Mieheni (55v) kertoi ihastuneensa kolmekymppiseen työkaveriinsa
Olen aivan romuna. Inhottaa oma ikä (52v) ja peilistä katsova alati vanheneva nainen. Kadehdin nuorta naista, joka varasti mieheni huomion.
Kommentit (178)
Seitinohuessa vihanhallintaongelmia
kirjekursseja kyllä käynyt ja niitä mainostaa
Se on sitä kuuluisaa EVOa, Ei Vaan Osaa
Säälittävää kertoa tuo vaimolle jos tunne on yksipuolinen. Vaikuttaa tavalliselta tilanteesta ja tavalliselta, jos mies rakastaa kuitenkin sinua ?
Milloinkahan hankkii tulojensa mukaisen kämpän?
Ai niin, viivan alle ei jääkään mitään
Ei kai tässä ole huolenaihetta? Mies ihan oma-aloitteisesti asiasta kertoi, eikä asiaa salaillut mitenkään. Ehkä hän halusi vain olla rehellinen? Tämä on nimenomaan sitä luottamusta. Sitä paitsi varsinkin pitkissä suhteissa ihastuksia tulee ja menee. Ei se tarkoita aina, että tarvitsisi erota tai tehdä asialle jotain.
Ihmeellistä millaisia tutkintoja voi hankkia rahalla/kirjekurssilla...esim hengenpelastaja tutkinto
Jotkut eivät vietä lainkaan aikaa tyttärensä kanssa vaan hoidattavat lasta isällään ilmaiseksi
En ymmärrä tuota, että kertominen parisuhteen ulkopuoliseen henkilöön ihastumisesta olisi luottamuksen osoittamista. Olen ollut samassa parisuhteessa tähän mennessä reilut 26 vuotta. Jos ihastuisin toiseen, enkä olisi aikeissa tehdä mitään asian suhteen (jättää miestäni, pettäminen ei ole mulle vaihtoehto), en kertoisi siitä miehelleni. Miksi haluaisin loukata häntä tieten tahtoen? Asia olisi tietysti eri siinä kohtaa, jos ihastumisen takia haluaisin päättää nykyisen parisuhteeni. Silloin tietysti kertoisin.
Minä olen yksi niistä nuorista naisista, joihin tuttu ikämies ihastui. Oli varsin vaivaannuttavaa, kun hän tunnusti rakkautensa, joka tuli minulle aivan puskista. Mitään sellaista en vanhalta sedältä halunnut enkä odottanut.
Ap, todennäköisesti se sinunkin miehesi on samanlaisessa tilanteessa. Ihastus on kehittynyt täysin yksipuolisesti eikä naisella ole ollut siinä mitään tekemistä.
Tunne kyllä haihtuu, kun se on yksipuolista.
Olisi karmeeta, jos joku työpaikan miehistä kertoisi olevansa ihastunut. He ovat työkavereita, joiden kanssa puhutaan työasioista ja lounastetaan. Ystävällisyyttä ei saa luulla kiinnostukseksi. Hoitakoot kotiasiansa kuntoon! Hyi olkoon, jos pilaisivat hyvän työkaveruuden ihastumisella!!
Aitolehtikö kyseessä, hän on jo kohta viisikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksi niistä nuorista naisista, joihin tuttu ikämies ihastui. Oli varsin vaivaannuttavaa, kun hän tunnusti rakkautensa, joka tuli minulle aivan puskista. Mitään sellaista en vanhalta sedältä halunnut enkä odottanut.
Ap, todennäköisesti se sinunkin miehesi on samanlaisessa tilanteessa. Ihastus on kehittynyt täysin yksipuolisesti eikä naisella ole ollut siinä mitään tekemistä.
Tunne kyllä haihtuu, kun se on yksipuolista.
Tämä on kyllä aikamoista yleistystä. Tunnen useita ikäeropariskuntia, jopa tuolla ikäerolla. Kyllä nuorempi nainen voi rakastua vanhempaan mieheen, eikä se ole edes kovin tavatonta. Usein vanhempi mies ei varsinaisesti ole toiveissa, mutta joskus vaan kolahtaa. Tämä sikäli ohis, että ap:n miehestä en tiedä.
Ihmettelen kommentteja, että ei huolta sillä kyse yksipuolisesta ihastumisesta. Kyllä minulla menisi maku mieheen vaikka kyse olisi yksipuolisesta ihastumisesta. Miksi mies tahallaan yrittäisi laskea vaimonsa itsetuntoa kertomalla ihastumisesta nuoreen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kommentteja, että ei huolta sillä kyse yksipuolisesta ihastumisesta. Kyllä minulla menisi maku mieheen vaikka kyse olisi yksipuolisesta ihastumisesta. Miksi mies tahallaan yrittäisi laskea vaimonsa itsetuntoa kertomalla ihastumisesta nuoreen naiseen?
Sellainen, joka pitää häntä äitinään. Miehelle ei pidä olla liian äidillinen, ettei näin kävisi.
Mä oon 27 ja mun mies täyttää tänä vuonna 60. Että turhaan huutelette trollia ja "ei 20 v voi olla kiinnostunut noin vanhasta" .
Kyllä voi , ja joo itellä paljon ongelmia ja muuta mutta tota ukkoo en vaihtaisi pois ja se että tiedän et ei petä ainakaan mua ja antaa kaiken huomion mitä tartten ja muutenkin auttaa. Sanoo aina et oon sen erityislapsi mistä pitää huolta :D sopii mulle kun isää ei ikinä ollutkaan ja osastojaksoja paljon ja väkivaltaisia miehiä yms kaikkee niin nyt on ainakin hyvä mies joka pysyy ja ei käy vieraissa ja ymmärtää mua tosi paljon. Mut ei, trollihan minäkin tietty , tän palstan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 27 ja mun mies täyttää tänä vuonna 60. Että turhaan huutelette trollia ja "ei 20 v voi olla kiinnostunut noin vanhasta" .
Kyllä voi , ja joo itellä paljon ongelmia ja muuta mutta tota ukkoo en vaihtaisi pois ja se että tiedän et ei petä ainakaan mua ja antaa kaiken huomion mitä tartten ja muutenkin auttaa. Sanoo aina et oon sen erityislapsi mistä pitää huolta :D sopii mulle kun isää ei ikinä ollutkaan ja osastojaksoja paljon ja väkivaltaisia miehiä yms kaikkee niin nyt on ainakin hyvä mies joka pysyy ja ei käy vieraissa ja ymmärtää mua tosi paljon. Mut ei, trollihan minäkin tietty , tän palstan mukaan.
Miehelläsi on massit kunnossa saa sokuria
Ja rinnat sellaiset keskeltä ulospäin suuntautuvat käänteiset ketunnenät