Miksi Niilo22 kuvaaminen ei kehity vaikka kokemusta kertyy päivittäin?
Kommentit (12)
Niilo tekee omalla tavallaan ja sinä voit tehdä omalla tavallasi.
Niilolla on oma juttunsa,mitä AP sulla on?
Ei kehitysvammainen opi ikinä virheistään tai opi mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
On paljon wannabe-tubettajia joiden touhu ei lähde lentoon, koska heillä ei ole mitään omaperäistä. Niilo22 on omaperäinen ja siksi kiinnostava. Tuo hänen oma tapansa toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon wannabe-tubettajia joiden touhu ei lähde lentoon, koska heillä ei ole mitään omaperäistä. Niilo22 on omaperäinen ja siksi kiinnostava. Tuo hänen oma tapansa toimii.
Niilo ei ainakaan mun tietääkseni tee pahaa kenellekään, tekee vain omaa juttuaan kaikessa rauhassa ja enemmän omaksi ilokseen kuin muiden viihdyttämiseksi, symppis tyyppi.
Ottaa aina mahdollisimman epäedulliset kuvakulmat ja tyhmimmät jutut. Ilmeisesti ei opi, vaikka välineet kehittyy. Yleensä ihmiset laittaa parempaa puoltaan someen. Tekeeko myös Niilo22 niin? Ja mitä hänen suosio kertoo suomimiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa aina mahdollisimman epäedulliset kuvakulmat ja tyhmimmät jutut. Ilmeisesti ei opi, vaikka välineet kehittyy. Yleensä ihmiset laittaa parempaa puoltaan someen. Tekeeko myös Niilo22 niin? Ja mitä hänen suosio kertoo suomimiehestä.
Tee itse paremmin ja laadukkaammin ja anna Niilolle rauha tehdä omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niilo ei ainakaan mun tietääkseni tee pahaa kenellekään, tekee vain omaa juttuaan kaikessa rauhassa ja enemmän omaksi ilokseen kuin muiden viihdyttämiseksi, symppis tyyppi.
Tekee omalle äitilleen pahaa, varastaa ruokaa ja tuhlaa köyhän eläkeläis äidin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee pahaa? Tuomittu veronkiertäjä ja varas
Tuommosiahan kehitysvammaiset ovat eivät opi yhtään. Valittaa videoillaan ja katsoo kameraan monttu auki
Älä kiusaa niiloa. Ainakin sillä on pokkaa tehdä videoita toisin kun sulla