Sinä jolla on asiat päällisin puolin hyvin, mikä on juhannusdraamasi/ärsytyksen aiheesi?
Eli sinä, joka kenties mökkeilet perheen ja suvun kanssa tai vietät yhteisjuhannusta ystäväpariskuntien kanssa (tai mitä se ideaali kenellekin on), mikä on juhannusdraamasi tai -ärsytyksen aiheesi?
Mikään ei ole niin täydellistä, kuin ulos päin näyttää! Saa laittaa pieniä ja isoja asioita. Ehkä tästä saataisiin aikaiseksi viihdettä sekä helpotusta yksinäisyydestä tms. kärsiville.
Laitan omiakin vastauksiin jos ketju saa tuulta alleen.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa jo valmiiksi kun naiset luultavasti taas laittaa lapset saunomaan meidän miesten kanssa. Hirveä härdelli päällä siellä ja saa koko ajan olla tarkkana, ettei kukaan putoa lauteilta tai polta itseään kiukaaseen. Ei erityisen rentouttavaa. Naiset itse saunovat kaksistaan kaikessa rauhassa. Mökkeillään siis yhdessä tuttavaperheen kanssa.
Niin no;
Oliko sinulla haaveissa, että hoidat vaan sen hankkimispuolen lapsissa...
Aika nurinaa, kun itse olet tuohon lähtenyt.
Ja toisaalta, mikset saa suutasi auki ja sano asiasta...En viitsi sanoa lapsille ei, kun ovat niin innoissaan. Vaimo tekee tuon siis siten, että kysyy jossain vaiheessa lapsilta, että haluatteko saunaan ja uimaan mieluummin isin ja Maken vai minun ja Maijun kanssa. Tekee näin koska tietää lasten valitsevan meidät, kun me ollaan lasten kanssa vesisotaa, heitellään lapsia järvessä jne. Olisi tylyä sanoa lapsille, että tänä juhannuksena isi ei halua saunoa teidän kanssa, menkää naisten kanssa. Peuhaan lasten kanssa mielelläni, mutta välillä olisi kiva saunoa rauhassa. No ehkä tänään ehditan Makelle, että mennään vielä toisen kerran saunaan yöllä niin saadaan olla rauhassa.
Näen Maken ilmeen silmissäni. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mieheni tulee aamupäivän aikana sanomaan aivan liian monta kertaa kuinka jääkaappiin pitää järjestää tilaa juomille. Siis kylään tulevien juomille.
Anna lupa järjestää
Jääkaappiin ei vaan vielä mahdu. Täynnä ruokaa, mutta vieraiden saapuessa nehän otetaan sieltä pois ja syödään. Tämä on vaan liian vaikeaa ymmärtää ja siksi sitä pitää toisella monta kertaa 🙄
Anna lupa järjestää