Mitäs olet juonut?
Kommentit (94)
Kivennäisvettä. Kohta juon pienen iltakahvin.
Yhden 8% siiderin. Toinen on vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset viikot: ti-to pössyttely, pe-su dokaamista, viivoja, essoo,su. rauhottavia ja tödet. Yöksi unilääke. Hyvin sujuu työ, opiskelu ja ihmissuhteet.
Eilen ostin 40 ravintola-annosta, ehkä 4 jäljellä.
Juu juu. Jos olet nyt kiltisti niin äiti voi nostaa sinulle kaivosta oikein kylmän muumilimpskan.
Vierailija kirjoitti:
Yriötäb kirjottaa oikein
Uskon, että meidän Herramme ja pelastajamme on armossaan lähettänyt sinut tykömme, jotta ymmärryksemme ja kärsivällisyytemme lisääntyisivät. Sinussa toteutuu Herran sana autuaita ovat hengellisesti köyhät,, sillä heidän on taivasten valtakunta (Vuorisaarna 5:3).
Rasvatonta piimää jääkaappikylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Just avasin ananaslonkeron.
Taidan mielummin avata Del Monten säilykepurkin, jossa on murskattua ananasta mehussa. Jääkaapissa pidettynä se on mukavan kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Kivennäisvettä. Kohta juon pienen iltakahvin.
Varo että iltakahvi ei vie yöunia! Eikö kannattaisi mielummin keittää teetä tai kaakaota?
Katoku mä sillai tsillaan: Sanoin kantaupseelille: --- Kyyllä tuolta 120-millisellä, hyvin pystyis, ei tule russakka läpi! No, per - tehän olette Isänmaan asialla! - Tuo pari vissyä :)
Vettä ja runsaasti!
Olemme tällä hetkellä Materassa (Italia)
Päivällä lämmintä n.+40 ja
Veneretkellä ollessamme, näimme mm. Sophia Lorenin talon korkealla kallion päällä...
Vierailija kirjoitti:
Katoku mä sillai tsillaan: Sanoin kantaupseelille: --- Kyyllä tuolta 120-millisellä, hyvin pystyis, ei tule russakka läpi! No, per - tehän olette Isänmaan asialla! - Tuo pari vissyä :)
Öö. siis millisen paikkoja kattelin, jouto--ukkona. Kevyesti ois ampu.
(että ei tartte pelätä - krh - aina valmiina :) )
Taitaa olla minun rakas mieheni tuo. Nyt on ollut jo lähes tunnin verran sammuneena.
Kohtuukyttäjä kirjoitti:
Kaksi snanaslnokeroa. Kolm oluta (isoa. Puoli pilloa valkoviiniä, sbapsin, krililihsnnkanss pnunaviin muutamn lasim ja loun ainaa knobankia, ehkä hhtrensö kolme. Nythän juhla vasta ALKAA !
Siis tämä. Nyt nukkuu jo. Jatkan juhannuksen viettoa vesilinjalla.
Vettä ja kahvia ja yhden huikan miesystävän energiajuomasta.
Mitä luulet Ritarin juoneen? Sinun pitäisi tietää se.
Ritarista en tiedä. Mä olen juonut vettä ja persikan makuista jääteetä.
Vettä ja karhunvadelmamehua. Nam 🙂
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla minun rakas mieheni tuo. Nyt on ollut jo lähes tunnin verran sammuneena.
Nyt sulla on omaa aikaa.
Saunan jälkeen paistoin grillimakkaran ja join purkin olutta.
Keittelin päälle vahvat kahvit ja sitä nauttiessa sytytin sikarin, sellainen tunnin mittainen polteltava.
Viimeiset viikot: ti-to pössyttely, pe-su dokaamista, viivoja, essoo,su. rauhottavia ja tödet. Yöksi unilääke. Hyvin sujuu työ, opiskelu ja ihmissuhteet.
Eilen ostin 40 ravintola-annosta, ehkä 4 jäljellä.