Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies siivosi tänään. Oli laittanut tonttu aiheisen keittiöpyyhkeen

Vierailija
21.06.2023 |

Mun oli se kyllä pakko vaihtaa.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukkos on ihan tonttu 😁

Vierailija
2/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kelpaa teille naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoit? Olisi ollut juuri hyvä! Minä olisin vain nauranut! N

Vierailija
4/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kohta joulu.

Vierailija
5/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuvasi AP.ta

Vierailija
6/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies vaihtamalla parane.

Vierailija
7/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontut ovat olemassa kesälläkin. Ei vain Jouluna.

Vierailija
8/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki tontut vielä esillä, ei niitä voi mihinkään kaappiin laittaa odottamaan seuraavaa joulua.

Pikkasen leikkimielisyyttä ap.

Vierailija
9/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Meillä on pääsiäisaiheinen.

Vierailija
10/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tuo nyt kovin vakavaa, hauskaa enemminkin.

Vierailija
11/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän patalappuja, joissa on tontun kuvia, koska ne on huvittavan näkösiä. Ite olisin kans nauranu, jos mies olis laittanu samaan sarjaan kuuluvan keittiöpyyhkeen käyttöön🤘😂🎅

..ja vaihtanu sen..patalaput on sopivan paksut ettei sormet pala, mutta pyyhe ei kuivaa yhtään mitään😵💫

Vierailija
12/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pyyhe kuivaa kuin jouluisin vai mikä siinä oli vikana että sinä uhriudut kuinka jouduit vaihtamaan pyyhkeen semmoiseen mikä miellyttää sinun silmiä

Vierailija
13/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika loppuun kulunut valituksen kohde tuo, että teki mies niin tai näin, niin aina menee väärinpäin. Jos mies siivoaa, niin siinä menee jokin väärin, mutta sekään ei sitten ole hyvä jos mies ei autakaan kotitöissä eikä siivoa.

Vierailija
14/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla olisi pukki tullut, nyt jäät paitsi.

Vierailija
15/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Saunatonttu on näin juhannuksena ihan jees. Missä. ap,  sun huumorintaju on?

Vierailija
16/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minä ymmärrän sinua vaikka muut täällä pitääkin miestä hassun hauskana huumoriveikkona! Mutta jos tuollasta katselee viikoista toiseen niin kyllä se huumori loppuu. Minulle kun tulee olo tuollaisesta että tekee sen tahalteen ärsyttääkseni minua, jotta voi sitten joskus vastata kyselyyni että miksei ole siivonnut aikoihin että "ei sulle kelpaa mikään, näkihän sen siinäkin viime kerralla kun siivosin niin jo oli väärä pyyhe keittiössä, ei sulle vaan mikään kelpaa, kaikki pitää olla niin täydellistä...". Että näin.

Vierailija
17/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin huvittunut ja jättäisin tonttupyyhkeen paikoilleen. Olisin mielissäni oma-aloitteisesti siivoavasta miehestä. Siitä saattaisi tulla jopa ihan oman perheen juhannusperinne, juhannustonttu! :)

Vierailija
18/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap minä ymmärrän sinua vaikka muut täällä pitääkin miestä hassun hauskana huumoriveikkona! Mutta jos tuollasta katselee viikoista toiseen niin kyllä se huumori loppuu. Minulle kun tulee olo tuollaisesta että tekee sen tahalteen ärsyttääkseni minua, jotta voi sitten joskus vastata kyselyyni että miksei ole siivonnut aikoihin että "ei sulle kelpaa mikään, näkihän sen siinäkin viime kerralla kun siivosin niin jo oli väärä pyyhe keittiössä, ei sulle vaan mikään kelpaa, kaikki pitää olla niin täydellistä...". Että näin.

Weaponized incompetence. Suomeksi jotenkin kädettömyys aseena/tahallinen hutilointi. Tahallaan tehdään asiat puolihuolimattomasti tai kokonaan väärin, jotta joku muu sitten tekisi ne laiskurin puolesta "oikeaoppisesti".

Vierailija
19/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin huvittunut ja jättäisin tonttupyyhkeen paikoilleen. Olisin mielissäni oma-aloitteisesti siivoavasta miehestä. Siitä saattaisi tulla jopa ihan oman perheen juhannusperinne, juhannustonttu! :)

Hih! Pitäisiköhän munkin seuraavaksi auton renkaita vaihtaessa laittaa miehelle kesärenkaita vaihtaessa yksi mun auton kesärengas, eikai sillä väliä kun ovat samankokoisia, vanteet vaan eri näköiset! Mahtaisi miestä huvittaa!

Vierailija
20/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinko etten nauranut? Nauroin mutta vaihdoin sen.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi