Saako juhannusaattona käyttää pesukonetta?
Saako juhannusaattona käyttää pesukonetta?
Juhannus on pyhä juhla, mutta olisi likaista pyykkiä pestäväksi.
Kommentit (34)
Saa käyttää. Saa käyttää myös huomenna ja ylihuomenna.
Vierailija kirjoitti:
Perinteiden mukaan perinteinen nyrkkipyykki joessa on ainut sallittu tapa.
"Juhannus on pyhä juhla" Mikä hiton pyhä juhla, kansa kuseksii kännissä vaikka missä...siinä sulle pyhää
Saa jos käyttää hienopesuohjelmaa. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
"Juhannus on pyhä juhla" Mikä hiton pyhä juhla, kansa kuseksii kännissä vaikka missä...siinä sulle pyhää
Mielestäni postaus oli ennemminkin sarkasmia, eikä tietämättömyyttä. Hän oletettavasti pitää aloitusta/aloittajaa tyhmänä/typeränä. Turhaa energian tuhlaamista provosoitua. :) Itku-potku-raivarit ;) kirjoittelut ei sovi aikuisille.
Näin helppoa oli tänäänkin pyykätä. Loppulinkous meneillään. Kohta saan tyhjentää koneen ja viedä pyykit parvekkeelle kuivumaan.
Entäs sulla ap. Miten on perjantainen aamupäivä sujunut. :D
Pesin eilen pyykkiä 22.30 laitoin koneen päälle ja tunnin ohjelma. Piti paitoja pestä.
Kyllä mulla leikkaa sen verran, et pesen pyykkikorin tyhjäksi esim. ennen matkoille lähtöä, ennen joulua yms. Enkä kattele jouluaattona kun pyykkikori on täynnä. Kyllä se mullakin siivoukselle on lomaa joskus. Ja sillon vaan nautitaan eikä ripustella pyykkejä kuivumaan. Tiskit ja keittiön roskis on ainoat joita teen. Sama nyt juhannuksena. En tartu imuriin.
Mulla pyörii pesukone ja kohta aloitan imuroimisen. Ei nyt ole mikään pyhäpäivä. Suomessa ainoastaan itsenäisyyspäivä on niin pyhä, että silloin ei saa pitää meteliä. Silloin sytytetään kynttilöitä ja istutaan hartaina teeveen ääressä katsomassa ihmisiä, jotka kohteliaasti kättelevät toisiaan. Pyhä toimitus.
Ei saa, rakas. Miksi et soita minulle enää?
Vierailija kirjoitti:
Saa. Jos olet kaupungissa, ei liene kovinkaan monta naapuria kotosalla.
Jos olet mökillä, naapurit ovat omassa mökissään.
Mitä sitten vaikka kaikki naapurit olisivat kotona?
Aivan varmaan käytän, mulla pörssisähkö ja tänään halpaa päivällä. Tiskikone päälle ja pyykkikone, en tiedä onko alapuolella oleva edes kotonas kun ei oo näkynyt aikoihin, vanha mumeli, hänen alapuolella myös mummeli joka käyttää kelataxia ja ihan alhaalla mies joka ilmeisesti asuu mökillä tms kun harvoin näkyy, kyttään niin autoa ei näy monastikaan. Ma lähden landelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään estä pyykinpesua myöskään huomenna.
Kyllä minun rapussa estetään kun teen jokaisesta meluajasta isännöitsijälle ilmoituksen!