Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa täydellisen eri ruokamaku

Vierailija
21.06.2023 |

Hiton vaikea sovittaa yhteen mitä milloinkin syödään ja laitetaan. Ehdotinkin täksi juhannukseksi, että minä ostan raaka-aineet itselleni ja hän omansa ja molemmat tekevät omat sapuskansa ja juuri sitä mistä pitää. Puolisoni tuntien, pitäisi minun tehdä hänenkin ruokansa, EN TEE !

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten?

Vierailija
2/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä tee. Mitä se meille kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvi tehdä toiselle mieluista. Suhteessa kumpikin kokkaa ja se joka kokkaa päättää ruoan. Se on itsestään selvä asia, että kokki päättää mitä tekee.

Vierailija
4/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teet. muuten vaihdan nuorempaan.

t. mies

Vierailija
5/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Vaihda vapaasti. En jää kaipailemaan, seksi olikin aina aivan surkeaa.

Vierailija
6/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Haistatan kuukauden pesemätöntä persettä sellaiselle miehelle, henkeni haisee jo hautausmaalta.

Vierailija
7/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvi tehdä toiselle mieluista. Suhteessa kumpikin kokkaa ja se joka kokkaa päättää ruoan. Se on itsestään selvä asia, että kokki päättää mitä tekee.

Minun vaimoni rakastaa ja palvoo minua. Hän tekee aina sitä, mitä haluan. Vaimoni on opetellut tykkäämään samoista jutuista kuin minä.

Vierailija
8/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Ja se sitten tekee sulle eri ruoat? Buahahhahhaa :D

Vierailija
9/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppanokille maistuu vaan perus lihapullat ja muussi.

Vierailija
10/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni rakastaa ja palvoo minua. Hän tekee aina sitä, mitä haluan. Vaimoni on opetellut tykkäämään samoista jutuista kuin minä.

Oletteko saaneet pidettyä suhteenne kasassa viikon verran, sen jälkeen tuo perkeleen palveleminen on nääs loppu, näin se etenee.

Vierailija
11/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on eri maku, kumpikin voi tehdä omansa.

Toki kannattaa maistaakin, mutta aikuinen voi kotioloissa tehdä itse ruokansa.

Ei kukaan pösilö syö väkisin jotain, mitä ei saa millään alas.

Esim. tulinen ruoka nyt ei vaan edes sovi kaikkien makumaailmaan tai vatsalle.

Jos ei tällaista ymmärrä ja hyväksy, saa jäädä yksinään kokkailemaan ja syömään.

Vierailija
12/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma ei ole eri maut, vaan se että mies odottaa sinun tekevän molempien ruuat. Syököön vaikka kylmää makkaraa sitten ja syö sinä tyytyväisenä omiasi.

Vierailija
13/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirppanokille maistuu vaan perus lihapullat ja muussi.

Ja ymmärtämätön ei kykene sitten millään ymmärtämään, että ihmisten makuaistikin ovat erilaisia.

Ja että joillain on allergioita sekä muita terveydellisiä ominaisuuksia...

Vierailija
14/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet pidettyä suhteenne kasassa viikon verran, sen jälkeen tuo perkeleen palveleminen on nääs loppu, näin se etenee.

En ihan ymmärtänyt kirjoittamaasi. Naimisissa 17 vuotta

Vierailija
15/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas nämä nirsoilijat on rasittavia. Kun esimerkiksi mennään porukalla mökille, niin aina se yksi sama henkilö luettelee sen listansa mistä ei tykkää. Kuitenkin on aluksi sanonut, että hänelle on ihan sama mitä ruokaa tehdään. Eli ei halua osallistua kauppaprojektiin muuten kuin luettelemalla nirsoilun kohteet ja jättää sitten muille vastuun miettiä mitä ruokia väsätään. Välillä niin raivostuttavaa. Kulkee kaupassa muiden perässä ja kitisee ei sipulia eikä sinappia eikä sitä ja tota.

Allergiat todellakin ymmärrän.

Joskus seurustellut nirsoilevan miehen kanssa. Hänelle kelpasi vain kana, riisi, pasta, raejuusto ja banaani. Ei ikinä enää tuollaista kumppania! Ei kuitenkaan itse suostunut kokkaamaan, vaan minun piti tehdä hänelle ruokaa syystä, että olen nainen. Tuollaiseen touhuun en ole sen jälkeen lähtenyt. Onneksi tuhlasin aikaani vain 2-3 vuotta.

Vierailija
16/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, taaas kerran...

Vierailija
17/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina tehty miehen kanssa omat ruokamme.

Vierailija
18/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin ne muutama inhokki mitä en opetteluista huolimatta ole oppinut syömään. Mutta kyse vain muutamasta, kun joillakin on vain se muutama mitä suostuvat syömään.

Joskus tapailin naista joka söi vain tyyliin paahtoleipää, tonnikalaa ja nuudelia.

Yhdessä kokkaaminen on parisuhteessa hauskaa. Nirson kanssa tämä ei onnistu. Allergiat on asia erikseen. Nyt puhutaan nirsoilusta.

Vierailija
19/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meilläkin eri ruokamaku. Ratkaisu oli että käydään yhdessä kerran viikossa kaupassa ja kerätään omat herkkumme ja minä kerään painavimmat tuotteet kärryyn kuten maidot, juomat ja kodin hygieniatarvikkeet.

Mies kerää omat herkkunsa ja ruokansa koriin ja painavimmat tuotteet tuo kärryyni. Kassalla nähdään ja sitten liukuhihnalle ihan kaikki tuotteet. Mies tykkää paistella kalaa, kanoja ja lihoja eikä tykkää ollenkaan minun kasvisruuista. 

Minulla on joku muutama ruoka josta mies tykkää mutta sen ajoittaminen on hankalaa kun me syödään ihan eri aikoihin. Minulla on erikoisia mausteita ja valkosipuli + kaikki sipulit joihin olen ihan hulluna. Jos teen ruokaa miehellenikin kelpaavaa niin laitan maltillisesti näitä ja sitten kun hän on ottanut annoksensa niin lisään sipulia ruokaan. Sitten kun se makuuntuu yön yli jääkaapissa, ruoka on vasta todella hyvää.

Vierailija
20/34 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meilläkin eri ruokamaku. Ratkaisu oli että käydään yhdessä kerran viikossa kaupassa ja kerätään omat herkkumme ja minä kerään painavimmat tuotteet kärryyn kuten maidot, juomat ja kodin hygieniatarvikkeet.

Mies kerää omat herkkunsa ja ruokansa koriin ja painavimmat tuotteet tuo kärryyni. Kassalla nähdään ja sitten liukuhihnalle ihan kaikki tuotteet. Mies tykkää paistella kalaa, kanoja ja lihoja eikä tykkää ollenkaan minun kasvisruuista. 

Minulla on joku muutama ruoka josta mies tykkää mutta sen ajoittaminen on hankalaa kun me syödään ihan eri aikoihin. Minulla on erikoisia mausteita ja valkosipuli + kaikki sipulit joihin olen ihan hulluna. Jos teen ruokaa miehellenikin kelpaavaa niin laitan maltillisesti näitä ja sitten kun hän on ottanut annoksensa niin lisään sipulia ruokaan. Sitten kun se makuuntuu yön yli jääkaapissa, ruoka on vasta todella hyvää.

Jestas kuinka hankalalta tuo teidän touhu kuulostaa. En kestäisi kuukauttakaan tuollaista sohlaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme