Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän exän uusi tyttöystävä yritti soittaa ja laittaa viestiä minulle jouluaattona?

Vierailija
05.01.2023 |

Blokkasin hänet kun sain selville että numero oli hänen, aluksi hän ei meinannut viesteissä kertoa kuka on ja yritti vaan saada minua puheluun.

1. En halua ajatella enää exääni
2. En varsinkaan jouluaattona
3. Creepyä koska en tiedä mistä hän on saanut puhelinnumeroni. Kun erosin exästä jo melkein 3 vuotta sitten ja minulla ei edes enää ole exän numeroa... Niin en tiedä miten exän uudella tyttöystävällä oli numeroni
4. En tiedä mitkä exän uuden tyttöystävän motiivit olivat ja en jaksa mitään draamaa

Silti jäi vähän mietityttämään mikähän oli syy?🤔

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et halua hänen kanssaan keskustella, joten unohda.

Nössö.

Vierailija
2/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän se selviääkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo estänyt, miksi enää asiaa pohdit?

Vierailija
4/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaikki kolme miehiä?

Vierailija
5/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se paras paikka on tuollaiset asiat selvittää.

Vierailija
6/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kaikki kolme miehiä?

Mä ja exän uusi tyttöystävä ollaan naisia, exä on mies

Vierailija
7/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse halunnut vastata niin turhaan meiltä kyselet.

Vierailija
8/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi kannattanut jutella hänen kanssaan, eikä leikkiä coolia prinsessaa. Tuskin ihan turhaankaan yritti ottaa yhteyttä.

Vierailija
9/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä halusi tietää, onko mies ollut väkivaltainen tai muuten vain uhkaava? Epäilys herännyt joulunpyhinä..

Vierailija
10/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä halusi tietää, onko mies ollut väkivaltainen tai muuten vain uhkaava? Epäilys herännyt joulunpyhinä..

Hän oli, hän kerran kuristi minua. Ja joi liikaa.

Mutta en halunnut juuri siksikään vastata, koska sitten exä olisi varmaan vaan syyttänyt minua suhteensa pilaamisesta ja olisin vaan sotkeutunut johonkin draamaan joka ei kuulu minulla, haluan viettää mukavan joululoman.

Vierailija
11/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä et saa tietää mitä hänellä oli asiaa kun et kerta vastaa puheluihin ja olet estänyt. Mekö se täällä tiedetään?

Tuskin hyviä joulujakaan soitti eli varmaan oli ihan asiaakin mutta se nyt ei selviä ellet itse kysy häneltä mitä asiaa.

Vierailija
12/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi kannattanut jutella hänen kanssaan, eikä leikkiä coolia prinsessaa. Tuskin ihan turhaankaan yritti ottaa yhteyttä.

No eikö tuo ole outoa, miksi ihmeessä exän nyxä ottaisi yhteyttä, eihän heillä ole mitään asiaa toisilleen.

Vierailija
13/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon soittanut lasten asioissa, unohtuneissa exän tavaroissa jne. Miksei voisi soittaa?

Vierailija
14/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita ja kysy jos kiinnostaa. Mistä sen kukaan muu voi tietää?

Vierailija
15/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon soittanut lasten asioissa, unohtuneissa exän tavaroissa jne. Miksei voisi soittaa?

Unohtuneista tavaroissa? Jos ei oo kolmeen vuoteen kaivannut unohtuneita tavaroitaan, niin tuskin nytkään. Ja miksi se tyttöystävä tuollaisista soittelisi?

Vierailija
16/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli, hän kerran kuristi minua. Ja joi liikaa.

Mutta en halunnut juuri siksikään vastata, koska sitten exä olisi varmaan vaan syyttänyt minua suhteensa pilaamisesta ja olisin vaan sotkeutunut johonkin draamaan joka ei kuulu minulla, haluan viettää mukavan joululoman.

No sittenhän se on aika isolla todennäköisyydellä arvattavissa, mitä asiaa hällä oli. Ja varmaan ihan hyvä että et vastannut. Ei kannata sekaantua. Mutta ei sitä kannata pohtia muutenkaan yhtään enempää. Täälläkään. Miksi hukkaat aikaasi moiseen?

Vierailija
17/17 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin saattanut vastata, jos hän olisi laittanut vaikka facebookissa viestiä. Mutta se tuntui creepyltä, että miksi hänellä on numeroni. Ja myös saattanut vastata jos olisi ollut joku random päivä, eikä jouluaatto. Kun jotenkin minulle tuli hänestä empatia tajuton kuva kun vaati minua jouluaattona puhelimeen johonkin exään liittyvästä.

Ja tämä exä siis teki lapsen toisen naisen kanssa eromme jälkeen. Ei tämän hänen nykyisensä, nyt hänellä on jo 3. nainen menossa eromme jälkeen tietääkseni. Mutta tuli myös mieleen, että jos tämä nainen soitti silleen "hähää minäpäs vietän joulua exän vauvan kanssa ja sinulla ei ole lapsia" -ajatuksella. Voi olla että ei ja hän ei tarkoittanut pahaa soitolla, mutta en halunnut ottaa riskiä että tuo olisi ollut syy. Koska se olisi pilannut jouluni täysin.

Itselläni on pcos ja yritän nykyisen poikaystäväni kanssa vauvaa, mutta en ole vielä tullut raskaaksi :/ niin jouluna oli muutenkin paha mieli siitä kun en ole raskaana vielä vaikka yritetään...

Mutta joo, tämä jää varmaan ikuisesti mysteeriksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi