Mitä naiset haluavat?
Kun aina sanotaan, että miehen pitäisi tuoda naisen elämään jotain lisäarvoa, ettei nainen ole mieluummin yksin niin mitä on se lisäarvo mitä pitäisi tuoda? Ja eikö siihen riitä myös lyhyt, kalju ja ruma mies?
Kommentit (23)
Syvällistä keskustelua. Tunne siitä, että mies on aidosti kiinnostunut minusta. Tällä menis ensimmäiset 5 vuotta. Sitten voisi miettiä muita juttuja.
Kuuntelisi edes joskus. Keskittyisi.
Vierailija kirjoitti:
Syvällistä keskustelua. Tunne siitä, että mies on aidosti kiinnostunut minusta. Tällä menis ensimmäiset 5 vuotta. Sitten voisi miettiä muita juttuja.
Kuuntelisi edes joskus. Keskittyisi.
Tuosta on kyllä kokemusta. Alusta lähtien olin kiinnostunut naisen asioista ja kyselin, puhuttiin pääosin naisen asioista mutta nainen ei pahemmin kuitenkaan kysellyt minulta ja vaikutti vain olevan mielissään kun olen kiinnostunut. Päinvastoin kun tämä kiinnostukseni alkoi olemaan jo itsestäänselvää, enkä jotain yhtä juttua sattunut muistamaan niin heti repesi helvetti ja sain kuulla että minua ei vaan kuulemma kiinnosta. Lisäksi kyselin kuulemma jatkuvasti typeriä ja tätä nainen tarjoili syyksi sille ettei ehtinyt miettiä mitä kysyisi minulta.
Se on täydellinen vastaus.