Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset haluavat?

Vierailija
22.06.2023 |

Kun aina sanotaan, että miehen pitäisi tuoda naisen elämään jotain lisäarvoa, ettei nainen ole mieluummin yksin niin mitä on se lisäarvo mitä pitäisi tuoda? Ja eikö siihen riitä myös lyhyt, kalju ja ruma mies?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan 100 miljoonaa euroa rahaa ja syödä juustokakkuja sekä leivoksia ja pullaa lihomatta. Sen lisäksi olisi kiva olla terveenä ja saada paksut hiukset ja nätti iho. Maitoallergiakin voisi hävitä, ai niin ja alkoholia haluaisin juoda ilman että alkoholisoituisi ja tulisi terveysvaikutuksia. Haluan paljon muutakin, mutta yksikään niistä asioista ei ole mies.

Täydellinen vastaus.

Se on täydellinen vastaus. 

Vierailija
22/23 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällistä keskustelua. Tunne siitä, että mies on aidosti kiinnostunut minusta. Tällä menis ensimmäiset 5 vuotta. Sitten voisi miettiä muita juttuja.

Kuuntelisi edes joskus. Keskittyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvällistä keskustelua. Tunne siitä, että mies on aidosti kiinnostunut minusta. Tällä menis ensimmäiset 5 vuotta. Sitten voisi miettiä muita juttuja.

Kuuntelisi edes joskus. Keskittyisi.

Tuosta on kyllä kokemusta. Alusta lähtien olin kiinnostunut naisen asioista ja kyselin, puhuttiin pääosin naisen asioista mutta nainen ei pahemmin kuitenkaan kysellyt minulta ja vaikutti vain olevan mielissään kun olen kiinnostunut. Päinvastoin kun tämä kiinnostukseni alkoi olemaan jo itsestäänselvää, enkä jotain yhtä juttua sattunut muistamaan niin heti repesi helvetti ja sain kuulla että minua ei vaan kuulemma kiinnosta. Lisäksi kyselin kuulemma jatkuvasti typeriä ja tätä nainen tarjoili syyksi sille ettei ehtinyt miettiä mitä kysyisi minulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme