Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnan toisen osapuolen kiukuttelu/alistaminen/nolaaminen julkisella paikalla

Vierailija
22.06.2023 |

Yksi noloimmista ja ikävimmistä seurattavista asioista on pariskunnan jommankumman osapuolen kiukuttelu tai toisen dissaaminen julkisella paikalla. Työpaikalla sattui vasta tällainen tapaus. Nainen kiukutteli miehelle ja v*ttuilu ja draamaili, en ole kuullut että kellekään muullekaan työkaverille urputtaisi noin. XD Mies oli hämillään. Ja sitten jatkoi tätä vielä niin että puivat siinä iltapäivän seuraavaa menoaan ja miehellä ei taaskaan ollut mitään sananvaltaa miten mennään ja mitä tehdään. Ainoa kysymys mulla näissä tilanteissa että miksi, miksei voi mennä kotiin ja selvittää niitä asioita sitten?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha arvostella, kun ette tiedä, mitä sen taustalla on. Kysykääpä joskus kahden kesken siltä "ilkeilevältä" osapuolelta, että miten teillä oikein menee. Voi olla, ettei hän kerro, mutta siellä voi olla vaikka mitä aina pettämisestä lähtien. Voi myös olla, että sillä hetkellä menee ns. ihan hyvin, mutta menneisyydessä on selvittämättömiä asioita ja väärinkohtelua. Varsinkin jos siinä tilanteessa on jotain, mikä triggeröi tämän esiin, saattaa toinen nälviä muiden silmissä olemattoman pienistä asioista. Saattaa se joskus olla se petturikin, joka nälvii ja käyttäytyy ikävästi. Olen kokenut nämä molemmat ja sanon ihan suoraan, että jos minun kanssani haluaa vielä olla, niin saa kestääkin sitten nälvimiseni, mutta minulle ei enää tarvitse turp.aansa aukoa.

Henkilökohtaisesti en kyllä aio kuunnella ja kestää kenenkään nälvimistä. Jos on joku ongelma, siitä puhutaan sitten suoraan ja kerralla, eikä nakerreta suhteen pohjaa kettuilulla.

Mietin, että tuliko sulla ajatusvirhe tuossa lopussa, kun kirjoitit, että jos sun kanssa haluaa olla, pitää kestää sun nälvimistä, mutta takas ei saa sanoa?

Aika erikoinen näkemys tosiaan, että toinen saa kiusata ja kumppani ei saa puolustautua. En usko, että moni jaksaa pidemmän päälle tuollaista.

Vierailija
42/42 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sellaista että ilmeistä tai olemuksesta huomautellaan tai niistä kysellään ja jos ei halua puida asiaa julkisella paikalla niin kysyjä/huomauttelija suuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla