Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hep te joiden mielestä työn saaminen on helppoa! Auttakaa minua löytämään töitä!

Vierailija
21.06.2023 |

Olen 34-vuotias. Minulla ei ole tällä hetkellä lukion jälkeistä koulutusta vaan kesken jääneitä korkeakouluopintoja, mutta ajattelin opiskella merkonomiksi. Työsuhteeni ovat olleet pisimmillään n.vuoden mittaisia ja sisältävät lähinnä kaupan kassana olemista. En ole ollut nyt vuosiin töissä vaan sairauslomalla masennuksen ja paniikkihäiriön takia. Panikkihäiriö aiheuttaa sen,että olen usein kuukausia vaan kotona, kun en uskalla mennä ulos. Haluaisin kuitenkin mennä töihin. Onko jossain vielä etätöitä vai jäikö se koronan laannuttua?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä opiskele merkonomiksi. Sillä koulutuksella ei saa töitä.

Opiskele lähihoitajaksi tai putkiasentajaksi. Sen jälkeen työnantajat rukoilevat polvillaan, jotta tulisit heille töihin.

Vierailija
2/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele lähihoitajaksi tai putkiasentajaksi. Sen jälkeen työnantajat rukoilevat polvillaan, jotta tulisit heille töihin.

Paniikkihäiriö huonossa hoitotasapainossa ei oikein sovi näihin. Ensin pitäisi saada nuppi kuntoon, että kestää ihmiskontaktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet työpaikalle ja kättelet pomoa ja kysyt että milloin voit aloittaa.

Vierailija
4/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu taas: TEIDÄN mielestä? huomaatko? Kaikki MUUT tekeee koko ajan, onkohan se niin? Ja sitten sen jälkeen SINÄ saat tehdä heille mitä vaan? Onkohan se nyt ihan noin?

Vierailija
5/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa.... Kenelle sä niinkuin tämän käskysi osoitat?

Ja sähän itse tunnut olevan hyvä asiantuntija, joten menepä nyt hoitamaan homma.

Valailla Venäjältä... mene nyt jo kiireesti!

Vierailija
6/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriö huonossa hoitotasapainossa ei oikein sovi näihin. Ensin pitäisi saada nuppi kuntoon, että kestää ihmiskontaktia.

Joo minulle ei suositella ihmisläheistä työtä, koska sosiaaliset tilanteet ovat tosi hankalia ja tuossa työssä se on keskiössä. Putkiasentajaksi taidan olla vähän liian kömpelö käsistäni. 

Vierailija
7/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä työkyvyttömyyseläkkeelle. Eläkkeellä voit tehdä töitä jaksamisesi mukaan, vaikka kaupassa hyllyttää tavaroita tai hoitaa palautuspulloautomaattia.

Vierailija
8/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo ryhtynyt homoiksi siellä yhteiskunnan alakerrassa? 

Vierailija
9/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa.... Kenelle sä niinkuin tämän käskysi osoitat?

Ja sähän itse tunnut olevan hyvä asiantuntija, joten menepä nyt hoitamaan homma.

Valailla Venäjältä... mene nyt jo kiireesti!

Ei ollu kyllä tarkoitus käskyttää ketään vaan pyytää apua. Pahoittelut siitä, jos se kuulosti käskyttämiseltä. Täällä tuntuu olevan ihmisiä joilla on paljon tietoa työelämästä, niin halusin ihan vilpittömästi neuvoja. 

Minä en ole asiantuntija millään tavalla. 

Ap

Vierailija
10/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet aamulla töihin, työpaikkoja avoimena satojatuhansia. Pitää vain mennä töihin. T, Petteri Orpo

Vierailija
11/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomin koulutus on hyvä ajatus, keskity taloushallintoon ja erityisesti kirjanpitoon. Kirjanpitäjistä on aina pula ja sitä voi tehdä myös täysin etänä.

Vierailija
12/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Ei taida olla sellainen juttu johon "ryhdytään" ,sikäli kun minä jotain aiheesta tiedän

Ap 

Vierailija
13/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne kauppaan, olet ollut siellä jo. Varastotyö sopii sinulle ehkä myös, logistiikka-ala. Ja postin varhaisjakelijaksi haetaan väkeä koko ajan, pyörällä pääsee jos kortti puuttuu.

Vierailija
14/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkonomin koulutus on hyvä ajatus, keskity taloushallintoon ja erityisesti kirjanpitoon. Kirjanpitäjistä on aina pula ja sitä voi tehdä myös täysin etänä.

Kiitos tuo on hyvä idea! :)

Ap

Vierailija
15/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet sinne kauppaan, olet ollut siellä jo. Varastotyö sopii sinulle ehkä myös, logistiikka-ala. Ja postin varhaisjakelijaksi haetaan väkeä koko ajan, pyörällä pääsee jos kortti puuttuu.

Menisin, jos paniikkihäiriö ei olisi ongelma. Olen toivonut lääkäriltä uutta lääkettä, mutta tarjoaa vain neuroleptejä toisensa perään, vaikka olen useaa kokeillut eivätkä ne toimi. 

Vierailija
16/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on sen arvoinen elämä. Leveä elämä asiakkaiden sokeasta luottamuksesta revityillä masseilla.

Vierailija
17/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Ei taida olla sellainen juttu johon "ryhdytään" ,sikäli kun minä jotain aiheesta tiedän

Ap 

Tuo ihminen on sairas, siltä on turha kysellä mitään. Sillä on loputtomasti aikaa paskoa ketjuun täysin turhaa palstantäytettä jolla ei ole kenellekään mitään arvoa. Parempi ohittaa.

Vierailija
18/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä on kyllä monellakin alalla, mutta vaikuttaako paniikkihäiriösi myös esim. puhelimessa puhumiseen tai etäyhteydellä pidettäviin palavereihin yms., mitä etätyössä usein on? Haluatko etätöitä, joissa ei ole asiakaspalvelua? Monet puhelinpalvelutyöt kun onnistuvat etänäkin eivätkä välttämättä edellytä edes tutkintoa, vaan asiakaspalveluhenkisyyttä ja nopeita hoksottimia, kun asiakkaat voivat kysyä milloin mitäkin ja pitää kyetä etsimään tieto nopeasti.

Vierailija
19/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin pääsee.

Vierailija
20/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taitaisit tulla toimeen paremmin eläinten kuin ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme