Ohjasin avomiehen aamuyösta ulos asunnostani
50-kymppinen avokki heittäytyi humalassa jälleen aggressiiviseksi. Heitti aamuyöstä pullon päin seinää (onneksi oli muovipullo). Haukkui minua paska läski lehmäksi kun viina loppui.
Pari viikkoa sitten sain mustan silmän, myönnän, että provosoin:) Ainoa kerta kun on lyönyt minua.
Silloin sovittiin, että voi olla 'kotona' niin kauan kun ab-kuuri kestää, hänellä ontelohaava joka vaatii viikottaista haavahoitoa.
Nyt en tiedä missä mies on. Olen yllättynyt kuinka tyytyväinen olen yksin kotona. Varmaan jossain vaihessa soittaa summeria.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran lyönyt, toinen kerta saattaa olla viimeinen. Ja tällä tarkoitan sitä, että ruumispussissa lähdet kotoasi. Kiitä luojaasi tai vaikka talonmies Nyröstä, ettet ole sille miehelle avainta antanut.
Tätä mietin kun lueskelin netistä, että seuraava kerta on yleensä tulossa ja pahempi. Ehkä menee käsi poikki tai mätkii jonkun paikan tohjoksi.
Vierailija kirjoitti:
Puhut avomiehestä, eli hän lienee kirjoilla asunnossasi? Tässä tapauksessa et voi kieltää häntä tulemasta kotiinsa, vaikka asunto olisi yksin sinun. Pitää antaa häätö ja aikaa muuttaa pois, löytänet kyseiset lakipykälät ja ohjeet toimimisesta netistä. En ala enempää neuvoa, kun ei ole viimeaikaista kokemusta.
Ei ole kirjoilla asunnossani.
Avo siis ja sinun asunto? Kait avaimet silloin hälläkin, eroa jos päälle käynyt. Ei elämää kannata tuhlata alkon kanssa liikaa viihtyviin.
Mietityttää, että miksei minulla ole pahempi olo kun rakas poissa.
Nyt niinku hyvä olo, mies ei herettele yöllä - ruokaa, juotavaa tms.
Nämä herättelyt oli ihan pe**stä kun pitäis aamulla mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Avo siis ja sinun asunto? Kait avaimet silloin hälläkin, eroa jos päälle käynyt. Ei elämää kannata tuhlata alkon kanssa liikaa viihtyviin.
Ei ole avainta.
Mistä tommoisen hoidettavan juopon löysit?
Etkö parempaa ansaitse?
Jos on lieviäkin parisuhdeongelmia, niin alko pitäisi olla ihan kokonaan no no.
Kaikki ongelmat kärjistyvät humalassa - kun aamulla taas kuitenkin kaduttaa.
Kännissä tulee aina avattua lärvi ihan väärässä paikassa ja väärästä asiasta, kun aamulla ei asiasta ihan välttämättä näin kuitenkaan ajattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tommoisen hoidettavan juopon löysit?
Etkö parempaa ansaitse?
Paikalliselta kävikseltä kolme vuotta sitten. Oli hänen synttäripäivä 19.6.
Yritän nyt nukkua, ei nukuta yhtään vaikka väsytttää.
Palailen huomenna kun herään.
Mies edelleen ei tavoitettu ja minulla jostain kumman syystä hyvä olo, kunnei tarvi passata ja saan nukkua - sitten kun uni tulee.
Summeri toiminnassa, katotaan miten köy.
Mulla vähän sama juttu, ulkoistin itseni miehen luota. Puhelin soi just äsken taas. Viimeksi yltyi h***elemaan kun vastasin, ei vaan jaksa puhua mitään, kännissä se on kuitenkin niin kauan kuin rahat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole avainta.
No ei sitten ole mikään aviomies jos ei ole kirjoilla asunnossa eikä ole edes avainta. Kai tämä mies nyt jossain on kirjoilla vai asuuko pääasiassa kadulla ja osoite on posterestanse ?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä taas oikein vakka löytänyt kantensa.
Ja lupsahus päälle! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole avainta.
No ei sitten ole mikään aviomies jos ei ole kirjoilla asunnossa eikä ole edes avainta. Kai tämä mies nyt jossain on kirjoilla vai asuuko pääasiassa kadulla ja osoite on posterestanse ?
Avosta kirjoittelin, en aviomiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko wt?
Tarvitseeko tuota edes kysyä.
En tiedä mitä tarkoittaaa wt, sori.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Valkoinen_roskav%C3%A4ki
Matala koulutus, töiden kanssa niin ja näin, kiihkoisänmaallisuus, epäluuloisuus ulkomaisia ja rikkaampia kohtaan, Teuvo Hakkaraisent tms äänestäminen, runsas alkoholin ja tupakan käyttäminen, jne.
Roskaiset tiedot sulla.
1223 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole avainta.
Avosta kirjoittelin, en aviomiehestä.
No eipä se ole avomieskään.
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää, että miksei minulla ole pahempi olo kun rakas poissa.
Nyt niinku hyvä olo, mies ei herettele yöllä - ruokaa, juotavaa tms.
Nämä herättelyt oli ihan pe**stä kun pitäis aamulla mennä töihin.
Saako kysyä miksi tuollainen on juuri sulle rakas. Passauttaa päivät yöt, vaikuttaa vajaalta. Sosiaalihuolto on tuommoisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis hoidat myös paskiaisen ällöttäviä haavoja?
Onko narkannut ittesä haavoille?
Puhut avomiehestä, eli hän lienee kirjoilla asunnossasi? Tässä tapauksessa et voi kieltää häntä tulemasta kotiinsa, vaikka asunto olisi yksin sinun. Pitää antaa häätö ja aikaa muuttaa pois, löytänet kyseiset lakipykälät ja ohjeet toimimisesta netistä. En ala enempää neuvoa, kun ei ole viimeaikaista kokemusta.