Juhannuksen kauppalasku yhdeltä 380€ neljälle päivälle
Sisältää ruuat, viinat ja,tupakit. Nyt mökkeilemään saaristoon. Oliskohan viimevuonna ollut samoissa, joten ei ainakaan hinnat ole noussut.
Kommentit (68)
Mun lasku oli n.50€. Vietän juhannuksen kaupungissa kotona.
Mun lasku oli n. 300 € vähemmän kuin ap:lla.
Mistä sinä noin paljon olet rahaa saanut? Äidiltäsikö??
Ok, meillä kauppareissu vielä edessä, mutta normilauantaisin menee aina se 230-300€ ja meitä on 2 aikuista+1 varhaisaikuinen.
Tupakkaan meillä ei mene rahaa, alko on satunnaiset siiderit ja oluet, ne on jo hankittu eli niihin ei tänään mene rahaa.
Kolmen päivän ruoat 140e viidelle hengelle,
Menu suunniteltu niin että jokapäivä on lounaaksi keitto. Iltaisin grillataan kanaa, makkaraa, sikaa ja kasviksia.
Lisätieto;
Hinta ei sisällä muita juomia kuin maidot, kuuden euron limut ja pari litraa mehua aamupalalle. Että alkoholit on hankittu erikseen.
Tuon verranhan menee kun käy ottamassa tasoittavat krapulakaljat kuin mies Kalliossa.
Huomenna käyn kaupassa ja epäilen että menee joku alle 30€ ja niillä ostoksilla pärjään maanantaihin hyvinkin . En vietä juhannusta
Mulla 0 euroa kauppalaskuun tälle hetkelle. Otan pakkasesta kasvikset ja lihat ja syön keittoa koko viikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus, mitä työtä sä teet? 😳
Ihan normi toimistohommia 3500€/brutto.
Ei lapsia ja asuntolainat maksettu.
Ite hain tupakit ja viinakset Virosta, alle puolet hintaa tuli.
Sikareihinhan menee jo helposti 100€. Siihen pari parempaa pulloa, niin helpostihan tuo menee.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä noin paljon olet rahaa saanut? Äidiltäsikö??
Pienen perinnön sain 2006 kun äiti kuoli.
0 eur syön ruokia kaapista makaronia ja nyhtökauraa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen päivän ruoat 140e viidelle hengelle,
Menu suunniteltu niin että jokapäivä on lounaaksi keitto. Iltaisin grillataan kanaa, makkaraa, sikaa ja kasviksia.Lisätieto;
Hinta ei sisällä muita juomia kuin maidot, kuuden euron limut ja pari litraa mehua aamupalalle. Että alkoholit on hankittu erikseen.
Ei maito ole juoma.
Vierailija kirjoitti:
Ite hain tupakit ja viinakset Virosta, alle puolet hintaa tuli.
Oliko matka ilmainen?
Kauppalasku tulee olemaan alle 50€, kaksi aikuista ja juhannus vietetään kotona kaikessa rauhassa.
Olis ollut paljon vähemmän ilman viinaa ja tupakkia.