Ninni Kola, 31, jätti alkoholin ja viettää nyt elämänsä mukavimmat juhannukset
Kommentit (54)
Hieno homma. Itselleni alkoholi ei ole oikein ikinä maistunut, joten tykkään uudesta sallivammasta ilmapiiristä. Ei jaksa kuunnella juomiseen liittyviä kysymyksiä ja suorastaan vaatimuksia.
Itsellä tulee nyt 3v ilman alkoa ja päivääkään en vaihtaisi. Ei päänsärkyä ei krapulaa. Aamuihin mukava herätä.
Voihan alkoholia ottaa ilman päänsärkyä ja krapulaakin. Ainakin mä olen pystynyt.
Näytti kyllä todella hauskalta. Kuka oli kuollu? Anteeks, epäkypsää kiusata niitä jotka ei juo.
Kuinka tyhmä tarvii olla, että on käyttänyt vuosia alkoholia vaikka ilman olisi ollut mielestään mukavampaa?
Pitääkö ryystää kaksinkäsin? Vietän ihanan lauantain pikku seitinohuessa kuohuviinin kera. Ekat alkojuomat jussina.
nä'yttää lespolta ja tatuoinnit on niin turn off, ja tuo mies on homo
Jaa. Kyllä minä vaan tykkään pikkuhiprakasta hyvässä seurassa. Harvoin mitään krapuloita edes tulee, kun osaa juoda kohtuudella ja ymmärtää väliveden tärkeyden.
On varmaan ollut alkoholisti. Meille normaaleille alkoholi silloin tällöin tekee kaikesta kivempaa.
Ihme pätemistä ja itsenä ylentämistä. Itse käytän todella vähän alkoholia enkä ole koskaan juonut itseäni humalaan, eikä se ole ollut mikään ihmetyksen aihe ystäväpiirissäni vaikka olen useimmiten ihan selvin päin. En ole myöskään pitänyt itseäni tästä syystä itseäni jotenkin parempana ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee nyt 3v ilman alkoa ja päivääkään en vaihtaisi. Ei päänsärkyä ei krapulaa. Aamuihin mukava herätä.
Sama täällä, tänään on tasan kolme vuotta edellisestä alkoholiannoksesta ja ei tee edes mieli. Mieheni lopetti alkoholin juomisensa jo aikaisemmin. Emme juoneet alkoholia sitä ennenkään paljoa, joten se oli helppo päätös ja paluuta vanhaan ei enää ole. Meillä on kolme aikuista lasta ja he eivöt ole maistaneetkaan alkoholia muiten kuin jossain simassa ja mummon tarjoamissa liköörikonvehdeissa.
Olemme nyt mökillä ja täällä on kahdeksan aikuista, eikä yksikään ole juonut yhtään alkoholia. Mukavaa on ollut, olemme pelailleet krokettia, mölkkyä ja korttia, saunoneet, syöneet hyvin, seurustelleet ja ottaneet rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kännissä kuin käki tällä hetkellä.
Et ole, kun oikeinkirjoitus onnistuu.
Miksi ei voisi ottaa muutamaa lasillista? Ei aina tarvi olla perseet olalla
5kk ilman. Jotenkin tuntuu että on ollut kyllä tyhmä ja sokea omaan juomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kyllä minä vaan tykkään pikkuhiprakasta hyvässä seurassa. Harvoin mitään krapuloita edes tulee, kun osaa juoda kohtuudella ja ymmärtää väliveden tärkeyden.
Ehkei se seura ole niin hyvää kuin ajattelet, jos heidän kanssaan on mukavampaa hieman turtuneena kuin selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Ihme pätemistä ja itsenä ylentämistä. Itse käytän todella vähän alkoholia enkä ole koskaan juonut itseäni humalaan, eikä se ole ollut mikään ihmetyksen aihe ystäväpiirissäni vaikka olen useimmiten ihan selvin päin. En ole myöskään pitänyt itseäni tästä syystä itseäni jotenkin parempana ihmisenä.
Tämä on totta, että oikeastaan kukaan ei ihmettele edes alkoholittomuutta. Ainakin ikäiseni ystävät, eli 45-55 vuotiaat, ovat jättäneet alkoholin pois kokonaan tai hyvin vähäiseen määrään. Jokainen meistä on ehtinyt juomaan sitä ihan tarpeeksi aikanaan ja se on nähty.
Yksikin sukulaismies, joka aidosti ihmetteli alkoholittomuuttani vielä vuosi sitten, on päätynyt samaan ratkaisuun ja hänellä oli eilen saunajuomana alkoholitonta + makuvettä.
Ilo alkoholin kanssa on teeskentelyä.