Kävin just Tampereella
Kovaa vauhti menossa alaspäin!
Keskustaa jyrää ratikat ja linja-autot.
Narkkia juoppoa N ym keskusta täynnä, kaupat muuttaa muualle
Kommentit (68)
Ohis. 10 vuotta sitten Tampereella tuttava oli menossa työmatkalle aikaisin aamulla. Mennessään asemalle tämä nainen ryöstettiin. Ryöstäjä juoksi pakoon ja nainen oli pikajuoksija, joten olisi saanut kiinni, muttei uskaltanut.
Ilmoitti poliisille ja se tuli paikalle. Ilmaantui todistaja. Loppujen lopuksi se todistaja oli ryöstäjän kaveri ja sen juonessa mukana.
Koko Tampereen keskustan olemassaolo alkaa unohtua minulta, kun sinne ei enää pääse autolla.
Samaa mieltä! Oon asunut täällä 10 vuotta ja en malta odottaa, että muutetaan pois!! Toivottavasti ensi kesään mennessä. Keskustaan ei tee mieli enää mennä, varsinkin bussilla kulkeminen epämiellyttävää kun aina täynnä narkkareita jne. Ja niin likaista ja sotkuista joka paikassa ja lisäksi keskusta pilataan ruman näköisillä uusilla rakennuksilla.
Miksi kaikki Suomen kaupungit annetaan pikkuhiljaa ajautua tähän? Vähemmistö saa määräillä ja aiheuttaa turvattomuutta enemmistön kustannuksella.
Tampere on edelleen mielikuvissa kaunis ja kiva paikka, mutta jo viikon oleminen keskustan alueella paljastaa toiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hyi. Ihmettelen miksi tätä hehkutetaan aina mediassa, ei ole mielestäni nykyään ollenkaan mukava paikka. Aion syksyllä lähteä täältä, tuskin tulee ikävä.
No ne hehkuttajat eivät itse varmaan ole asuneet siellä, missä näitä onglemia on.
Asuin siihen aikaan Tampereella, kun ei ollut tiettyjä ongelmia katukuvassa niin paljon ja sen ajan, kun tietynlaisia ongelmia on katukuvaan muodostunut. Liikuin juurikin noilla ongelma-alueilla, Tullintorin ympäristössä ja Hervannassa. Muutin pois Tampereelta, mutta liikun vieläkin kyllä. Eniten alkoi rasittamaan se luonnon tuhoaminen ja rakentaminen.
Tampereellakin ihannoidaan tiivistämistä. Rakennetaan kaikki uudet talot toisiinsa kiinni ja mitä korkeampi pytinki, sitä parempi. Ainakin kaupungin johdon mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Koko Tampereen keskustan olemassaolo alkaa unohtua minulta, kun sinne ei enää pääse autolla.
En asu Tampereella, mutta käyn siellä satunnaisesti. Minä olen aina päässyt ajamaan siellä keskustaan ilman mitään ongelmia.
Kuinka te paikkakuntalaiset ette pääse sinne autolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu Tampereella, mutta käyn siellä satunnaisesti. Minä olen aina päässyt ajamaan siellä keskustaan ilman mitään ongelmia.
Kuinka te paikkakuntalaiset ette pääse sinne autolla?
Minähän vuonna olet käynyt? Ei Hämeenkadulla saa ajaa autolla. Busseja ja ratikkaa varten. Ajan työkseni autoa Tampereen keskustassa, ja voin sanoa että yhtä helvettiä on jatkuvien rakennustyömaiden yms takia.
Tämä on sitä kun neljä vuotta on toistettu hallinnon ja valtamedian yhteistyönä että me kaikki olemme onnellisia kun meille sanotaan niin, mitään muuta viestiä ei ole ollut lupa tuoda...
Sitä kutsutaan totalitarismiksi...