Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vihaan ja tuomitsen valehtelun!

Vierailija
21.06.2023 |

!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap, otin lääkkeeni äsken tämän aloituksen jälkeen.

Vierailija
2/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, media on syytäkin sulkea pois. 

Vierailija
4/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

En osaa sanoa yksinkertaisesti yhdellä lauseella tai muutamalla sanalla.

Haluaisin kirjoittaa kirjan vaikka valehtelusta ja siitä että mitä valehtelu on tehnyt minulle, mutta pelkään pahoin että minulle valehdeltaisiin vain lisää. Olen vähän vainoharhainen.

Vierailija
5/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinusta ei ainakaan sitten politiikkoa tule.

Vierailija
6/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet tosi sekaisin ja et taida itse tajuta. Mene lääkäriin. Saat laitteet mukaan suljetulle ja voit tehdä psykiatrisessa sairaalassa töitäkin. Toi aggressio muita kohtaan ei ole normaalia: lopeta se lääkitys. 

Vierailija
7/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinusta ei ainakaan sitten politiikkoa tule.

Minä kannatan ja puhun puolesta siitä että mitä demokratia oli, on ja tulee olemaan.

Minua ei kiinnosta politiikka pätkääkään ja otan suurena epäkunnioituksena sen että olisin politiikko, joten ylistän kommenttiasi!

Demokratia on historiaa, kulttuuria ja politiikkaa

Olen kuninkaallinen ja olen demokratian osalta historiallinen!

Toivotan hyvää päivää vain ja ainoastaan lukutaitoisille ja ymmärtäväisille suomalaisille ja suomenkielisille! Valehtelulle ei pidä antaa tilaa!

Vierailija
8/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset lopettaisivat valehtelemisen, maailma olisi välittömästi paljon parempi paikka. Poliitikot ja virkamiehet valehtelevat työkseen. Valtion ja pankkien talous-ennustelijat valehtelevat, koska haluavat ohjata ihmisten ajattelua ja käyttäytymistä. Sodasta valehdellaan. Totuudenpuhujat tuomitaan ja canceloidaan. Vaikuttaa siltä, että suurin osa ihmisistä vielä tukee tätä jatkuvaa valehtelemista, ja pitää sitä ikään kuin normaalina.

Vierailija
9/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, olet tosi sekaisin ja et taida itse tajuta. Mene lääkäriin. Saat laitteet mukaan suljetulle ja voit tehdä psykiatrisessa sairaalassa töitäkin. Toi aggressio muita kohtaan ei ole normaalia: lopeta se lääkitys. 

Voisitko olla valehtelematta minun lääkityksestäni?

Vierailija
10/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset lopettaisivat valehtelemisen, maailma olisi välittömästi paljon parempi paikka. Poliitikot ja virkamiehet valehtelevat työkseen. Valtion ja pankkien talous-ennustelijat valehtelevat, koska haluavat ohjata ihmisten ajattelua ja käyttäytymistä. Sodasta valehdellaan. Totuudenpuhujat tuomitaan ja canceloidaan. Vaikuttaa siltä, että suurin osa ihmisistä vielä tukee tätä jatkuvaa valehtelemista, ja pitää sitä ikään kuin normaalina.

De Facto

Vierailija
11/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme