittäin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Olet siinä iässä, että sinä miellytät 60+ ikäisten miesten silmiä jos niitäkään. Et 25-vuotiaiden, et kolmekymppisten, et oikeastaan enää edes ikäistesi. Et ole enää siinä positiossa jossa voit sanella millaiset kasvot ja kropan nuoremmalta mieheltä haluat. Sorry, sun juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siinä iässä, että sinä miellytät 60+ ikäisten miesten silmiä jos niitäkään. Et 25-vuotiaiden, et kolmekymppisten, et oikeastaan enää edes ikäistesi. Et ole enää siinä positiossa jossa voit sanella millaiset kasvot ja kropan nuoremmalta mieheltä haluat. Sorry, sun juna meni jo.
Väärin. Kyllä tykkäyksiö tulee ja paljon noilta nuoremmilta miehiltä. Ongelma on enemmänkin laadussa kuin määrässä, moni on samanlainen ylipainoinen "pallinaama" kuin moni 50v mies.
Hyvännäköiset miehet on ihan kiven alla ja niiltä tykkäyksen saaminen on haastavampaa muttei mahdotonta. Ei ole ilman seuraa tarvinnut olla viimeistä muutamaa vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kyllä tykkäyksiö tulee ja paljon noilta nuoremmilta miehiltä. Ongelma on enemmänkin laadussa kuin määrässä, moni on samanlainen ylipainoinen "pallina
Juujuu. Menehän päästämään kissa iltapissalle ja sitten onkin aika kömpiä nukkumaan.
Mun elämässä ollut kaksi 20 vuotta nuorempaa. Toisen kanssa oli äiti-poika suhde ja hänen äitinsä oli kuollut kun tämä vasta pieni taapero.
Toinen 20 vuotta nuorempi yritti iskeä busapysäkiltä. Yritti heti päästä kotiini ja en tietenkään päästänyt. En tiedä mitä hänen päässään liikkui.
No Tinderissä ja jodelissa ja kaikkialla