Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sääliä sähkölämmittäjille

Vahingoniloinen
18.12.2022 |

Iät ja ajat nämä omakotitaloissaan asuvat ovat pilkanneet meitä neukkukuutioissamme asuvia. Nyt kun sähkön hinta on noussut, vaativat meitä veroeuroillamme heitä tukemaan. Jostain syystä minulta ei juuri sympatiaa, rahaasta puhumaakaan, näille sähkölämmittäjille riitä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin teidän roposista mitään iloa olisi muutenkaan. Neukkukuutioissa asuvien pienituloisten veropennoset on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
2/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin hintakaton vois tehdä vasta syyskuusta 2023 alkaen, jolloin minun määräaikainen halpa sähkö sopimuskin päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
4/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pilkataan edelleen😂😂😂😂😂

Mätäne sinne luukkuus luuseri!

Puulämmittäjä

Vierailija
5/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin teidän roposista mitään iloa olisi muutenkaan. Neukkukuutioissa asuvien pienituloisten veropennoset on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Totta, kyllä ne kennosto taloissa asuvat ovat keskimäärin yhteiskunnassa saamapuolella. En tunne yhtään sossutuella loisivaa omakotitalollista.

Vierailija
6/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen niin vahingoniloinen, että aloittajan neukkukuutiossa nousee vuokra/vastike, koska kaukolämmön tuotantokustannukset on nousseet jopa 30%.

Siinähän makselet ja nuuskit sieltä rappukäytävästä asuntoosi tunkeutuvaa naapurin paistamaa silakkapihviä samalla, kun toinen naapuri huutaa kurkku suorana ja yläkerran kanta-astuja ravaa totuttuun tapaansa niin, että kattolamppukin heiluu.

Minä jatkan täällä omakotitalossani elämää tyytyväisenä, äsken syötiin leivinuunissa paistettua kinkkukiusausta, kohta mennään saunaan ja paljuun. Molemmat lämpiää muuten oman metsän puilla.

Meillä on 270m2 kaksikerroksinen talo, marraskuun sähkölasku oli 147€ siirtoineen, ei paha.

Vierailija
7/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen niin vahingoniloinen, että aloittajan neukkukuutiossa nousee vuokra/vastike, koska kaukolämmön tuotantokustannukset on nousseet jopa 30%.

Siinähän makselet ja nuuskit sieltä rappukäytävästä asuntoosi tunkeutuvaa naapurin paistamaa silakkapihviä samalla, kun toinen naapuri huutaa kurkku suorana ja yläkerran kanta-astuja ravaa totuttuun tapaansa niin, että kattolamppukin heiluu.

Minä jatkan täällä omakotitalossani elämää tyytyväisenä, äsken syötiin leivinuunissa paistettua kinkkukiusausta, kohta mennään saunaan ja paljuun. Molemmat lämpiää muuten oman metsän puilla.

Meillä on 270m2 kaksikerroksinen talo, marraskuun sähkölasku oli 147€ siirtoineen, ei paha.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
8/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmityksen osuus vastikkeesta on 20%, eli 30% korotus nostaa vastiketta 6%. Meidän vastikkeesta se on 24€/kk. Ei vielä olla ihan kipurajalla. 😂

Vierailija
9/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sääliä yhteiskunnan loisille ja muiden verorahoilla makoileville.

Vierailija
10/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kyllä sympatiaa. Mutta mulla on ollut hyvä elämä , vaikka neukkukuutiossa asunkin. 

Vierailija
11/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöiden kannattaisi ottaa muukin vaihtoehto tarjolle kuin pelkkä sähköpatteri. Nyt sitä tarvittaisi. Vesipatterit tosin menevät myös kiinni nolla asteessa.

Vierailija
12/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole kuutioosi!

T. Ilpi ja varaava takka

Vierailija
13/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan mikään iso sähkölasku ole, halpa soppari voimassa vielä pitkään ja maalämpö sekä 2 takkaa. 2kk sähkölasku oli 80€. Siinähän asutte kuutioissanne, itse nautin omasta isosta talosta ilman naapureita.

Vierailija
14/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sääliä yhteiskunnan loisille ja muiden verorahoilla makoileville.

Kerrostalokaksioni Etelä-Helsingissä maksaa taatusti enemmän kuin vanha talo syrjäseudulla. Joten koko keskustelu köyhät/kerrostaluasukkaat vs. rikkaat/omakoti on säälittävä. Mutta totta on, ettei kateeksi käy. Kun asuin talossa työn vuoksi viime vuonna, oli sähkölasku 250/kk. Nyt varmasti tonnin, onneksi häivyin takaisin kaupunkiin ja maltilliset laskut. 

Vierailija
15/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiöiden kannattaisi ottaa muukin vaihtoehto tarjolle kuin pelkkä sähköpatteri. Nyt sitä tarvittaisi. Vesipatterit tosin menevät myös kiinni nolla asteessa.

Onko jollain kerrostalossa sähköpatterit? Eikö ne ole omakotiasujien kirous?

Vierailija
16/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kljöjfasljklöfsdaölföksdlökfdsaöl

Vierailija
17/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaan mikään iso sähkölasku ole, halpa soppari voimassa vielä pitkään ja maalämpö sekä 2 takkaa. 2kk sähkölasku oli 80€. Siinähän asutte kuutioissanne, itse nautin omasta isosta talosta ilman naapureita.

Tämän kuutioasunnon hinnalla saisi ostettua 95% Suomen omakotitaloista.

Vierailija
18/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä höpiset?

Kyllä minun käy sääliksi sähkölämmittäjiä joilta loppui entinen sähkösopimus tänä syksynä tai on piakkoin loppumassa.

En muutoinkaan pysty ilakoimaan toisten ihmisten vaikeuksista.

Vierailija
19/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Töölöstä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kuutioasunnon hinnalla saisi ostettua 95% Suomen omakotitaloista.

Lol ei tod. Muutaman ehkä jostain kainuun perukoilta. Alle 0,01%

Vierailija
20/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, niin, mutta ikävä kyllä senkin omistaa pankki et sinä.

Jos tykkää kuutiosta niin se on sillon ihan ok, itse arvostan sitä että minulla ei ole naapureita, voin tehdä pihalla mitä vaan mitä haluan ilman että kukaan näkee tai kuulee ja asuinneliöt ovat todella ruhtinaalliset. Kuka arvostaa mitäkin, sä varmaan sijaintia, mutta mä arvostan rauhaa kun ei ole edes työssäkäynti velvoitetta kun kaikki on omaa eikä velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi