Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?

Vierailija
21.06.2023 |

Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni seksikkääksi kaikissa vaatteissani.

Vierailija
22/225 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallisasuun. Se on seksikästä näköjään yllättävän monen miehenkin mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso voivani olla seksikäs, ihan sama mitä laitan päälleni. Yritän pääasiassa näyttää siedettävältä tai nätiltä, sinnekin asti jos pääsee on se hyvä saavutus.

Vierailija
24/225 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin miehenä. Oikean kokoiseen Kansallispukuun pukeutuva nainen on aina kaunis.

Vierailija
25/225 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ne vaatteet vaan tietty mielentila.

Vierailija
26/225 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet pikkarit, toimii!

Vierailija
27/225 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin, että pukeudun bodyyn, sukkanauhaan sekä stayuppeihin ja tämä taisi olla muutamille palstan keskustelijoille liikaa?

Kyllä, keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuuosaston virallisen mielensäpahoitusnäkemyksen vastaiset viestit joutuvat poistetaan. : (

Vierailija
28/225 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä poistetaan ihan asialliset seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvät kommentit ja ketjut. Joku tätimoderaattori päättää että se on sopimatonta vaikka kyseessä ei ole mitään kiusaamista, vihapuhetta eikä laitonta sisältöä vaan sitä mitä aihealueen otsikkokin on eli seksi.

Siltähän se valitettavasti näyttää =(

Vierailija
29/225 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin, että pukeudun bodyyn, sukkanauhaan sekä stayuppeihin ja tämä taisi olla muutamille palstan keskustelijoille liikaa?

Kyllä, keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuuosaston virallisen mielensäpahoitusnäkemyksen vastaiset viestit joutuvat poistetaan. : (

Ehkäpä hyvinkin totta mutta yritetään pitää ketju jatkossa asiallisena ja kerrotaan omia kokemuksia ja mielipiteitä ja jätetään kyseinen negaileva moderaattori omaan rauhaansa =)

Vierailija
30/225 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole mitään mikä saisi kyhyen tätimäisen vartaloni näyttämään seksikkäältä. Varsinkin kun lähtee liikenteeseen ystävien kanssa jotka kaikki ovat kauniita, pitkiä ja oikeasti seksikkäitä. Kyllä siinä vaikka mitä laittaisi päälle on aina jäänyt seinäruusuksi. Kaikki vain eivät ole kauniita tai seksikkäitä. Ja kyllä, minä hymyilen ja olen iloinen persoona. Halusin vain tuoda faktat esiin.

Otan osaa ja ymmärrän. Tiedän tasan mistä puhut. Olen se kaveriporukan rumilus taas mies puolisten kavereiden kanssa. Kaikkia vaan ei luoja ole lahjonut ulkonäöllä.

Vierailija
31/225 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole mitään mikä saisi kyhyen tätimäisen vartaloni näyttämään seksikkäältä. Varsinkin kun lähtee liikenteeseen ystävien kanssa jotka kaikki ovat kauniita, pitkiä ja oikeasti seksikkäitä. Kyllä siinä vaikka mitä laittaisi päälle on aina jäänyt seinäruusuksi. Kaikki vain eivät ole kauniita tai seksikkäitä. Ja kyllä, minä hymyilen ja olen iloinen persoona. Halusin vain tuoda faktat esiin.

Otan osaa ja ymmärrän. Tiedän tasan mistä puhut. Olen se kaveriporukan rumilus taas mies puolisten kavereiden kanssa. Kaikkia vaan ei luoja ole lahjonut ulkonäöllä.

Nyt ei ollut tarkoitus kilpailla muiden naisten kanssa tai kerjätä miesten huomiota vaan kyse oli siitä miten pukeudut ja mitä teet, kun olet yksin ja haluat tuntea itsesi feminiiniseksi, naiselliseksi ja seksikkääksi.

Vierailija
32/225 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollut tarkoitus kilpailla muiden naisten kanssa tai kerjätä miesten huomiota vaan kyse oli siitä miten pukeudut ja mitä teet, kun olet yksin ja haluat tuntea itsesi feminiiniseksi, naiselliseksi ja seksikkääksi.

Kun olet yksin? Ei kai kukaan yksin sunnuntai illalla pukeudu seksikkääksi ja jää televisiota tuijottaa yksinään seksi hepenet päällä? Aina se tehdää kun mennään johonkin tai kotona jotain toista varten. Mitä sä selität?

Vierailija
33/225 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla kirjoitti:

Avoimet pikkarit, toimii!

Kuulostaa mielenkiintoiselta mutta ei mitään haisua mitä ovat avoimet pikkarit?

Vierailija
34/225 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet yksin? Ei kai kukaan yksin sunnuntai illalla pukeudu seksikkääksi ja jää televisiota tuijottaa yksinään seksi hepenet päällä? Aina se tehdää kun mennään johonkin tai kotona jotain toista varten. Mitä sä selität?

Jos et ymmärrä asiaa niin miksi edes vastaat?

Vierailija
35/225 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhat toimii aina, olit sitten hoikka tai vähän pyöreä. Sukkanauhojen kanssa käytän aina sukkanauhasukkia.

Vierailija
36/225 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamiaisissa oli pukupakko, mutta eräs nainen tuli alasti, käsissä mustat hanskat ja jalassa mustat kengät. Ovimies kysyi, että mitä sinä esität? Nainen vastasi että patavitosta.

Olisin voinut tulla hänen seuranaan pata ässänä, ilman kenkiä ja hanskoja 😉

Vierailija
37/225 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkanauhat toimii aina, olit sitten hoikka tai vähän pyöreä. Sukkanauhojen kanssa käytän aina sukkanauhasukkia.

Sukkanauhat ja sukkanauhasukat kuuluvat minunkin vaatetukseen, kun haluan tuntea itseni seksikkääksi =)

Vierailija
38/225 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cowboyhattu, musta silmikko, lyhyt ruskea hapsutakki vain ylhäältä kiinni ja bootsit jalassa.

Mieheni on sulaa vahaa, kun olen pukenut nämät!

N54

Vierailija
39/225 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukkanauhat ja sukkanauhasukat kuuluvat minunkin vaatetukseen, kun haluan tuntea itseni seksikkääksi =)

Mistä löytyisi hyvät sukat sukkanauhoille? Kaupoista löytyy vain niitä joissa on paksu yläreuna johon ei sukkanauhaliivejä oikein saa kiinni =(

Vierailija
40/225 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti kaupoista löytyy, vaikka säihky sääri.