Miesystävä ei enää kosketa kuin harvoin
Ja sulkeutuu kun kysyin asiasta miksi ei.
Nyt pitää odottaa oma aikansa että tokenee tästä kysymyksestä.
Miten saisin miehen ymmärtämään että tässä on mahdollisuus etten jaksa vaan etsin uuden miehen?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Siellä jälleen nainen on lopettanyt ulkonäöstä ja terveydestä huilehtimisen ja ihmettelee miksi mies ei enää koske kun olen vain muutaman kymmenen kiloa lihonut
Ei pidä paikkaansa.
sun pitää korostaa sun seksuaalisuuttasi.
kroppa kuntoon
meikkaus kuntoon
käytöstavat kuntoon
Klebin kirjoitti:
sun pitää korostaa sun seksuaalisuuttasi.
kroppa kuntoon
meikkaus kuntoon
käytöstavat kuntoon
Ei auta.
joo ei täälläkään. halaillaan kyllä paljon, mutta 'seksuaalista' kosketusta ei ole ollu oikeastaan koskaan.
Sellaisia pitkiä sivelyitä halki vartalon. Sellaisia että 'kosketan sinua nyt, olet minun'.
Hain niitå aikani pitkästä ulkopuolisesta suhteesta.
"Olet tottunut, että mies tekee aloitteen". Tässä luultavasti vastaus asiaasi. Ei kukaan silti jaksa loputtomiin olla aina se aloitteentekijä ja koskettelija. Kosketatko itse miestäsi oma-aloitteisesti? Menetkö lähelle: kainaloon, muuten vaan hipsuttamaan tms.? Jos et niin ei kai tarvitse odottaa toiseltakaan samaa.
Vierailija kirjoitti:
"Olet tottunut, että mies tekee aloitteen". Tässä luultavasti vastaus asiaasi. Ei kukaan silti jaksa loputtomiin olla aina se aloitteentekijä ja koskettelija. Kosketatko itse miestäsi oma-aloitteisesti? Menetkö lähelle: kainaloon, muuten vaan hipsuttamaan tms.? Jos et niin ei kai tarvitse odottaa toiseltakaan samaa.
Se ei välitä enää.
Siellä jälleen nainen on lopettanyt ulkonäöstä ja terveydestä huilehtimisen ja ihmettelee miksi mies ei enää koske kun olen vain muutaman kymmenen kiloa lihonut