Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin tuon puhemiehistön tiedotustilaisuuden ja olen iloinen että Halla-ahosta tuli puhemies

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.euronews.com/2023/06/20/racism-and-rape-fantasies-the-pr-he…

Niin tuo on sen suomessa asuvan david mcdougallin höpöjuttu. Sama ku pitäs johan bäckmanin venäjän medialle antamia juttuja jonain todisteina jostaki et kattokaa miten ne puhuu meistä venäjällä

Vierailija
42/46 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään lihaa syövää valkoista heteromiestä joka ei arvostais Jussi Halla-ahoa

Minä en taas tunne ketään, joka arvostaisi Halla-ahoa. Patsi satunnaiset baarituttavuudet. Mitä baarissa tulee juteltua.

Mut te ette ookaan heteroja

Olen nainen ja kylläkin hetero - paitsi, että mitä väliä sillä on?  Todella alkeellista ajatella, etteikö heteroseksuaaleissa miehissä olisi älykkäitä ja humaaneja,  ihmisten yhdenvertaisuuteen uskovia ihmisiä. Suorastaan miehiä alentavaa tuollainen puhe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään lihaa syövää valkoista heteromiestä joka ei arvostais Jussi Halla-ahoa

Minä en taas tunne ketään, joka arvostaisi Halla-ahoa. Patsi satunnaiset baarituttavuudet. Mitä baarissa tulee juteltua.

Mut te ette ookaan heteroja

Olen nainen ja kylläkin hetero - paitsi, että mitä väliä sillä on?  Todella alkeellista ajatella, etteikö heteroseksuaaleissa miehissä olisi älykkäitä ja humaaneja,  ihmisten yhdenvertaisuuteen uskovia ihmisiä. Suorastaan miehiä alentavaa tuollainen puhe. 

Niin naiset ei tykkää Halla-ahosta, ku te haluatte että Suomeen ulkomaalasia miehiä. Sitte ne irrottaa pään teiltä ku te haluatte erota (tiiän ainaki 3 tämmöstä tapausta Suomen rikoshistoriasta alle 10 vuoden sisällä)

Vierailija
44/46 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla uutisoidaan tyypin raiskausfantasioista. Noloa. Ei tuota ois pitänyt päästää puhemieheksi.

Oppositio kyllä kerää suomalaisten ääniä todella vahvasti, ulkomaan lehdistö kyllä kiinnostaa oppositiota, tällä saa suomalaisten äänet itselleen!

Halla-ahokin muuten puhuu tästä ulkomaisesta lehdistöstä aloitukseen linkatusta tiedotustilaisuudesta.

Vierailija
45/46 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho lupasi sananvapautta ja jo ensimmäisessä istunnossa torppasi perussuomalaisille kiusallisen keskustelun salissa.

Vierailija
46/46 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en. Hävettää koko Suomen puolesta. 

Miksi?

Siksi

https://m.hikipedia.info/wiki/Jussi_Halla-aho

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan