Mies siivosi tänään. Oli laittanut tonttu aiheisen keittiöpyyhkeen
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Se on kohta joulu.
Huomenna alkaa päivät lyhentyä..
Meillä on edelleen jouluvalot ikkunassa. No töpseli ei ole seinässä sentään, mutta taidan ensi yöksi laittaa palamaan. Puoli vuotta tässä odotellut, josko mies ottaisi ne alas kuten lupasi. Toisaalta samahan se vaikka olisi ensi jouluun asti, mutta ne kyllä peittää ikävästi tuota mukavaa kesäistä näkymää ulos.
Mies on naapureiden kanssa kännäämässä tällä hetkellä ulkona. Mä alan laittamaan ruokaa. Onneksi meillä ei ole lapsia.
Jestas että osa teistä on raskaita. Mitä väliä sillä nyt on? Meillä on talvellakin kesäaiheisia keittiöliiinija ja juuri viime viikolla oli myös tonttuaiheinen keittiöpyyhe.
Meillä on joulutontut ja pääsiäistiput sulassa sovussa ikkunalaudoilla, kun ei 11-vuotias nepsy suostu niistä luopumaan. Moni on sanonut, että piristää kivasti.
Juoluvalmistelut on hyvä aloittaa hyvissä ajoin, niin välttyy kiireeltä.
Puoli vuotta jouluun on, laskin aivan itse eilen, kun näin silmät tonttusen 🤪
Meidän oli tarkoitus eilen illalla töiden jälkeen siivota koko kämppä lattiasta kattoon. Mies yllätti minut, oli ottanut lomapäivän ja kun tulin töistä, oli talo siivottu ja ruoka pöydässä. Oli kuulkaa ihanaa ja ihan sama millaiset pyyhkeet on naulassa ja missä kaapissa joku kattila luuraa.
Minulla on läpi vuoden mökillä kotitonttu istumassa kaapinpäällä.
Sinun ja miehesi huumorintajut eivät nyt kohtaa.
Voi voi, provohan tää on, ei kukaan tänne tuosta valita, et sillee taas.
Kävin vanhempien luona kylässä ja heillä oli kaapissa joulukokista. No pakkohan se oli juoda kun ei muuta ollut.
Keittiöpyyhkeellä ei vaaranneta ihmishenkiä - väärillä renkailla vaarannetaan. Suhteellisuudentajua, kiitos. Minua vituttaa myös äärettömästi weaponized incompetence, mutta jos ei ensimmäisenä oleteta juuri sitä, vaan ihan vain vahinkoa tai vitsiä.