Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyttöystävä muuttuu kesäisin ihan eri ihmiseksi

Vierailija
21.06.2023 |

Hän tahtoo mennä kaikkialla, on ylisosiaalinen, halailee jokaista, kesäisin myös pettänyt, juo älyttömästi, tekee hetken mielijohteesta reissuja. Talvisin ihan erilainen. En oo ennen tavannut tämmöstt

Kommentit (28)

Vierailija
22/28 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on jo pettänyt, miksi hän on vielä tyttöystävä?

She belongs to the streets.

Silloinhan on valinnut hyvän kumppanin, jos muillekin kelpaa!

Mulle tuollainen nainen olisi napakymppi!

M40

Miksi miesten keskuudessa kielletään läheisriippuvuus? Heti deittailuvaiheessa annatte riippuvuuden tulla läpi ja oireilu jatkuu läpi seurustelun. Eron jälkeen toistatte samoja virheitä.

Ajatteletko, että jokaisen anonyymin trolliviestin internetissä on kirjoittanut kaikkien maailman miesten muodostama komitea? Ovatko vastaavasti sinun ajatuksesi yhteisiä miljardien muiden naisten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mielialahäiriö

Vierailija
24/28 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen kuin tyttöystäväsi. Tosin lievempänä. Mulla on ykköstyypin bipo ja siihen lääkkeet. Kesät juhlin, talvet menee masiksessa. Mutta ei tulis kyllä mieleenkään pettää.

Vierailija
25/28 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävi lähipiirin bipo kierroksilla kun vasta tapasin helteillä. Joulun alla on yleensä myös jossakin maniassa.

Vierailija
26/28 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ainakin nuoremmilla naisilla on kiima aika. Kesällä edes parisuhteet ei haittaa kun nainen lähtee hakemaan "huomiota"

Vierailija
27/28 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villit vuodet.

Red flag.

Vierailija
28/28 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kesäisin toi mies ei tahdo tehdä mitään muuta kuin panna? Ja kaikki netin hörpötykset pitäisi kokeilla. Miksi? Talvella kerta pariin viikkoon on ihan normi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän