Kamalia riitoja raasta :(
Mies on töissä ja mä hoidan kotona lapsia, meillä on yhteiset kaksoset ja molemmilla aiemmista liitoista lapsia. Aina silloin tällöin mies huomauttelee että kaikki kuulemma revitään hänen selkänahastaan, vaikka maksan laskuja ja ostan kaikkien vaatteet ja kaikkien ruuan. kamlan paha mieli kun mies saa minut kuulostamaan joltain hyötyjältä, vaikka en tosiaankaan ole. Ei kiinnosta ottaa mieheltä mitään vastaan kun sitten jossain vaiheessa äijä sanoo kuitenkin että hän maksaa kaikki. Varmaan oksennan jos ostaa jotain lahjaksi.
Kommentit (2)
Kun olin töissä, ja mies työttömänä, kaikki maksettiin mun tililtä. Ruokaa mies joskus osteli sekä bussilippunsa. Nyt oon äitiyslomalla ja mies töissä ja nyt kaikki maksetaan puoliksi, vaikka mies tienaa mua enemmän. Mun tililtä maksetaan laskut ja mies antaa mulle rahaa. No tässäkin kuussa mun rahat riittää just laskuihin ja ruokaan, miehelle jää 800e käyttörahaa. Vähän epäreilulta tuntuu. Nyt mies suuttu, koska kehtasin pyytää lisää rahaa joululahjoihin. Kuulemma käytän häntä vaan hyväksi ja tuhlaan rahat, käytän liikaa rahaa ruokaan jne. Meillä on yksi lapsi, jolle mies ei osta mitään, ei vaatteita, leluja ei edes joululahjaa.
Voisitko mennä ilta- tai viikonlopputyöhön?