Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valot päällä vai pimeässä?

Vierailija
09.12.2006 |

Mun mies laittaa aina valot päälle vaikka rakasteltais keskellä yötä:)!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ei väliä mikä näkyvyys mutta onhan se ihanampaa nähdä toinen ja hänen timmissä kunnossa oleva kroppa ;)

Vierailija
2/10 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo on ok, kunhan ei liian kirkas ja paista silmiin ikävästi. Tutun kanssa pimeäkin on ok, koska sitä tuntee toisen niin hyvin, kädet ovat tottuneet toisen vartaloon.

t. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saatuani en koe olevani erityisen timmissä kunnossa, joten paras valaistus (saadakseni pääkopan rentoutumaan) on ehdottomasti hämärä, jos kynttilöitä niin aina paranee. Näkee toisen tarpeeksi hyvin, muttei ihan joka sellupahkuraa... Tämähän kaiketi kiihkotunnelmissa harvemmin miehen silmää häiritsee, mutta turhamainen nainen kun olen, niin... :)

Vierailija
4/10 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on ihan tutkittukin. Naiset useimmiten halusivat rakastella hämärässä tai pimeässä. Miehet toivoivat rakastella valot päällä. Se johtuu miehen ja naisen eroista.

Tietysti ihmisissä on eroja,mutta tutkitusti asia on näin.

Itse olen 10 vuotta ollut samaan ihmisen kanssa ja sillä ei ole sillä tavalla merkitystä.... muuta tutkimusten mukaan naiset tykkävät hämärästä. Miehet haluavat nähdä.

Naiset myös rakastavat korvilla. Heitä miellyttää miehen puheet ja kehumiset. Naisen saa puhumalla sekaisin jos haluaa. Miehen saa visualisesti sekaisin. Miehet rakastavat nähdä kauniita naisia. Seksissäkin ja viettelyssä miehelle ei saa paljasta heti kaikkea...koko alastonta totuutta. Esim. läpinäkyvä tai jollakin tasolla paljastava asu makuuhuoneessa on usein oikea asu.

Nämä on ihan tutkittuja asioita. Näistä on kirjojakin jo kirjoitettu....

Vierailija
5/10 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hämärässä, pääasia että näkee kumppanin.

Vierailija
6/10 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnelmallinen valaistus eli hämärä.

Paremman puoliskonsa kun jo tuntee, minua ei haittaa hänen pienet raskausarpensa ja muutama ylimääräinen raskauden jälkeinen kilonsa, joten siitä ei johdu, etten haluaisi ihan valoisassa rakastella.

Mutta sopivan hämärä/valoisa on kaikkein paras.

-M34PS-

Vierailija
7/10 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla kirkaskin valaistus, kunhan se on aurinko.

Mikään ei näytä kiimaisemmalta kuin kuumassa auringonpaisteessa vaimon selkää pitkin kimalteleva hikipisara. Pimpsa kiiltelee märkänä ja häpykarvat liimautuvat iholle. Etelän reissuilla ehdoton vaatimus on aina yläkerroksen hotellihuone parvekkeella. Kaide suojaa uteliailta silmiltä ja aurinko paistaa korkealta, sängystä vain patja lattialle... Olihan noita lämpimiä kelejä kotosuomesakin...

m35

Vierailija
8/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina laittaa valot ja sanoo:" mä haluun nähdä sut ja sun pillun kun oot niin saamarin seksikäs ; )) " No mikäs siinä, antaa kattella jos kerran tykkää !! Ja tietty se tykkää kattoo kuinka sen kalu liukuu sisääni..

Vierailija
9/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se riitä että saa pimpsaa???

Vierailija
10/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, koska vielä ei sentään tarvi kuvitella muijan näyttävän seksikkäältä.

Pakko NÄHDÄ välillä kunnon pano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän