Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mansikkarasia 500g oli 8,50€!! Toivottavasti ihmiset jättää ostamatta

Vierailija
21.06.2023 |

5kg laatikko siis 85 € 🤣

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmat 6e 200g!

Vierailija
22/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikas halpoja mielestäni jos pitäisi itse kasvattaa. 20€/litra voisin maksaa.

No tätä menoa alan itse kasvattaa.. Ja sille joka ihmetteli että miksi pitäisi jättää ostamatta niin siksi että viljelijä huomaa että hintaa on tiputettava, jotta ne saa kaupaksi. Kyllä se haluamisen raja täytyy jossain mennä, siis "haluan mansikoita, ostan niitä maksoi mitä maksoi". Ap

Ei se kyllä sen viljelijän vika ole :/ kovaa hommaa tekevät nälkäpalkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää helle tappo jo kaikki mun mansikantaimet. Mikään määrä vettä ei niille riittänyt. Juhannuksen maissa ostetaan pieni määrä ja heinäkuulla sitten ennempi. Mä maltan odottaa kotimaista satoa.

Vierailija
24/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ne vaan porskuttaa ja syö terveellisesti mitä haluaa. Köyhän pitää olla säästeliäs ja jättää monet hyvät herkut hyllyyn. Ei oo reiluu tämmöinen, mutta tämä on sitä todellisuutta suomessakin.

Vierailija
25/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jättää ostamatta? Jos haluan mansikoita, ostan niitä.

Katopas kun kaikki ei ole sinä :) Ei oo varaa

Minulla taas olisi varaa tai siis että ei talouteni siihen kaatuisi mutta kyllä silti olen hintatietoinen enkä maksa älyttömyyksiä mistään. Ap

Vierailija
26/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu thai naisia keräämään joten piti hintaa nostaa

Vierailija
27/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikkaähky kirjoitti:

Mä söin niin paljon niitä Espanjalaisia mansikoita keväällä, ettei tee enää mieli mansikoita koko kesänä.

"Mä söin niin paljon niitä espanjalaisia mansikoita keväällä, ettei tee enää mieli mansikoita koko kesänä."

Missäs olit äikän tunnilla?

Vierailija
28/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tolkuttomia hintoja! Eihän näitä kukaan osta. Kyllä se pitää marjojen olla korkeintaan 3e litra.

Vierailija
29/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa mansikoita 😉

Vierailija
30/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä vaan, ettå sinä persaukinen jätät ostamatta 😀 Ei tarvitse jonottaa. Sydämmestäni toivon, että kaikki nostaa hintoja niin et saa rauhassa ja nopeasti asioida. Mielelläni maksan tuplan, jos se on muilta pois.

Vierailija
31/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43836 kirjoitti:

tupakka aski noin 10e toivottavasti kaikki jättää ostamatta

Juurikin näin.

Äiti ja pikkutyttö kaupassa. Tyttö pyytää mansikoita ja äiti sanoo, ettei niin kalliita osteta missään tapauksessa. Hinta 6,50€.

Äiti latoo kärryyn pari olutta, pussin sipsiä, jättipussin karkkia, kassalta pari askia tupakkaa ja molemmille jätti-isot jätskituutit. Lapsi yrittää sanoa, että olisin ennemmin halunnut niitä mansikoita.

No, terveys edellä. Kuka sitä nyt mansikoista maksaisi.

Vierailija
32/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikas halpoja mielestäni jos pitäisi itse kasvattaa. 20€/litra voisin maksaa.

No tätä menoa alan itse kasvattaa.. Ja sille joka ihmetteli että miksi pitäisi jättää ostamatta niin siksi että viljelijä huomaa että hintaa on tiputettava, jotta ne saa kaupaksi. Kyllä se haluamisen raja täytyy jossain mennä, siis "haluan mansikoita, ostan niitä maksoi mitä maksoi". Ap

Ei se kyllä sen viljelijän vika ole :/ kovaa hommaa tekevät nälkäpalkalla.

Ei varmasti olekaan (täysin) mutta kuinkahan paljon tässäkin hinnassa silti on "ilmaa". Ap

Vierailija
33/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mansikkaähky kirjoitti:

Mä söin niin paljon niitä Espanjalaisia mansikoita keväällä, ettei tee enää mieli mansikoita koko kesänä.

"Mä söin niin paljon niitä espanjalaisia mansikoita keväällä, ettei tee enää mieli mansikoita koko kesänä."

Missäs olit äikän tunnilla? No voi kamala!🤪

Vierailija
34/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreetmarjat on luosusta. Ei ne kuulu mihinkään "perusoikeuksiin ". Ne ostaa kenellä on varaa ja jotka haluaa kunnollisen korvauksen maksaa.

Vierailija
35/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää ostamatta kaikki mikä on sikakallista. Nämä mansikat tosiaan maksaa mansikoita ja jää hyllyyn minun puolesta. En ostanut talvella tomaattiakaan kun oli kallista. Halvalla pitää ruokaa saada se on sivistystä.

Se mitään sivistystä oo. Moukat ostaa halvimmat safkat tai jättää hinnan takia ostamatta. Ruoka ei ole kallista kun sitä vielä kaupoista saa. Itse ostan aina mitä mieleni tekee.

Vierailija
36/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää helle tappo jo kaikki mun mansikantaimet. Mikään määrä vettä ei niille riittänyt. Juhannuksen maissa ostetaan pieni määrä ja heinäkuulla sitten ennempi. Mä maltan odottaa kotimaista satoa.

Siitä voi jo siis päätellä mansikan hinnalle syytä. Kuinka monta tuntia on pumppu pyörinyt tämän kuivuuden aikana? Oliko yöpakkasia välissä? Eli harsojen/sadetuksen kanssa lisähintaa.

Tuottaminen ei ole halpaa.

Vierailija
37/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valitusta. Perusta itse mansikkafarmi, kylvä, kastele, kasvata ja korjaa. Palkkaa kerääjät, hommaa pakkauskone, pakkaa ja kuljeta.

Vierailija
38/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juhannusviikolla tulee perinteisesti ostettua joka päivä kotimaisia mansikoita. Makso mitä makso. Ei tätä hetkeä kauan kestä.

Mä en ite ole mikään mansikkafani, mut muksut tykkää.

Vierailija
39/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen mansikan ostaminen pakollista ole. Ne ostaa jotka haluaa ostaa.

Vierailija
40/159 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos "vihreä siirtymä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme